Roosch schreef:Ik heb je topic stilletjes gevolgd en heb respect voor je beslissing, maar ik leef op dit moment voornamelijk heel erg met je vriend mee.
Ik heb ook het idee dat je zijn kant een beetje licht op neemt.
Veel sterkte de komende tijd.
LindyH, wat jij nu zegt schiet me een beetje in het verkeerde keelgat. Je zegt dat je niet insinueert maar dat is wel zo.
Het wezentje wat in TS groeide wás ook iets van hem, iets wat een kind had kunnen worden. Kan me voorstellen dat het voor hem lastig verkroppen is als je vriendin zoiets laat weghalen terwijl jij een kinderwens hebt.
En je opmerking over dat zaad verspreiden en vriendin 'snachts stiekem bezwangeren.. sorry, maar dat slaat nérgens op.
TS haar pil heeft niet gewerkt, ze is zwanger geworden, dat kan gebeuren. Maar om deze insinuaties te uiten over haar vriend..
Denk je eens in hoe die jongen zich moet voelen. Hij heeft een kinderwens en zijn vriendin raakt zwanger. Zij wil het kind niet houden en pleegt abortus, en hij moet machteloos toekijken.
Ik zou niet in zijn schoenen willen staan in ieder geval.
Ja inderdaad, ik insinueer zeker iets, maar ik weet natuurlijk ook helemaal niet of het waar is. Maar wat ik wel weet is dat het voorkomt, en het schoot mij bij het lezen van dit topic al meerdere keren te binnen.
Ik kan zijn reactie eigenlijk helemaal niet begrijpen. Hoe kun je nou een door de moeder ongewest kind willen? Vind ik bijna misdadig ten op zichte van het kind. Dan denk je echt alleen maar aan jezelf. En dan ook nog de TS uitkafferen?
Ik neem aan dat hij begin 20 is en wist dat zijn vriendin (nog) geen kinderen wil. Ik neem ook aan dat ze nog niet zo heel lang een relatie hebben. Dan kan je kinderwens imo nog helemaal niet zo sterk zijn. En als dat wel zo is dan had hij eerder ballen moeten tonen en het uit moeten maken zodat hij nú ergens anders kinderen kon maken.
Als ze nou allebei een eind in de 30 waren, al 10 jaar een relatie hadden, getrouwd, koophuis, en in principe allebei een kinderwens, als TS dán abortus had laten plegen... ja, dan had ik de reactie kunnen begrijpen.
EDIT: Zo'n beetje wat Marocje zegt dus.