Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maandag was het 20 graden en iets bewolkt, voor ons niet erg want we hebben toch alleen maar geshopt (serieus geshopt, van 11 tot 20uur
 Maandag was het 20 graden en iets bewolkt, voor ons niet erg want we hebben toch alleen maar geshopt (serieus geshopt, van 11 tot 20uur  ) Gister vlogen we terug in de stroooomende regen, volgens de nieuwsberichten bleef het daar ook de hele week regenen
 ) Gister vlogen we terug in de stroooomende regen, volgens de nieuwsberichten bleef het daar ook de hele week regenen  

Het komt mij de komende tijd niet heel goed uit, maar voor een volgende meeting houdt ik me sowieso aanbevolen! Misschien leuk om wanneer het mooier weer is een stel paarden te huren oid
 Het komt mij de komende tijd niet heel goed uit, maar voor een volgende meeting houdt ik me sowieso aanbevolen! Misschien leuk om wanneer het mooier weer is een stel paarden te huren oid  

En nog afgevallen ook, doe je goed!
 En nog afgevallen ook, doe je goed! (ff extra stok achter de deur
  (ff extra stok achter de deur  )
 )                                                         

Dus ik wacht nog maar even met het zeggen van dat ik het heb gehaald..
 Dus ik wacht nog maar even met het zeggen van dat ik het heb gehaald.. 
 .
. ben er net weer uit.. en moet zo voor het eten zorgen.. Dus tijd om te sporten is er deze middag sowieso niet, misschien vanavond!
 ben er net weer uit.. en moet zo voor het eten zorgen.. Dus tijd om te sporten is er deze middag sowieso niet, misschien vanavond! ik ben er klaar voor!! gelijk een mooie renbroek bij H&M gekocht
 ik ben er klaar voor!! gelijk een mooie renbroek bij H&M gekocht  

Nieuwe oefening ipv lat machiene, namelijk, optrekken, maar dan met je knieen op een soort plankje, waardoor je niet je hele gewicht omhoog hoeft te trekken. Maar goed ook, want erhm, ik had dr best moeite mee
 Nieuwe oefening ipv lat machiene, namelijk, optrekken, maar dan met je knieen op een soort plankje, waardoor je niet je hele gewicht omhoog hoeft te trekken. Maar goed ook, want erhm, ik had dr best moeite mee  Wel mn armen lekker moe getraint! En met cardio vrij fanatiek geweest
 Wel mn armen lekker moe getraint! En met cardio vrij fanatiek geweest  Niet heel lang, maar wel hoge intensiteit.
 Niet heel lang, maar wel hoge intensiteit. En waarom ik zo snaai...
 En waarom ik zo snaai...  

Oeeehhh
 Oeeehhh  

) al compleet buiten adem en veel te hoge hartslag. Bleegh. Ik weet niet of ik gewoon door moet gaan, of vandaag moet overslaan
 ) al compleet buiten adem en veel te hoge hartslag. Bleegh. Ik weet niet of ik gewoon door moet gaan, of vandaag moet overslaan  

dan ken ik niet meer lopen
 dan ken ik niet meer lopen                                                         

wollie2004 schreef:hahaha jajaja, gelukkig is mn vent een kontenman! (zoals ie zelf zegt) maar hij is wel enorm voor mijn lengte, ja squats en lunges pek ik 2 keer per week mee, maar tis vooral t vet wat wegmoet! Helaas als ik een frietje eet zakt t eerst door naar mn buik, waar ik t de dag erna altijd zie zitten, en daarna zakt t door naar mn kont/heupgebied om de eerste 2 jaar lekker te verblijven....