Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amy8super schreef:@Danseresje: Nee, de tekening mislukt een beetje, m'n computer wil niet meewerken om het mooi te krijgen(ik teken digitaal)
& je zei in je vorige post dat de dagdienst over 6,5 uur uur begint, draai je nachtdiensten dan?

De hele buurt alweer 10x wakker gexchreeuwt omdat de pijn opeens op een schaal van 1 t/m 10 naar 12 ging en ik weet het ook niet mee.. het gaat nu al 7 maanden.zo, soms slaap ik 3/4 uurtjes en soms gewoon niet.. Klotepijn!
Ben je dan ondertussen nu niet knettergek geworden? Waardoor heb je pijn? Eliana schreef:Nu slaapt vast iedereen
Ik heb nu nachtdienst dus vandaar dat ik wakker ben.
Ik slaap meestal erg slecht, kan slecht in slaap komen, en kan ook niet slapen bij herrie/licht, dus me kamer moet helemaal donker zijn en moet niks in de buurt horen..Maar ja vaak hoor je toch wel wat, ik gebruik wel vaak melatomine.
Ik hoop zo rond half 9 naar me bed te gaan, en dan kom ik er vanmiddag rond 3 uur uit, vanavond probeer ik dan wel weer op tijd plat te gaan, heb nu gelukkig maar 1 nacht.
Heb jij geen last van het omdraaien van je ritme danseresje?
! (hoef er verder niets voor te gebruiken)Jorienn schreef:ik word hier zo moe van.. Gisternacht heb ik weer geen oog dichtgedaan door de pijn. Vanavond helemaal kapot en dus vol goede moed mijn bed in.. ik heb alles geprobeert, geen tv/bokt etc, gewoon liggen. elk lichaamsdeel ontspannen, tot 2000000 tellen, aan iets leuks denken..
en ik kom niet in slaap.De hele buurt alweer 10x wakker gexchreeuwt omdat de pijn opeens op een schaal van 1 t/m 10 naar 12 ging en ik weet het ook niet mee.. het gaat nu al 7 maanden.zo, soms slaap ik 3/4 uurtjes en soms gewoon niet.. Klotepijn!
Amy8super schreef:@Danseresje: Ik maak zulke dingen: Klik En nu ben ik met dit bezig: Klik
Nachtdiensten draaien lijkt mij eigenlijk wel leuk, lekker rustig enzo. Je moet alleen wakker zien te blijven![]()
Haha, pirates of the caribean heb ik maar 1 film van gezien, vind ze niet zo leuk![]()
@Jorienn: Wow, 7 maanden al?Ben je dan ondertussen nu niet knettergek geworden? Waardoor heb je pijn?
!
) dan zou ik rond 2 uur 's middags opstaan denk ik, ik reken altijd 8 uur nachtrust. En idd draait m'n ritme dan om, maja, vakantie?
Ik ga zeker weten wel zorgen dat ik vroeger naar bed ga zodra schooltijd weer in zicht is
Amy8super schreef:@Danseresje: Haha, dan zal het vast deel 1 wel zijn ja!
Als ik een half uurtje geleden was gaan slapen () dan zou ik rond 2 uur 's middags opstaan denk ik, ik reken altijd 8 uur nachtrust. En idd draait m'n ritme dan om, maja, vakantie?
Ik ga zeker weten wel zorgen dat ik vroeger naar bed ga zodra schooltijd weer in zicht is
![]()
Ja, een film is altijd beter dan helemaal niets doen, ach, op bokt is altijd nog wel een klein beetje leven, en anders ga ik wel eens allerlei topics lezen.
!
En buiten zitten is saai, kan niet op m'n computer ofzo, want die staat vast op m'n kamer
Amy8super schreef:@Danseresje: Nou, ik heb toch niet zoveel te doen, al m'n vriendinnen zijn op vakantie en ik ga niet lonely ergens heen ofzoEn buiten zitten is saai, kan niet op m'n computer ofzo, want die staat vast op m'n kamer
Tinkerloos schreef:Het is weer zover...het is nacht..maar ik kan niet slapen.
kan ook niet slapen..
moet morgen om kwart voor 10 op stal zijn want kga een buitenrit maken.. maar kan niet slapen en straks slaap ik door mn wekker heen
This hier gewoon heel erg saai in de vakantie en op internet is iig nog wat leven
cosmoxxx1 schreef:ik ben er ook weerkan ook niet slapen..
moet morgen om kwart voor 10 op stal zijn want kga een buitenrit maken.. maar kan niet slapen en straks slaap ik door mn wekker heen
! Dus ja, bij mij lag het wel iets anders. Maar mijn ouders accepteerden het niet als ik in de zomervakantie de hele dag binnen zat zeg maar...
Maar ik denk dat je het tegen mij hebt.
Mijn moeder heeft er niet zo'n probleem mee, die zit ook de hele dag binnen
Maar ze wil ook wel wat doen, maar heeft er het puf niet voor. Ik heb de puf er wel voor, maar ik heb geen ideeën wát ik dan kan doen
Dus gaat waarschijnlijk nog ff duren voordat ik slaap.
Amy8super schreef:@Danseresje: Je hebt geloof ik de verkeerde gequoteMaar ik denk dat je het tegen mij hebt.
Winkelen met vriendinnen gaat niet lukken, 1. omdat ik winkelen haat, 2. omdat al m'n vriendinnen op vakantie zijn of geen tijd hebben, en dan ben ik ook nog eens niet zo sociaal aangelegd. Maar ik snap je wel hoor!Mijn moeder heeft er niet zo'n probleem mee, die zit ook de hele dag binnen
Maar ze wil ook wel wat doen, maar heeft er het puf niet voor. Ik heb de puf er wel voor, maar ik heb geen ideeën wát ik dan kan doen
!