Maare ik ben voor, ik vind het wel leuk! Dus roep maar wat, misschien kunnen we met elkaar rijden als noorderlingen zijnde?
ShirleyM
Geplaatst: 10-04-13 22:21
Ik zie ook erg op tegen die fiets test! En nu helemaal nu ik lees dat dat in je blote bovenkant moet zeg maar..
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-13 22:25
Nou dat is niet overal hoor ik heb al meerdere keren moeten fietsen en heb altijd mijn bh aan mogen houden. Je niet te druk maken. In feite moet je fietsen totdat je niet meer kunt. Ik vind het een rot test maar in feite is het niet meer dan dat
Niet bokkers met hartproblemen maar kneuzen met hartproblemen haha
Calice
Geplaatst: 10-04-13 22:32
Er zijn nogal wat complicaties na mijn bevalling en heb er steeds meer pech bij gekregen helaas, bij de gynaecoloog werd er ineens ook een afwijkend uitstrijkje afgenomen dus loop daar nu ook extra voor onder controle.
Laatst bijgewerkt door Calice op 10-04-13 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt
ShirleyM
Geplaatst: 10-04-13 22:33
Calice, ik zat even jou profiel te bekijken en ben jij degene die toen tijdens der bevalling nog aan het bokken was?
Kan ik me voorstellen shirley, aan de andere kant ook wel fijn dat je er niet dan achter komt misschien..
Ik had het een keer met een echo waar ik zenuwachtig voor was. de uitslag had veel inschop mijn toekomst, dus ik was best gespannen. Begint die jongen achter de pc 'ja, heb jij niet daar-en-daar gewerkt? Ik ken jou ergens van, ik herken je aan je stem'. En ik daar maar in allerlei ongemakkelijke houdingen liggen in mijn blootje. dat was wel awkward!
Verder heb ik er geen problemen meer mee. Heb op de hartbewaking een week helemaal bloot gelegen, alleen onder een laken. Net bevallen en heel ziek en het kon me allemaal niks meer schelen. Iedereen kwam maar kijken, ik vond t wel best. Op gegeven moment heb je zo'n putlucht na het bevallen he? Man, ik viel zelf zowat flauw toen ze me 's ochtends wassen, laat staan hoe die kerel zich gevoeld zal hebben :-D er is duidelijk een reden dat ze bevallen vrouwen doorgaans niet een week in bed laten drinken na een bevalling.
Argh, sorry voor die rare woorden her en der tussendoor.. Typ op de tabley
ShirleyM
Geplaatst: 10-04-13 22:36
Bij mij werkte het ecg apparaat niet en daar kwamen ze toen ook met drie man sterk naar kijken.. Dan voel je je ook wel ongemakkelijk
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-13 22:36
Wahaha je omschrijft het mooi, putlucht.
Ik vond het vorig jaar op de hartbewaking anders knap lastig toen ik een mannelijke verpleger had die mij aan moest sluiten op het apparatuur. Hij vroeg of ik er een probleem mee had, maar ik antwoorde nogal twijfelend en zei ik moet niet zo zeuren. Toen zei hij ik vraag mijn collega even of zij je aan wil sluiten op het apparatuur
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-13 22:39
ShirleyM schreef:
Bij mij werkte het ecg apparaat niet en daar kwamen ze toen ook met drie man sterk naar kijken.. Dan voel je je ook wel ongemakkelijk
Dat heb ik ook gehad en vond dat heel erg vervelend toen Maar nu ben ik van nature ook nogal preuts dus dat zal ook wel een rol meespelen. Op de 1 of andere manier heb ik altijd wel zo'n geleider die niets doet en lig je daar weer langer dan normaal
Ja ik ben ook niet echt trots op mijn bovenlijf dus vind het ook maar niks..
dovish
Geplaatst: 10-04-13 22:43
als je je eigen grenzen maar niet voorbij gaat, da's het belangrijkste!
Moet ook zeggen dat toen ik zo van de wereld was het me allemaal niks kon schelen, maar als ik er enigszins levend bij lig denk ik er anders over hoor! :-D
Ja maar met mijn bevalling boeide het me op een gegeven moment ook allemaal niet meer hoor..
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-13 22:47
Tijdens de bevalling kon het mij ook allemaal gestolen worden, ik heb heel lang in de weeen gelegen, elke keer kwam er weer een ander voelen hoe ver de ontsluiting was, op een gegeven moment was ik daar wel flauw van. Dan denk je ook, loop je lekker te graaien?
Maar op de hartbewaking vorig jaar zegt hij, je mag je broek en bovenkleding even uit doen. Dus ik zeg nog broek uit? Daar zit mijn hart niet hoor Maar dan is er weinig aan de hand dus heb je praatjes genoeg.
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-13 22:48
Grappig je bent ouder dan ik dacht Shirley zie nu dat wij even oud zijn
dovish
Geplaatst: 10-04-13 22:50
Ik ben er trots op dat mijn lijf een baby heeft gemaakt, en dat het mij nog steeds overeind houd. Maar op hoe het er uit ziet ben ik ook niet trots. En dat ze altijd vragen of ik zwanger kan zijn bij foto's enzo, ach, daar ben ik inmiddels aan gewend. Maar ik schaam me niet meer voor mijn lijf, die tijd ben ik gelukkig voorbij. Je loopt er immers ook niet om te showen en zij wassen de hele dag allerlei konten.
ohja, haha.. Laatste keer dat ik opgenomen was in december, moest ik onder de douche gewassen worden omdat ik onder het mes zou gaan. Ik kon alleen niet zelf staan omdat ik zo ziek was en dus gingen ze me wassen. Lastig in die kleine douche op de kamer, dus dat ging in een grote douche op de gang van de afdeling. Dus ik zit net in mijn blootje onder de douche, gaat de svhuifdeur recht voor mijn neus ineens open. Zat ik zichtbaar voor de hele afdeling onder de douche. Ik kon niet van de stoel af komen en ik had zo de slappe lach dat er drie verpleegsters en een groepje patienten aan kha,m om te zien wat er aan de hand was. Hebben er de hele dag nog om gelachen, haha!
Heb er nu weer lol om.. Ik zie mezelf al zitten, opgevouwen op de stoel met mijn dikke en zere lijf, haha.. Dat moet echt een heel stom gezicht zijn geweest!
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-13 23:02
Oh nee dat meen je niet haha. Ik heb er altijd zo'n hekel aan dat de deur niet op slot mag. Juist om die reden wil ik altijd de deur op slot hebben
ShirleyM
Geplaatst: 10-04-13 23:03
MISTRAL94 schreef:
Grappig je bent ouder dan ik dacht Shirley zie nu dat wij even oud zijn
Waarom dacht je dat ik veel jonger was dan? Ik hoor het wel vaker hoor maar dan zien mensen me Haha