Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
. Ik ga ze nu nog niet laten zien
. 

(uiteraard met mate
)
Wat voor job is het? Naamloos1 schreef:Mijn dag kan niet meer stuk! Vanmorgen gehoord dat ik ben aangenomen voor die baan!
Dinsdag al beginnen!! 40 uur in de week!![]()
Dan zit het wel goed qua beweging weer!
Morgen nog lekker vrij dus dan ff wegen
(Wel vanavond gebakje eten om te vieren hahaha)
Wat fijn voor je!
dit betekend morgen weer een goede en frisse start
waar zijn je groene en fruit?
zoals je kan lezen in mijn vele voorgaande posts ik heb vorige week 2 appels op (al kokhalzend) en dat vind ik toch al echt een vooruitgang...dus er zit wel verbetering in ook al is het langzaam.
lekker lekker! Maar dit weet ik niet zeker...mams kookt dus die bepaald
of van dat ingevroren fruit en dan in de yoghurt o.i.d.? 
's avonds was ik op een verjaardag en hadden ze een lopend buffet. Ook nu weinig honger en heb me keurig gedragen met het eten van veel salade, één plakje stokbrood en twee kipspiesjes 

Komt omdat je je buikspieren wel aan moet blijven spannen omdat je anders van dat ding af klettert
(denk ik) 
. Niet helemaal gelukt deze week dus.. Maargoed, toch nog weer 0,5 kilo eraf
.
. Doe dan wii sports of wii fit
. Dus lekker sporten achter de wii!
Ik doe Just Dance en Zumba. Een van mijn beste vriendinnen is er net zo fanatiek in als ik en een goede tegenstander dus we doen het ook vaak samen
Geloof mij, die spellen zijn zweten geblazen! Als je dansen leuk vindt zou je eens kunnen kijken voor Just Dance 2. Omdat JD 3 sinds oktober uit is, is deel 2 niet meer zo duur

. Had mijn vader laatst al gevraagd erna
.. Ik ben niet zo heel goed in dansen denk ik (doe het nooit
) maar lijkt me wel heel super leuk om zo wat te leren en het te doen!

. Vroeger zat ik op zwemmen en was ik er behoorlijk fanatiek mee, wedstrijden en heb 16 diploma's en was eigenlijk elke dag in het zwembad te vinden
. Was echt weer een keer heerlijk!