Moeilijk zeker nu op de terrasjes met dit weertje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flappie28 schreef:Gefeliciteerd countrygirl, mag je best trots op zijn! Heb je nu nog steeds je moeilijke momenten of gaat dat echt helemaal weg?
Ninus schreef:Stevig afvallen AppelmoesJe schrijft ergens eerder dat je maar 50 kg. weegt. Het boeit mij verder weinig welke keuzes mensen maken, maar als je niet wil stoppen begin er dan niet aan. En ja, ik spreek uit heel veul ervaring
Stoppen wordt overigens niet makkelijker naar mate het aantal pogingen, integendeel
_Nelleke_ schreef:Ik ben nog steeds 'gestopt'. Ik rook eens in de 2 weken voor de gezelligheid een peukje mee en dat bevalt me prima. Geen nare gevoelens dat ik het moet laten, maar ook geen verslavingsdrang meer. Wil het niemand aanraden omdat ik bang ben dat anderen misschien wel in een patroon vallen.
Quellian schreef:IngridB schreef:beter die paar kilo erbij dan een paar jaar korter leven hé ;)
Maar als je dood gaat dan weet je niet of je misschien nog een paar jaar langer had kunnen leven
Citaat:beter die paar kilo erbij dan een paar jaar korter leven hé
============================================================
Maar als je dood gaat dan weet je niet of je misschien nog een paar jaar langer had kunnen leven