Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:07

Ik kan toch mijn veter 'binden' en snel die spijker leggen :D

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:40

Ik zou het je ten zeerste afraden. Ten eerste omdat het verlagen tot zijn niveau is, en ook omdat je toch gezien kunt worden.. Maar ik hoop dat je dat ook inziet.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 22:27

Morrow_Less schreef:
Ik kan toch mijn veter 'binden' en snel die spijker leggen :D

Ik zou het je ook echt niet aanraden. Ik begrijp goed dat je boos bent en graag wraak wilt nemen. Maar ik denk dat de beste wraak is om hier gewoon boven te staan.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 10:16

Ik zou het ook niet aanraden wraak te nemen Morrow_less! Net wat Tara zegt, ga hier boven staan. Laat je vooral niet gek maken door die dreigementen!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 10:41

Ppff heb weer een dipje vandaag..

Enige wat door me hoofd gaat is : is mis hem, ik mis hem, ik mis hem.. Bah ben dat egt zat wil van dat rot gevoel af..

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 10:45

:(:) Japielover... Wordt het gevoel niet minder??? Y;(
Je moet je zinnen gaan verzetten joh, ergens anders aan gaan denken...

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 12:16

Japielover, ken je gevoel. Werkte hij maar eens mee zodat ik het kan beginnen verwerken allemaal. Ik zit vandaag ook serieus in een dip. Wat moet ik straks vertellen? Ik klap warschijnlijk toch dicht wat moet ik? Ik wil graag vluchten voor alles! Ik kan niet meer, pff.. ik ben echt op aan het geraken! Hoe moet ik verder? Hoe kan ik verder, wil ik wel verder..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 12:40

:(:)
Kom op meiden!!! Met elkaar moet het toch lukken!?!
Radetski, als je moeite hebt met het vertellen, kun je het dan niet opschrijven en laten lezen??
Je bent al zover gekomen, laat nu niet je hoofd zakken!!

japielover, helpt het niet een beetje om veel afleiding elders te zoeken??

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 12:41

Nee mijn gevoel wordt niet minder.

Ja soms en vervolgens net zo erg weer terug.
Me zinnen verzetten probeer ik ook. Op school, maar ook door met vriendin dingen te doen helaas blijft hij 24/7 door me hoofd spoken.
S'avonds lig ik tot heel laat tv te kijken om dat moment van stilte en donkerte uit te stellen..
Dan lig ik weer met de tranen in me ogen in bed en mis ik hem zooo
ik ben nog zo enorm verliefd. En hou nog zo mega veel van hem dat ik niet eens weet hoe ik mijn gevoel enigsinds kan beschrijven.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 12:54

Jeetje, ja wat voor iets zinnigs is daar nu op te zeggen...... Zou je niet iets voelen voor een homeopatisch pilletje/druppeltje voor het slapen gaan, zodat je in het ieder geval 's nachts een beetje uit kunt rusten??
Misschien kun je dan de dagen ook wat beter aan?!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:02

Kentaro schreef:
:(:)
Kom op meiden!!! Met elkaar moet het toch lukken!?!
Radetski, als je moeite hebt met het vertellen, kun je het dan niet opschrijven en laten lezen??
Je bent al zover gekomen, laat nu niet je hoofd zakken!!

japielover, helpt het niet een beetje om veel afleiding elders te zoeken??

Ik heb al volop geschreven.. bijna een heel boek. Elke keer opnieuw hetzelfde.
Ik dacht dat ik al zover was gekomen maar nee ik ben te zwak.. Ik kan echt niet meer..
Dacht dat ik het wel verwerkt kon krijgen maar nee ik ben te zwak..
Ben echt op!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:12

Sorry als je het al gezegd hebt, maar heb je wel iemand waarmee je je verdriet kunt delen??? Zoiets kan toch ook helemaal niet alleen!? Desnoods een profesioneel iemand!?
Het is ook zo fout dat je van jezelf het idee hebt dat je te zwak bent!! NU gaat het niet goed en kun je het niet behappen, maar dat is niet hoe jij helemaal BENT!!!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:19

Kom op meid, je bent niet zwak. Hulp vragen is helemaal niet erg!! Gewoon over blijven praten en pb'en als dat nodig is. Niet je hoofd laten hangen, je bent juist hartstikke sterk! Hulp heb je al gezocht, dat alleen al is hartstikke knap.

@ Kentaro, daar zat ik ook aan te denken voor japielover. Misschien is iets van Bach Bloesem iets? Geldt ook voor Radetski trouwens.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:23

Ik heb ook eens iets van VSM gehad en dat hielp ook goed! (moest geopereerd worden aan m'n oog en ik denk niet dat ik ooit zo zenuwachtig ben geweest... :o )
Vind een groot voordeel van dit soort middelen dat het niet verslavend is en je zonder probleem kunt stoppen wanneer je dat wilt!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:25

Kentaro schreef:
Sorry als je het al gezegd hebt, maar heb je wel iemand waarmee je je verdriet kunt delen??? Zoiets kan toch ook helemaal niet alleen!? Desnoods een profesioneel iemand!?
Het is ook zo fout dat je van jezelf het idee hebt dat je te zwak bent!! NU gaat het niet goed en kun je het niet behappen, maar dat is niet hoe jij helemaal BENT!!!

Ik kan me verdriet met iemand delen maar die wil ik het niet aandoen. (me moeder..)
Ik heb al hulp gezocht, vanavond.. Als ik niet dicht klap te minste. Weer naar het onbekende, onbekend iemand. Ik durf bijna niet!
Ik ben gewoon zwak, waarom lukt het me niet alleen. Heb gefaald voor mijn gevoel omdat ik het niet alleen opgelost krijg. Ja ik schaam me er voor!
Ik ben zo niet, ze zien me altijd als een vrolijk iemand. Ik ben altijd behulpzaam. Nog steeds!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:27

Sunshine80 schreef:
Kom op meid, je bent niet zwak. Hulp vragen is helemaal niet erg!! Gewoon over blijven praten en pb'en als dat nodig is. Niet je hoofd laten hangen, je bent juist hartstikke sterk! Hulp heb je al gezocht, dat alleen al is hartstikke knap.

@ Kentaro, daar zat ik ook aan te denken voor japielover. Misschien is iets van Bach Bloesem iets? Geldt ook voor Radetski trouwens.

Ja hulp heb ik al gezocht maar wat als ik dicht klap.. kan ze me ook niet helpen. Ik weet toch al wat ze gaat zeggen.. komt allemaal goed. Dat wil ik NU niet horen. Ik moet hier doorheen.. maar hoe?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:30

Meid kom op!!! persoonlijk denk ik dat je moeder er veel meer moeite mee heeft dat ze haar dochter zo ziet lijden en niet met haar wil praten als dat je haar 'lastig' zou vallen met jouw verhaal!!! Ze is echt niet gek en heeft goed door dat het helemaal niet goed met je gaat!!
En betreft hulp, het kan ook juist een voordeel zijn een onbekende, alles wat je vertelt blijft op zeker tussen jullie (dat moet je met vrienden/kennissen nog maar afwachten :P ) en ze zijn 'onpartijdig', gaan niet met je mee zitten banketstaaf zeg maar!
Vind het overigens wel super dat je hulp gezocht hebt!!
En als je het zo moeilijk vindt, kun je misschien beginnen met te laten lezen wat je geschreven hebt!?

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:34

Ik heb al van alles aan pilletjes jo!

Van de huisarts onder andere oxzezepam(of hoe schijf k dat)
en nog iets om te slapen weet zo even niet hoe het heet..
Ook nog iets wat ik voor het eten in moet nemen zo dat ik me eten niet terug geef.

Die gebruik ik inmiddels niet meer en ik kan redelijk eten.
het is nog niet de hoeveelheid die normaal is maar we zijn op de goede weg!

Enne redetskie je mag me ook appe enzo als je het niet ziet zitten of smse?
Als ik daar extra koste van heb maakt me dat weinig uit..

Ik kon me verhaal bij jou kwijt en jij bij mij dat weet je he!!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:41

Die oxze nog wat.... heb ik ook gehad. Deed helemaal niets :P

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:43

Kentaro schreef:
Meid kom op!!! persoonlijk denk ik dat je moeder er veel meer moeite mee heeft dat ze haar dochter zo ziet lijden en niet met haar wil praten als dat je haar 'lastig' zou vallen met jouw verhaal!!! Ze is echt niet gek en heeft goed door dat het helemaal niet goed met je gaat!!
En betreft hulp, het kan ook juist een voordeel zijn een onbekende, alles wat je vertelt blijft op zeker tussen jullie (dat moet je met vrienden/kennissen nog maar afwachten :P ) en ze zijn 'onpartijdig', gaan niet met je mee zitten banketstaaf zeg maar!
Vind het overigens wel super dat je hulp gezocht hebt!!
En als je het zo moeilijk vindt, kun je misschien beginnen met te laten lezen wat je geschreven hebt!?

Me moeder weet wel ongeveer wat er afspeeld. Heb haar ook een brief geschreven. Maar ze zegt zelf van dit kan ik niet voor je oplossen. Heb dinsdag aan der gevraagd of ze met me naar de dokter wou. Ze was wel opgelucht.
Ze weet ook dat ik bang ben om te gaan praten.
Ja weet wel dat onbekend misschien wel goed is maar me zelfvertrouwen en vertrouwen in mensen is gewoon weg. Ben gewoon bang wat als ze me niet bevalt wat als er geen "klik" is. Wat moet ik dan?

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:46

japielover schreef:
Ik heb al van alles aan pilletjes jo!

Van de huisarts onder andere oxzezepam(of hoe schijf k dat)
en nog iets om te slapen weet zo even niet hoe het heet..
Ook nog iets wat ik voor het eten in moet nemen zo dat ik me eten niet terug geef.

Die gebruik ik inmiddels niet meer en ik kan redelijk eten.
het is nog niet de hoeveelheid die normaal is maar we zijn op de goede weg!

Enne redetskie je mag me ook appe enzo als je het niet ziet zitten of smse?
Als ik daar extra koste van heb maakt me dat weinig uit..

Ik kon me verhaal bij jou kwijt en jij bij mij dat weet je he!!

Je weet wat ik voorgeschreven heb gekregen. Ben er alleen nog niet aan begonnen. Moet me dokter eerst terug bellen. Mag daar geen auto mee rijden en dat is geen oplossing want moet minstens 3x per week naar de fysio, revalidatiecentrum. En me ouders en zus zijn gaan werken.

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:47

Dank je wel japielover! Je bent echt een schat! Hoe kan ik je ooit bedanken?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:52

Radetski schreef:
Me moeder weet wel ongeveer wat er afspeeld. Heb haar ook een brief geschreven. Maar ze zegt zelf van dit kan ik niet voor je oplossen. Heb dinsdag aan der gevraagd of ze met me naar de dokter wou. Ze was wel opgelucht.
Ze weet ook dat ik bang ben om te gaan praten.
Ja weet wel dat onbekend misschien wel goed is maar me zelfvertrouwen en vertrouwen in mensen is gewoon weg. Ben gewoon bang wat als ze me niet bevalt wat als er geen "klik" is. Wat moet ik dan?

Tuurlijk kan ze het niet voor je oplossen!!Dat moet je echt zelf doen, maar samen maakt het wel makkelijker!! Alleen al het idee dat er iemand écht naar je luisterd!
Als je geen klik hebt met die persoon, géén nieuwe afspraak meer bij hem/haar maken, dat gaat dan op zeker niet werken. Vraag dan of je bij een ander persoon een afspraak kunt maken!
Je bent NIEMAND iets verplicht, zij zitten er voor jou en niet andersom!
Ik heb het gehad met een internist. Heb nu een ander en wát een verschil!!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:55

Tuurlijk moet ik het zelf doen. Ben ook heel blij met een moeder zoals de mijne!
ja maar vind het ook l*llig om iemand zo maar weg te zetten aan de kant. Als het niet goed aanvoelt dan zeg ik wel dat ik bel voor een afspraak. Dat ik me agenda vergeten ben. Laat ik me moeder wel bellen dat het niet klikte en dat ik iemand anders ga zoeken. Oh ben daar zo zwak in om iemand aan de kant te zetten

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 13:59

Je hoeft me niet te bedanke Radetski!

Het feit dat jij je beter voelt is voor mij al voldoende!
Ik weet precies hoe je je voelt en ik weet ook wat iemand dan voor je kan betekenen.
Dat is voor mij echt voldoende