Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tutti_Frutti schreef:Blijf hem apart vinden, de smiley...
Off-topic: Ook zo genoten van de modder op Dour dit jaar?
Ik ga binnenkort weer eens naar Rotterdam om houten plugjes/tunnels te halen.
Kan niet goed tegen chirurgisch staal, maar kan online nergens 5mm vinden!
Net te klein altijd!
Corelli schreef:Het enige dat ik kan bedenken is dat het minder prettig voor je kindje zal zijn.. Een zachte tepel of een stuk metaal is nog al een verschil en dat zou ik een baby niet aan willen doen, maar dat is persoonlijk
Wat betreft het "feitelijke" kunnen (dus het lichamelijke aspect) daar heb ik geen idee van
Megamutsj schreef:Heeft iemand hier ervaring met tepelpiercing(s) en borstvoeding?
Ik heb namelijk een tepelpiercing maar ik heb nog geen baby en was er ook nog niet van plan om er eentje te maken maar..
Ik ging eerst naar piercingshop 1. Deze meneer wou ten eerste mijn tepel niet piercen (wanneer mijn tepel in uhh, normale stand is dan is mijn tepel vlak en steekt hij niet uit, hij gaf aan dat hij binnen een jaar dan uitgegroeit zou zijn) en ten tweede gaf hij aan dat ik dan nooit meer borstvoeding kon geven.
Ik was eigenwijs en ik wou dus echt wel een tepelpiercing. Ik heb informatie gezocht en ik ging naar een andere shop toe. Daar was een vrouwelijke piercer die mijn tepel wel wou piercen, deze zij dat dit gewoon mogelijk was. Ten tweede kon ik gewoon borstvoeding geven, ze had zelf namelijk ook 2 tepelpiercings en als ze haar kindje geen borstvoeding had kunnen geven met de piercings dan had zij ze ook nooit laten zetten!
Mijn piercing heb ik nu denk ik alweer.. 1.5/ 2 jaar? En hij is niet uitgegroeid zoals de man van de eerste shop beweerde, hij ziet er juist heel mooi uit en vind hem nog steeds prachtig!
Ik zou nu graag mijn andere tepel ook laten piercen, maar ik vraag het me toch nog steeds af.. Zou ik wel gewoon borstvoeding mogen geven?
De vrouw die mij gepierced heeft zei natuurlijk van wel alleen tsja, je weet nooit of het een verkoop praatje was of niet. Alhoewel ze me wel verder netjes heeft gepierced.
Dus... iemand ervaring?
_Friemel schreef:Ik heb beide tepels gepierced maar ze zijn eruit omdat mijn borsten teveel pijn deden, het beste is om hem voor de voeding er wel ff uit te halen maar mijn melkbar functioneert nog uitstekend hoor