Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:39

Nell er was maar 1 persoon/figuur waar ik dus niet voor zijn ogen live mijn kind ging voeden. Dus als die persoon hier kwam en ik moest voeden ging ik altijd naar boven toe met mijn jongen, gezien die persoon een nogal ongelooflijke viespeuk is. Die vent loert met grote ogen zo op je borsten de viezerik, heb het 1x geprobeerd maar nee voelde me er niet gerust onder toen had echt zoiets van ieuwwwwlll vuile viezerik.

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:43

Dan zou ik ook even boven zijn gaan zitten Fiemo.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:44

He bah dat lijkt me ook erg omgemakkelijk idd!
Al voel ik me zelfs bij familie ongemakkelijk met borstvoeden :')

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:44

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:54

Ik ben een geboortekaartje aan het maken :D . Zoooo leuk om te doen! Ben met vintage plaatjes aan de gang - en Photoshop. Heerlijk freubelen en heel veel verschillende maken (vriendlief is namelijk nogal moeilijk hahahaha).
Heb nu echt een leuk ontwerp gemaakt al zeg ik het zelf. Is een bietje gepikt van een meisjeskaart die ik heel leuk vind, maar ze hebben er geen jongenskaart van! En aangezien wij nog niet weten wat het gaat worden is het wel handig om beide klaar te hebben staan _O- .

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:22

Hopelijk goed vol naar huis vrijdag ja hah
Sorry dus als ik niet overal op reageer, kijk soms ff snel haha
Qua roken, manlief rookt wel, drinken doen we nu beide nog. Ik hou er wel rekening mee, behalve deze week ff, ff gedachten op 0 en vakantie...

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:52

Joanna: lekkere wijntjes op vakantie:), geniet er van ( en klusze)
Rinske: leuk zelf je kaartjes ontwerpen, heb ik voor onze bruiloft ook gedaan:)
Fiemo: schiet het al op met de nieuwe kamer van J, dat plaatje is helemaal mijn stijl.
Discussie borstvoeding: heel natuurlijk, en stoor me er ook niet aan. Tenzij iemand de hele borst er uit bungelt en ik geen andere kant op kan kijken :(
Vandaag naar ziekenhuis geweest, en de diagnose pcos gekregen. Weet nu iig waar ik aan toe ben.lichaam maakt wel eitjes aan ( heel veel!, maar niks rijpt en springt)

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 23:23

balen nameless! hoe lang was jij nu gestopt met pil oid?
want bij mij dachten ze ook eerst pco, ik werd na 7 maanden eindelijk ongi, toen cyclus 8 weken toen 6 en toen kreeg ik clomid

bij mij werden er overigens geen echo's gemaakt met clomid, daar heb ik nog om gevraagd en toen zeiden ze 'dat is in ieder ZH anders, wij vinden dat je het eerst een paar maanden zelf moet proberen'
dus als ik overstimulatie had gehad, had ik pech gehad (of geluk met veel kindjes whaha)

maar ik heb achteraf gezien gewoon heel lang de tijd nodig gehad om te ontpillen, want nu na de zwangerschap is er niks meer van pco te bekennen... ik had zelf ook al telkens het gevoel dat het niet zo was, dat mijn lichaam gewoon wat meer tijd nodig heeft....

BV in openbaar.... niet mijn ding....
misschien ook omdat ik al vanaf mijn 18e weet dat ik toch geen BV kon geven, dus heb er niets mee
mijn zus en ik zijn ook groot geworden met de fles
ik zou het iig niet fijn vinden als iemand het recht voor mijn neus ging geven....
ik zie borsten toch liever als sensuele vormen/dingen dan als melkmachine :')

maar wie weet als ik nog echtes had ik er heel anders over dacht :))

ik ben vandaag op controle geweest en alles zag er goed uit dus manlief is deze week nog thuis en dan gaat hij weer werken! voor het eerst sinds 2005 weer internationaal chauffeur.... zal wel ff wennen zijn/worden voor me :j

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 06:33

Nameless, wat balen pcos! Krijg je dan ook clomid oid?

Cindy dat zal zeker wennen zijn als je man internationaal gaat rijden!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 06:53

Mogguh!!

Nameless, Yep het schiet al aardig op op 1 wand hoeft enkel nog dat blokjes figuur behang andere wanden zijn inmiddels 1x geschilderd helaas moet dat nog wel een keer om het goed te laten dekken. Dan een rustgevende muursticker op 1 wand plaatsen/maken (hebben we later nog voor erbij bedacht). En dan mogen de meubels erin dus het schiet al aardig op.

En oh jee dan heb jij hetzelfde als ik, mijn lichaam maakt ook eitjes aan alleen veelste veel waardoor ze dus ook niet rijpen/springen. Maar meid gelukkig hebben ze daarvoor Clomid voor uitgevonden alleen je kunt dan kans hebben op een meerling gezien je lichaam ook al teveel eitjes aanmaakt, maar het kan ook goed gaan en dat je begint met 1 maar toen wij voor 2e wilde gaan kneep ik hem wel en hoopte ik dus helemaal niet op een meerling whaaaa...

CindyUniek, bij ons maakten ze ook geen echo's als je met Clomid gestart bent. Maar wel moest ik bepaalde CD (=cyclusdag) naar het zknh om bloed te prikken op progesteron.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 07:36

goeiemorgen!

fiemox dan zou ik ook ergens anders gaan zitten :j bwegh...

rinske leuk is dat he zelf kaartjes maken!
ik heb onze trouwkaart in Indesign gemaakt, ook wel fijn programma als je geen photoshop hebt :j
vintage klinkt mij altijd goed in de oren :D

ik heb gerookt, ben eind februari dit jaar gestopt. heb paar keer nog op een feestje paar gerookt, maar zie mezelf absoluut als een niet-roker nu. ik denk wel dat als kindje er zou zijn ik af en toe op feestjes nog wel eens wat zal roken, maar nooit waar mn kind bij is. drankjes hou ik wel van, maar zodra ik zwanger zou zijn gaat dat ook aan de kant.

nameless :(:) gaan ze nu helpen om eitjes te laten springen?

ik heb geen probleem met iemand bv zien geven, al vind ik het wel onnodig als er hele boezems te zien zijn.. tegenwoordig heb je vlgs mij prachtige oplossingen qua speciale bh's en tshirts zodat er weinig van te zien is.

cindy dat zal even wennen zijn dan je lief weer weg :(:)

gisteren kootje buiten even gelongeerd, mooi-weer-knol... dat hoofd van 'm als ie in de regen tegen de wind in moet lopen spreekt dan boekdelen whahahahaha. ik vind hem opeens zo volwassen worden in zn koppie.. mooi om te zien <3 en tis zo'n slimmerd.. gisteren begonnen met oefenen in stal blijven staan met deur open. 2x even achteruit zetten en dan als Droopy midden in die box blijven staan :+ strak die oortjes naar voren. *zwijmel*

daarna lekker met lief op de bank nieuwe serie zitten kijken, superrrgrappig Good Christian Bitches, lief lag helemaal in een scheur.. en dat voor een vrouwenserie hahaha :D

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 07:37

@Saffier, paar kleine slokjes kunnen geen kwaad.

@nameless wat vervelend dat nu Pcos eruit is gekomen. Veel succes, ken genoeg mensen die toch gewoon (snel) zwanger zijn geworden.

Borstvoeding in het openbaar is ook niks voor mij. Ben niet preuts (toen ik nog naar de sportschool ging, ging ik daar ook gewoon douchen), maar het is meer mijn gevoel.

Als vandaag alles meezit (voel me ook niet zo fit), ga ik vandaag de muur van de kinderkamer verven 

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 07:51

Ben echt in een crea-bui, alleen daar komt vandaag niks van, vanmiddag begrafenis van mijn peetoom. Was wel een beetje pissig op mijn moeder van de week, ze hadden wel even besloten dat ik tijdens de mis de kaarsen rond de kist aan kon steken. Maar ik wil dat dus echt niet. Vond ik niet zo leuk, heb dat ook gezegd, maar dan krijg ik weer een schuldgevoel tegenover mijn moeder. Maar ik heb besloten alleen nog maar dingen te doen waar ik zelf achter sta, punt. Laat mij maar ergens in een hoekje achteraf zitten, ik haat begrafenissen....

Voorkant van het geboortekaartje voor een jongetje is af, nu de binnenkant nog. En ik denk dat ik wellicht het meisjeskaartje ook zelf ga maken, net zo origineel eigenlijk :) !

GoGoNut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 10:39

Leuk hoor Rinske, zo lekker creatief!

En Nameless balen dat ze pcos hebben geconstateerd. Gelukkig zijn er wel oplossingen voor als ik het zo lees, succes!

Suze wat is dat voor serie? Welk tijdstip en zender?

Wij hebben besloten toch te gaan trouwen! 1 augustus gaan we in ondertrouw en hopelijk is vrijdag 12-10-12 onze datum ! Hebben we nog 'even' om alles te regelen whaha.
Volgende week voor jurk op pad, en hebben volgende week ook wat afspraken voor locatie bezichtiging enzo. Spannend! En zo blij! Ons leven staat nu in stroom versnelling en ondanks dat ik het zelf altijd anders in gedachten had ben ik zo aan het genieten! En dat is het belangrijkste! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 10:46

is een nieuwe serie op maandagavond om ik dacht half 9. :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:00

Gefeliciteerd gogo!

Ik ga vrijdag ff kijken als ik thuis ben, lijkt me een geweldige serie!

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:01

Jeetje wat gaat het snel hier, weet niet of ik het bij houd hahahaha.

XFiemoX

Wij hebben een dochtertje van 3,5 jaar. Ik ben uitgerekend op 8 januari 2013 en onze dochter wordt 4 op 17 januari 2013 hahaha. Het is een spontane zwangerschap, een verassing, dus totaal geen planning hahahaha.

Over de baby kunnen voelen, bij de eerste voelde ik het naar 18 weken.
Vind het ook apart om te horen dat mensen hun baby voelen met 12 weken, de baby is nog zo klein en kan onmogelijk tegen je baarmoederwand aantrappen. Je baarmoeder is als een gevulde ballon met water en de baby nog klein dus bewegingen voelen zo vroeg lijkt mij vrijwel onmogelijk.

Wel is het zo dat je organen iets verschuiven en je darmen ook iets omhoog gaan. Als je beweging voelt in je darmen kan dat hetzelfde voelen als een baby die beweegt in je buik.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:09

GoGoNut schreef:
Wij hebben besloten toch te gaan trouwen! 1 augustus gaan we in ondertrouw en hopelijk is vrijdag 12-10-12 onze datum ! Hebben we nog 'even' om alles te regelen whaha.
Volgende week voor jurk op pad, en hebben volgende week ook wat afspraken voor locatie bezichtiging enzo. Spannend! En zo blij! Ons leven staat nu in stroom versnelling en ondanks dat ik het zelf altijd anders in gedachten had ben ik zo aan het genieten! En dat is het belangrijkste! :)

Gefeliciteerd. Weet niet of je al een adresje hebt voor je jurk en of het niet te ver voor je is.

Ik ben bij Lanova geweest in Dodrecht, veel replica jurken van oa Maggie Sotero, maar voor een hoop minder.
Jurken rond de 500 en meer.

GoGoNut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 11:17

Thanks voor de tip haagsemeid! Is het echt vanaf 500 euro en wat meer (bijvoorbeeld tot 1250) of is het vanaf 500 euro tot heel veel geld? Dordrecht is klein uurtje rijden dat heb ik er wel voor over :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:20

Of bridal closet in Amsterdam, hebben ook een site. Komt mijn jurk ook vandaan, ook onder de 1000 euro

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:24

Gogo gefeliciteerd! :D Leuk zeg! Trouw je dan met dikke buik?

Rinse sterkte vandaag!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:26

XFiemoX schreef:
Mogguh!!

Nameless, Yep het schiet al aardig op op 1 wand hoeft enkel nog dat blokjes figuur behang andere wanden zijn inmiddels 1x geschilderd helaas moet dat nog wel een keer om het goed te laten dekken. Dan een rustgevende muursticker op 1 wand plaatsen/maken (hebben we later nog voor erbij bedacht). En dan mogen de meubels erin dus het schiet al aardig op.

En oh jee dan heb jij hetzelfde als ik, mijn lichaam maakt ook eitjes aan alleen veelste veel waardoor ze dus ook niet rijpen/springen. Maar meid gelukkig hebben ze daarvoor Clomid voor uitgevonden alleen je kunt dan kans hebben op een meerling gezien je lichaam ook al teveel eitjes aanmaakt, maar het kan ook goed gaan en dat je begint met 1 maar toen wij voor 2e wilde gaan kneep ik hem wel en hoopte ik dus helemaal niet op een meerling whaaaa...

CindyUniek, bij ons maakten ze ook geen echo's als je met Clomid gestart bent. Maar wel moest ik bepaalde CD (=cyclusdag) naar het zknh om bloed te prikken op progesteron.

bij mij deden ze helemaal niks! ik moest maar gewoon 3 maanden bezien whahaha, gelukkig dus zwanger van 1'tje :D

@ Suze, hihi Droopy, nou ben ik volgens mij ook meer een mooi-weer-ruiter :))
GCB heb ik voorstukjes van gezien, dat is dus wel de moeite waard om te kijken??? :D

@ Haagsemeid, leuk wat ga doen qua kleuren? (of is dat alvoorbij gekomen :+)

@ Risnke, leuk hoor, ik heb het kaartje voor Jen ook zelf gemaakt, wel heel simpel, met een eeyore erop en walt disney lettertype :D

@ GoGo, wat leuk!!! toch trouwen!!!! spannend hoor alles uit gaan zoeken nu enzo :D

wij zijn in Ouwehands dierenpark getrouwd overigens, geweldige locatie

@ Toverbal, nee mijn darmen ken ik heel goed ik voelde vanaf 13 weken ofzo echt heel zacht 'gekriebel' misschien gewoon net een aanraking, geen hele schoppen iig :D dat heeft ze sowieso nooit gedaan
dus het kan echt wel zo vroeg hoor :))
maar denk dat er genoeg zijn die dat gevoel miss wel door elkaar halen...
ik voel vrijwel alles in mijn lijf heel goed, net als eisprong, etc

dus dan gaat nummer 1 naar school als nummer 2 komt :D misschien ook wel handig/lekker

(Ver)koopjetrouwjurk.nl heeft ook heel wat keuze (nieuw én eenmaal gedragen jurken, mijn jurk hangt daar nu ook voor verkoop)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:28

Vind je dat niet zonde, je jurk verkopen?
De mijne hangt op een paspop in onze slaapkamer :D

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:30

dan is mijn halve slaapkamer verdwenen :')
nee ik doe er toch niks meer mee, zonde van het geld

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:33

Ja dat is ook zo.
Wij hebben het geluk met een ruime slaapkamer! Daarbij heb ik mijn jurk van mijn vader gehad :D