Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sashafierce schreef:Welkom Lissol!Ga je er ook bij sporten?
Mijn dag vandaag ging wel, voel me nogsteeds niet helemaal 100%.. Ook maar niet gereden vandaag
Schematje:
O: snee bruin en snee roggebrood met spread (niet bepaald lekker, haha)
T: Kommetje magere kwark met theelepeltje aardbeien jam light
L: 2 crackers met filet american en een pizza punt (zelfgemaakte van gisteren, 1/3 van de helft)
T: Appel
A: Weet mam nogniet....
Ik ben erg aan het twijfelen of ik vanavond nog naar Zumba ga, of dat ik toch nog 7km ga joggen/hardlopen
Edit; Een kennis van mijn ouders was laatst aan het vertellen dat witte thee beter is als groene thee? En dat groene thee met een smaakje (zoals bijv cranberry groene thee of mandarijn groene thee) de werking van de groene thee afneemt. Weet iemand hier meer over?
sashafierce schreef:Goedemorgen! Begin nu te merken dat het afvallen minder snel begint te gaan.. Vandaag een lange dag colleges, dan heb ik het altijd moeilijk
Schematje voor vandaag:
O: magere kwark met beetje light jam en handje honeyhitters erdoorheen
T: appel
L: 3 bruine boterhammen met spread
T: appel
A: tomatensoep en crackers (pas om 19u)
Qua beweging; 7km joggen, 80 buikspieroefeningen en 50x de benen.
Edit; typo
_KellyAV schreef:Ik denk dat je dan het beste optimel kwark kunt nemen, dat is lekker en er zit relatief weinig in
In een snee bruinbrood met mager beleg en boter zit al snel 150 kcal, laat staan in kaiserbroodjes. Daar zitten meer suikers in dus ook meer kcal (dit wijkt weleens af natuurlijk). Wat bij mij helpt is op een moment wanneer ik honger krijg water gaan drinken (om met slimpie oid erin ik houd niet zo van water namelijk). En neem liever bruin brood ipv witbruin vult meer en is beter!
Succes Lotte!