Nog meer mensen die slecht kunnen slapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 02:29

Mijn vriend woont er, dus ben gewoon soort van op vakantie :+

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 03:38

Amy8super schreef:
@Danseresje: Nee, de tekening mislukt een beetje, m'n computer wil niet meewerken om het mooi te krijgen :') (ik teken digitaal)
& je zei in je vorige post dat de dagdienst over 6,5 uur uur begint, draai je nachtdiensten dan?

balen van je tekening. wat voor soort tekeningen maak je dan? heb er eigenlijk nooit echt van gehoord, digitaal tekenen.

en ja, ik draai nachtdiensten. ben verpleegkundige en gemiddeld om de week mag ik mijn dag- en nachtritme omdraaien. Na vandaag nog 1 nachtje, dan heb ik er weer 3 gehad. Op zich best te doen!

anthea, gaaf hoor! Waar in Canada zit je?

Hier is het erg rustig en zijn ondertussen halverwege film, pirates of the caribean. had ik nog nooit gezien.... :o

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 03:41

Nu slaapt vast iedereen ;)
Ik heb nu nachtdienst dus vandaar dat ik wakker ben.

Ik slaap meestal erg slecht, kan slecht in slaap komen, en kan ook niet slapen bij herrie/licht, dus me kamer moet helemaal donker zijn en moet niks in de buurt horen..Maar ja vaak hoor je toch wel wat, ik gebruik wel vaak melatomine.

Ik hoop zo rond half 9 naar me bed te gaan, en dan kom ik er vanmiddag rond 3 uur uit, vanavond probeer ik dan wel weer op tijd plat te gaan, heb nu gelukkig maar 1 nacht.

Heb jij geen last van het omdraaien van je ritme danseresje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 03:53

ik word hier zo moe van.. Gisternacht heb ik weer geen oog dichtgedaan door de pijn. Vanavond helemaal kapot en dus vol goede moed mijn bed in.. ik heb alles geprobeert, geen tv/bokt etc, gewoon liggen. elk lichaamsdeel ontspannen, tot 2000000 tellen, aan iets leuks denken..
en ik kom niet in slaap. -O- De hele buurt alweer 10x wakker gexchreeuwt omdat de pijn opeens op een schaal van 1 t/m 10 naar 12 ging en ik weet het ook niet mee.. het gaat nu al 7 maanden.zo, soms slaap ik 3/4 uurtjes en soms gewoon niet.. Klotepijn!

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 04:01

@Danseresje: Ik maak zulke dingen: Klik En nu ben ik met dit bezig: Klik
Nachtdiensten draaien lijkt mij eigenlijk wel leuk, lekker rustig enzo. Je moet alleen wakker zien te blijven :D
Haha, pirates of the caribean heb ik maar 1 film van gezien, vind ze niet zo leuk :P

@Jorienn: Wow, 7 maanden al? :oo Ben je dan ondertussen nu niet knettergek geworden? Waardoor heb je pijn?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 04:28

Eliana schreef:
Nu slaapt vast iedereen ;)
Ik heb nu nachtdienst dus vandaar dat ik wakker ben.

Ik slaap meestal erg slecht, kan slecht in slaap komen, en kan ook niet slapen bij herrie/licht, dus me kamer moet helemaal donker zijn en moet niks in de buurt horen..Maar ja vaak hoor je toch wel wat, ik gebruik wel vaak melatomine.

Ik hoop zo rond half 9 naar me bed te gaan, en dan kom ik er vanmiddag rond 3 uur uit, vanavond probeer ik dan wel weer op tijd plat te gaan, heb nu gelukkig maar 1 nacht.

Heb jij geen last van het omdraaien van je ritme danseresje?

ik heb soms moeite met terugschakelen, maar over het algemeen gaat het prima. kan ook redelijk goed slapen, dus dat helpt wel :D! (hoef er verder niets voor te gebruiken)

Jorienn schreef:
ik word hier zo moe van.. Gisternacht heb ik weer geen oog dichtgedaan door de pijn. Vanavond helemaal kapot en dus vol goede moed mijn bed in.. ik heb alles geprobeert, geen tv/bokt etc, gewoon liggen. elk lichaamsdeel ontspannen, tot 2000000 tellen, aan iets leuks denken..
en ik kom niet in slaap. -O- De hele buurt alweer 10x wakker gexchreeuwt omdat de pijn opeens op een schaal van 1 t/m 10 naar 12 ging en ik weet het ook niet mee.. het gaat nu al 7 maanden.zo, soms slaap ik 3/4 uurtjes en soms gewoon niet.. Klotepijn!

balen zeg. waar heb je dan precies pijn of last van? sorry als ik dat gemist heb...

Amy8super schreef:
@Danseresje: Ik maak zulke dingen: Klik En nu ben ik met dit bezig: Klik
Nachtdiensten draaien lijkt mij eigenlijk wel leuk, lekker rustig enzo. Je moet alleen wakker zien te blijven :D
Haha, pirates of the caribean heb ik maar 1 film van gezien, vind ze niet zo leuk :P

@Jorienn: Wow, 7 maanden al? :oo Ben je dan ondertussen nu niet knettergek geworden? Waardoor heb je pijn?

wow amy, dat ziet er gaaf uit! knap hoor!
nachtdiensten kunnen rustig zijn, maar je kan ook de hele nacht bezig zijn en dat je op 9u misschien een kwartiertje kan zitten. nu het zo rustig is, vind ik het wel lastiger om wakker te blijven. ben liever beetje bezig!
Maar de film was ook prima. vond het een leuke film, het was deel 1. eens kijken of ik de andere delen ook ooit eens een keer kan kijken!

zo, ondertussen nog maar 2 uurtjes en dan overdragen aan de dagdienst, even naar de supermarkt en dan lekker mijn bedje in!

EmmaVZ

Re: Nog meer mensen die slecht kunnen slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 04:43

@Danseresje: Dankje :D
Ja, als het rustig is lijkt dat me idd wel, en door een film zou ik juist nog meer moe worden. Ik weet trouwens niet welke deel ik had gekeken, maar twas iets met levende skeletten :o

Ik denk dat ik zometeen ook maar eens ga slapen, 't tekenen werkt echt niet meer mee nu :\

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 05:02

@Amy, ik denk dat je dan deel 1 hebt gezien, want ik had ook levende skeletten in de film :D!
Als je nu pas gaat slapen, hoe laat sta je dan op? want is het dan niet zo dat je dan elke dag je ritme zo gaat omdraaien?
En nog mbt de film, liever een film kijken dan een beetje hangen en doen. Op internet is vaak 's nachts ook niet zo veel te beleven.

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 05:29

@Danseresje: Haha, dan zal het vast deel 1 wel zijn ja!
Als ik een half uurtje geleden was gaan slapen ( :') ) dan zou ik rond 2 uur 's middags opstaan denk ik, ik reken altijd 8 uur nachtrust. En idd draait m'n ritme dan om, maja, vakantie? :P Ik ga zeker weten wel zorgen dat ik vroeger naar bed ga zodra schooltijd weer in zicht is ;)
Ja, een film is altijd beter dan helemaal niets doen, ach, op bokt is altijd nog wel een klein beetje leven, en anders ga ik wel eens allerlei topics lezen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 05:43

Amy8super schreef:
@Danseresje: Haha, dan zal het vast deel 1 wel zijn ja!
Als ik een half uurtje geleden was gaan slapen ( :') ) dan zou ik rond 2 uur 's middags opstaan denk ik, ik reken altijd 8 uur nachtrust. En idd draait m'n ritme dan om, maja, vakantie? :P Ik ga zeker weten wel zorgen dat ik vroeger naar bed ga zodra schooltijd weer in zicht is ;)
Ja, een film is altijd beter dan helemaal niets doen, ach, op bokt is altijd nog wel een klein beetje leven, en anders ga ik wel eens allerlei topics lezen.

Maar vind je het dan niet zonde? dat je overdag gaat slapen? Het weer lijkt nu ook weer wat beter te worden? Ben je dan niet liever overdag wakker dat je een beetje van de zon kan genieten? Dat is een van de dingen waar ik in de zomer (als het mooi weer is dan) wel van baal als ik nachtdiensten heb.
Allerlei topics lezen, tja, ik merkte vannacht dat ik me minder kon concentreren, toch vermoeid. Dan komen die topics ook niet aan. Kan ik beter een film kijken met levende skeletten enzo :D!

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 15:36

@Danseresje: Nou, ik heb toch niet zoveel te doen, al m'n vriendinnen zijn op vakantie en ik ga niet lonely ergens heen ofzo :') En buiten zitten is saai, kan niet op m'n computer ofzo, want die staat vast op m'n kamer :P

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 23:47

Het is weer zover...het is nacht..maar ik kan niet slapen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 00:04

Amy8super schreef:
@Danseresje: Nou, ik heb toch niet zoveel te doen, al m'n vriendinnen zijn op vakantie en ik ga niet lonely ergens heen ofzo :') En buiten zitten is saai, kan niet op m'n computer ofzo, want die staat vast op m'n kamer :P

zo, jij was ook al weer vroeg wakker!
zit je dan echt bijna de hele dag achter de computer?

Tinkerloos schreef:
Het is weer zover...het is nacht..maar ik kan niet slapen.

tinkerloos, balen zeg. hoop dat je gauw toch de slaap kan vatten!

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 00:05

ik ben er ook weer :P kan ook niet slapen.. :( moet morgen om kwart voor 10 op stal zijn want kga een buitenrit maken.. maar kan niet slapen en straks slaap ik door mn wekker heen :(

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 00:19

@Danseresje: Ja, eigenlijk wel. Het is slecht, maar ik weet gewoon niks anders te doen! Misschien ga ik over een paar dagen nog naar het zwembad met m'n zusje, maar das 1 van de weinige dagen dat ik huis uit ga :') This hier gewoon heel erg saai in de vakantie en op internet is iig nog wat leven :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 00:20

:+
bn ook nog wakker

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 00:24

cosmoxxx1 schreef:
ik ben er ook weer :P kan ook niet slapen.. :( moet morgen om kwart voor 10 op stal zijn want kga een buitenrit maken.. maar kan niet slapen en straks slaap ik door mn wekker heen :(

en bijvoorbeeld een boek lezen in de tuin (als het weer er naar is natuurlijk!)? Of een dagje winkelen met vriendinnen?
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn ouders het nooit geaccepteerd zouden hebben, moest ik een hele dag achter de computer zitten. echter, toen ik nog thuis woonde, was het ook niet zo dat je non-stop op internet kon (ja, het laatste jaar ofzo). daarvoor was het inbellen met de modem en aan het begin van mijn middelbare school hadden we nog niet eens internet. hadden we een computer met nog wordperfect als tekstverwerker :=! Dus ja, bij mij lag het wel iets anders. Maar mijn ouders accepteerden het niet als ik in de zomervakantie de hele dag binnen zat zeg maar...
overigens bedoel ik dit verder helemaal niet banketstaaf of aanvallend ofzo...

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 00:41

Ik kom me ook maar is melden.
Ik heb de laatste jaren ook veel moeite met inslapen, rond 1 uur in slaap vallen als ik er om 10 uur in ga is vrij normaal. Nou is hier afgelopen weekend kermis geweest en is het natuurlijk erg laat geworden en gezellig maar sindsdien slaap ik niet voor 5 uur. Gister werd het gelukkig al weer 4 uur dus ik hoop het vandaag weer een uurtje te kunnen opschuiven. Ik kan echt zo boos/geiriteerd raken als ik niet in slaap kan komen.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 01:26

meld mij ook weer, gisteren was het 4uur dus wil nu voor 3 uur slapen.
]
typisch, zodra het vrijdag is heb ik mijn slaapritme enigszins in orde, en dan komt het weekend waarin alles weer word verpest.
Op maandag begin ik opnieuw

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 01:42

@Danseresje: Je hebt geloof ik de verkeerde gequote := Maar ik denk dat je het tegen mij hebt.
Winkelen met vriendinnen gaat niet lukken, 1. omdat ik winkelen haat, 2. omdat al m'n vriendinnen op vakantie zijn of geen tijd hebben, en dan ben ik ook nog eens niet zo sociaal aangelegd. Maar ik snap je wel hoor! :) Mijn moeder heeft er niet zo'n probleem mee, die zit ook de hele dag binnen :') Maar ze wil ook wel wat doen, maar heeft er het puf niet voor. Ik heb de puf er wel voor, maar ik heb geen ideeën wát ik dan kan doen :')

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 01:57

Net thuis van werk.. :wave: Dus gaat waarschijnlijk nog ff duren voordat ik slaap.
Mijn benen voelen echt zo zwaar.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 02:51

Goede nacht allemaal, ik ben net wakker, maar ga zo weer lekker slapen!

appelxkiwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 03:00

Slechte slaper meldt zich. Ik ben gewoon klaarwakker, haha!
Normaal slaap ik ook altijd vrij goed.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 03:13

Goedennacht :wave:

Ik ben vannacht helaas verdoemt tot geen slaap >.< en een klein beetje afleiding is toch wel erg fijn :j

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 04:34

Amy8super schreef:
@Danseresje: Je hebt geloof ik de verkeerde gequote := Maar ik denk dat je het tegen mij hebt.
Winkelen met vriendinnen gaat niet lukken, 1. omdat ik winkelen haat, 2. omdat al m'n vriendinnen op vakantie zijn of geen tijd hebben, en dan ben ik ook nog eens niet zo sociaal aangelegd. Maar ik snap je wel hoor! :) Mijn moeder heeft er niet zo'n probleem mee, die zit ook de hele dag binnen :') Maar ze wil ook wel wat doen, maar heeft er het puf niet voor. Ik heb de puf er wel voor, maar ik heb geen ideeën wát ik dan kan doen :')

o, haha, oeps! Ja, wilde jou quoten inderdaad.
Laten we het houden op de invloed van de nachtdienst en de rust op werk ;)!