Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:![]()
Kom op meiden!!! Met elkaar moet het toch lukken!?!
Radetski, als je moeite hebt met het vertellen, kun je het dan niet opschrijven en laten lezen??
Je bent al zover gekomen, laat nu niet je hoofd zakken!!
japielover, helpt het niet een beetje om veel afleiding elders te zoeken??
Kentaro schreef:Sorry als je het al gezegd hebt, maar heb je wel iemand waarmee je je verdriet kunt delen??? Zoiets kan toch ook helemaal niet alleen!? Desnoods een profesioneel iemand!?
Het is ook zo fout dat je van jezelf het idee hebt dat je te zwak bent!! NU gaat het niet goed en kun je het niet behappen, maar dat is niet hoe jij helemaal BENT!!!
Sunshine80 schreef:Kom op meid, je bent niet zwak. Hulp vragen is helemaal niet erg!! Gewoon over blijven praten en pb'en als dat nodig is. Niet je hoofd laten hangen, je bent juist hartstikke sterk! Hulp heb je al gezocht, dat alleen al is hartstikke knap.
@ Kentaro, daar zat ik ook aan te denken voor japielover. Misschien is iets van Bach Bloesem iets? Geldt ook voor Radetski trouwens.
Kentaro schreef:Meid kom op!!! persoonlijk denk ik dat je moeder er veel meer moeite mee heeft dat ze haar dochter zo ziet lijden en niet met haar wil praten als dat je haar 'lastig' zou vallen met jouw verhaal!!! Ze is echt niet gek en heeft goed door dat het helemaal niet goed met je gaat!!
En betreft hulp, het kan ook juist een voordeel zijn een onbekende, alles wat je vertelt blijft op zeker tussen jullie (dat moet je met vrienden/kennissen nog maar afwachten) en ze zijn 'onpartijdig', gaan niet met je mee zitten banketstaaf zeg maar!
Vind het overigens wel super dat je hulp gezocht hebt!!
En als je het zo moeilijk vindt, kun je misschien beginnen met te laten lezen wat je geschreven hebt!?
japielover schreef:Ik heb al van alles aan pilletjes jo!
Van de huisarts onder andere oxzezepam(of hoe schijf k dat)
en nog iets om te slapen weet zo even niet hoe het heet..
Ook nog iets wat ik voor het eten in moet nemen zo dat ik me eten niet terug geef.
Die gebruik ik inmiddels niet meer en ik kan redelijk eten.
het is nog niet de hoeveelheid die normaal is maar we zijn op de goede weg!
Enne redetskie je mag me ook appe enzo als je het niet ziet zitten of smse?
Als ik daar extra koste van heb maakt me dat weinig uit..
Ik kon me verhaal bij jou kwijt en jij bij mij dat weet je he!!
Radetski schreef:Me moeder weet wel ongeveer wat er afspeeld. Heb haar ook een brief geschreven. Maar ze zegt zelf van dit kan ik niet voor je oplossen. Heb dinsdag aan der gevraagd of ze met me naar de dokter wou. Ze was wel opgelucht.
Ze weet ook dat ik bang ben om te gaan praten.
Ja weet wel dat onbekend misschien wel goed is maar me zelfvertrouwen en vertrouwen in mensen is gewoon weg. Ben gewoon bang wat als ze me niet bevalt wat als er geen "klik" is. Wat moet ik dan?