Maar ik vind het gewoon prettiger als ik fatsoenlijk ongesteld ben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik vind het gewoon prettiger als ik fatsoenlijk ongesteld ben
) Maar godzijdank niks aan de hand. Ben nu in ieder geval gerust gesteld. Schrok me nog wezeloos want er kwam heel snel een streepje, dat bleek het controle streepje te zijn..... Ja ik ben (gelukkig!) een leek met die testen
Tijdje geleden was ik extreem heftig ongesteld, door een hormoonschommeling (zei de huisarts). Dit heeft 2 weken geduurd, het stopte uiteindelijk doordat ik twee soorten medicijnen kreeg (een bloedstollingsmiddel en een middel met progesteron erin). Ik moest toen stoppen met de pil omdat ik anders wel heel veel hormonen ineens in zou nemen. Na de medicijnen had ik eigenlijk een week gewoon helemaal niks moeten nemen, maar ik ben toen weer met de pil begonnen (wist niet dat ik eigenlijk een week niks moest nemen omdat je blijkbaar van die progesteron medicijnen juist weer een bloeding krijgt. Dat krijg ik nu dus niet omdat ik weer met de pil ben begonnen).
Hvelreki schreef:Wuis: Normaal gezien raden ze dat aan omdat als je begint op de eerste dag van je menstruatie, je dan meteen veilig bent. Als je op een andere dag van je menstruatie begint, ben je vanaf die dag + 7 dagen veilig. Maar op een gewone dag wordt geloof ik een maand aangehouden..