Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Zoooo leuk om te doen! Ben met vintage plaatjes aan de gang - en Photoshop. Heerlijk freubelen en heel veel verschillende maken (vriendlief is namelijk nogal moeilijk hahahaha).
. 

bwegh...

gaan ze nu helpen om eitjes te laten springen?
en tis zo'n slimmerd.. gisteren begonnen met oefenen in stal blijven staan met deur open. 2x even achteruit zetten en dan als Droopy midden in die box blijven staan
strak die oortjes naar voren. *zwijmel*
!
GoGoNut schreef:Wij hebben besloten toch te gaan trouwen! 1 augustus gaan we in ondertrouw en hopelijk is vrijdag 12-10-12 onze datum ! Hebben we nog 'even' om alles te regelen whaha.
Volgende week voor jurk op pad, en hebben volgende week ook wat afspraken voor locatie bezichtiging enzo. Spannend! En zo blij! Ons leven staat nu in stroom versnelling en ondanks dat ik het zelf altijd anders in gedachten had ben ik zo aan het genieten! En dat is het belangrijkste!
Leuk zeg! Trouw je dan met dikke buik?XFiemoX schreef:Mogguh!!
Nameless, Yep het schiet al aardig op op 1 wand hoeft enkel nog dat blokjes figuur behang andere wanden zijn inmiddels 1x geschilderd helaas moet dat nog wel een keer om het goed te laten dekken. Dan een rustgevende muursticker op 1 wand plaatsen/maken (hebben we later nog voor erbij bedacht). En dan mogen de meubels erin dus het schiet al aardig op.
En oh jee dan heb jij hetzelfde als ik, mijn lichaam maakt ook eitjes aan alleen veelste veel waardoor ze dus ook niet rijpen/springen. Maar meid gelukkig hebben ze daarvoor Clomid voor uitgevonden alleen je kunt dan kans hebben op een meerling gezien je lichaam ook al teveel eitjes aanmaakt, maar het kan ook goed gaan en dat je begint met 1 maar toen wij voor 2e wilde gaan kneep ik hem wel en hoopte ik dus helemaal niet op een meerling whaaaa...
CindyUniek, bij ons maakten ze ook geen echo's als je met Clomid gestart bent. Maar wel moest ik bepaalde CD (=cyclusdag) naar het zknh om bloed te prikken op progesteron.

)

dat heeft ze sowieso nooit gedaan
misschien ook wel handig/lekker