Moeilijk zeker nu op de terrasjes met dit weertje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
Je schrijft ergens eerder dat je maar 50 kg. weegt. Het boeit mij verder weinig welke keuzes mensen maken, maar als je niet wil stoppen begin er dan niet aan. En ja, ik spreek uit heel veul ervaring 

voor Mando, heftig verhaal zeg. En super dat je ondanks alle stress gestopt bent 

). Drie maanden is de volgende mijlpaal (half juni), zal nog steeds niet zeggen dat het makkelijk is (ik herken de moeilijke momenten van Ingrid
), maar ik ben er nu bijna van overtuigd dat ik echt gestopt ben met roken. En mijn biertje smaakt gelukkig nog steeds even lekker
flappie28 schreef:Gefeliciteerd countrygirl, mag je best trots op zijn! Heb je nu nog steeds je moeilijke momenten of gaat dat echt helemaal weg?
Het gaat weg hoor! Echt!! Moeilijke momenten niet... wel nog steeds in het 'systeem' zo af en toe een secondeflits: zo... en nu een peukje! Oh nee... rook niet meer. Raar he?? Gebeurd nog steeds! Wordt wel minder en minder hoor. Vind het ook niet zo gek na 40 jaar stevig doorpaffen
Ninus schreef:Stevig afvallen AppelmoesJe schrijft ergens eerder dat je maar 50 kg. weegt. Het boeit mij verder weinig welke keuzes mensen maken, maar als je niet wil stoppen begin er dan niet aan. En ja, ik spreek uit heel veul ervaring
Stoppen wordt overigens niet makkelijker naar mate het aantal pogingen, integendeel
maar ik wil ook niet meer wegen dan dat, ben 1.60 lang. Als ik tegen de 55 aan kom, zit ik voor mezelf al echt op het randje. Ik kan daar echt niet mee omgaan
ben ook ooit, in een ver verleden, begonnen om af te vallen/niet aan te komen... ellendig gewoon 
aan de ene kant wel, want financiën en gezondheid, maar aan de andere kant... ik ben zo emotioneel gehecht

(Weeg nu overigens normaal gesproken zo rond 63kg) _Nelleke_ schreef:Ik ben nog steeds 'gestopt'. Ik rook eens in de 2 weken voor de gezelligheid een peukje mee en dat bevalt me prima. Geen nare gevoelens dat ik het moet laten, maar ook geen verslavingsdrang meer. Wil het niemand aanraden omdat ik bang ben dat anderen misschien wel in een patroon vallen.
Ik ben ook nog steeds gestopt...inmiddels een maand of 3 ofzo, geen idee precies. Ik rook zo nu en dan een peukje en dat bevalt goed. Ik heb niet het idee dat ik niks meer mag, maar heb ook geen verslavingsdrang inderdaad. Werkt voor mij beter dan geheelontzegging zeg maar
.
. maar ja, beter die paar kilo erbij dan een paar jaar korter leven hé 
Quellian schreef:IngridB schreef:beter die paar kilo erbij dan een paar jaar korter leven hé ;)
Maar als je dood gaat dan weet je niet of je misschien nog een paar jaar langer had kunnen leven
Citaat:beter die paar kilo erbij dan een paar jaar korter leven hé
============================================================
Maar als je dood gaat dan weet je niet of je misschien nog een paar jaar langer had kunnen leven
bij gezet.