Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:51

PanniePannie schreef:
Dat hangt er natuurlijk vanaf op welke plaatsen je de clips vast zet :-) Dat is bij waxextensions precies zo. Als je dun haar hebt dan moet je zorgen dat ze niet op plaatsen worden vastgezet waar maar een dunne haarlaag overeen komt, zoals bovenaan. Als je ook een staart wil kunnen maken dan geldt hetzelfde voor de zijkant en onderkant, want als je je haar naar achteren in een staart doet dan worden die gebieden ook maar met weinig haar bedekt.

Ja maar dan blijven er toch weinig opties over? Ik wil geen verlenging, ik wil meer (miezerig bosje haar).

doemaar

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 16:05

@ Dreamy, mag ik vragen waar je deze heb laten zetten... Aangezien je uit Utrecht komt (vlakbij :P) Mijn zusje is namelijk deze week in utrecht geweest om die ringetjes er in te laten zetten.. Bij haar blijven ze wel goed zitten... Wilde zelf na mijn wax extansions dit ook misschien laten doen omdat het vele male goedkoper is dan wax...

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:06

F_Orumster: Ik heb /(had) ook extreem dun haar, en waxjes waren bij mij niet mogelijk omdat je die er sowieso zou door zien bij mij, en nu met mijn clips ben ik heel blij! :)) (zie ook de foto's op vorige pagina)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:06

Ziet er super natuurlijk uit Jasmine! Heb jij vaste (ingenaaide) clip ins of die je eruit kan halen?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:14

Ziet er erg mooi uit, had het op de vorge pagina ook gezien. Maar ben erg benieuwd hoe het er bij de clips uitziet, hoe stevig het zit etc.

Ik heb zelf ook een clip n pony gekocht, maar dit zit helemaal niet stevig en wil ook bijna niet vast ztten omdat ik bijna geen haar heb..

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:25

F_Orumster: Deze zitten heel stevig, echt waar! :) De verkoopster zei dat normaal 3 pakjes verkocht werden voor een verdikking (90 euro), maar mijn haar is zo dun dat je die clips dan heel erg hard gaat zien (ook nog eens blond haar :) ), dus nu heb ik 2 pakjes en ik vind het voorlopig echt voldoende zo!
Ik weet niet welke kleur haar je hebt, maar de clips zijn sowieso aangepast aan de haarkleur, en zelfs bij mijn heel lichtblond en heel fijn/dun haar zie je geen clips, heel fijn :))
Het zit heel vast, ik kan er mee hardlopen als ik wil :=
Focussed: Ik heb clips die je eruit kan halen, vind ik persoonlijk wel erg fijn! Je kan ze uithalen om ze om de zoveel tijd eens te wassen, en zit volgens mij ook fijner om te slapen!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:30

Je haalt je clip ins er toch wel uit als je gaat slapen?

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:41

Ja tuurlijk, anders zou ik ook niet fijn slapen denk ik :=

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:45

Ik ken mensen die met hun clip ins slapen , maar het lijkt mij echt niet lekker zitten, die clipjes drukken dan toch best hard in je hoofdhuid :+

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 09:14

Die waxjes moest ik ook even aan wennen. Die voel je ook best goed als je in bed ligt. Heb ook dun haar... Gisteren siliconenvrije shampoo en conditioner in Duitsland gekocht. Echt goedkoop daar. En veel keus.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 09:44

Ik kom ook even binnen vallen... Weet iemand hier misschien waar je zo'n haarklem kunt kopen met haar eraan? :+ Klinkt heel bizar, maar weet het even niet beter te verwoorden.

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:31

F_Orumster schreef:
PanniePannie schreef:
Dat hangt er natuurlijk vanaf op welke plaatsen je de clips vast zet :-) Dat is bij waxextensions precies zo. Als je dun haar hebt dan moet je zorgen dat ze niet op plaatsen worden vastgezet waar maar een dunne haarlaag overeen komt, zoals bovenaan. Als je ook een staart wil kunnen maken dan geldt hetzelfde voor de zijkant en onderkant, want als je je haar naar achteren in een staart doet dan worden die gebieden ook maar met weinig haar bedekt.

Ja maar dan blijven er toch weinig opties over? Ik wil geen verlenging, ik wil meer (miezerig bosje haar).

Er blijft genoeg plaats over hoor. Een vriendin van me heeft ook dun haar en zij wisselt waxextensions en clip in extensions af. Ik bedoelde natuurlijk niet de hele zijkant en de hele onderkant (dan blijft er inderdaad weinig over), ik bedoel een strook aan de zijkant en de bovenkant. Hoe breed die moet zijn hangt af van hoe dik/dun het haar is.

gatecrascher

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:32

Ik heb er ooit een gekocht bij extrapelo.com. Is geen echt haar, maar vind het voor de prijs goede kwaliteit.

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:39

Jasmine_ schreef:
F_Orumster: Ik heb /(had) ook extreem dun haar, en waxjes waren bij mij niet mogelijk omdat je die er sowieso zou door zien bij mij, en nu met mijn clips ben ik heel blij! :)) (zie ook de foto's op vorige pagina)

Je had ze bij een kapper gekocht toch? Had deze salon ze op voorraad en kon je ze dus zelf bekijken en bij je haar houden? Kon ze ook proberen in de winkel?

Ik vraag me af of zoiets bij mij ook werkt, ik heb namelijk geen steil haar maar een flinke slag erin. Ik merk bij waxextensions dat het erg lastig is om haar te vinden met dezelfde slag. Bij de eerste keer waxextensions kwam het heel goed overeen, de 2e keer minder. Toen moest ik er echt met een krultang overheen om het mooi in elkaar te laten overlopen. Dat is geen probleem, maar lijkt me bij clip ins erg onhandig. Ik ga deze zelfde waxextensions van de 2e keer (ik heb ze bewaard toen ze eruit werden gehaald) over 1,5 week laten terugplaatsen. Ze zien er nog heel mooi uit (het is Indian Gold) maar ik zal er dus wel weer veel werk aan kwijt zijn door het mooi te laten overlopen. Misschien dat ik erna ook eens clip in extensions ga proberen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met clip in extensions en zelf slag in het haar hebben? Hebben jullie clip ins kunnen vinden met dezelfde structuur?

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:41

Qizz schreef:
Die waxjes moest ik ook even aan wennen. Die voel je ook best goed als je in bed ligt. Heb ook dun haar...

Ik heb niet heel dun haar (gewoon normaal) maar ik voelde ze ook de eerste dagen met lslapen. Daarna niet meer. Voel jij ze continu?

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:42

Ik heb ze bij een kapperswinkel gekocht, niet bij een kapper zelf! Ik heb ze gekocht bij Pro-Duo, maar ik weet niet of je die in Nederland ook hebt? Dat is een winkel die allemaal kappersspullen verkoopt, en schoonheidsproducten etc. Ze waren op voorraad en ik kon ze dus tegen mijn eigen haar houden, en het was precies dezelfde kleur :)) Ik heb van mezelf wel heel steil haar, dus dat was handig. Er waren er ook met slag, maar ik heb hier zelf geen ervaring mee!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:50

Ik kom even binnenvallen.
Ik weet niks van extensions := ,maar zou graag wat langer en (nog) voller haar (krullen) willen.
Wat zijn mijn opties?
Erin laten zetten door de kapper had ik gelezen ,maar daar betaal je echt honderden euro's voor..

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 12:03

Elin_ schreef:
Ik kom even binnenvallen.
Ik weet niks van extensions := ,maar zou graag wat langer en (nog) voller haar (krullen) willen.
Wat zijn mijn opties?
Erin laten zetten door de kapper had ik gelezen ,maar daar betaal je echt honderden euro's voor..

Op pagina 15 onderaan staat een foto van de waxextensions die ik er een tijd geleden in had. Zoals je ziet heb ik ook krullen (ik had hier echter ook nog gebruik gemaakt van de krultang). Je kunt bij waxextensions kiezen uit verschillende typen krul, zoals: groot, klein, etc. En verschillende kleuren / kleurcombinaties. Ik zou ze niet bij een kapper laten zetten, dan word je inderdaad afgezet. Ik zou ze zelf kopen (bv via internet) en iemand zoeken die ze kan plaatsen. Als je uit Limburg komt heb ik wel een adresje voor je. Dan ben je, afhankelijk van de kwaliteit extensions die je wil tussen de 175 en 350 klaar. (Bij een kapper betaal je al snel 500 voor hetzelfde).

Er zijn vast nog meerdere opties, maar daar heb ik geen ervaring mee.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 12:35

@ Jasmine... Ik zie dat je geslaagd ben voor clip ins :) super dus toch geen probleem voor dunner haar... Ik denk dat ik na mijn waxjes ook een keer over gaat op clips :) hopelijk ben ik handig genoeg hihi... Maar ik moet en zal lange haartjes hebben XD anders voel ik me gewoon niet vrouwelijk... Okey mijn eigen haar komt gewoon over mijn bh bandje heen maar dat is niet voldoende voor mij haha

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 13:29

PanniePannie schreef:
Qizz schreef:
Die waxjes moest ik ook even aan wennen. Die voel je ook best goed als je in bed ligt. Heb ook dun haar...

Ik heb niet heel dun haar (gewoon normaal) maar ik voelde ze ook de eerste dagen met lslapen. Daarna niet meer. Voel jij ze continu?

Klopt helemaal. Ik voelde ze eerst behoorlijk goed maar na een week wordt t steeds beter. Ook met slapen. Gelukkig maar ;-). Gisteren heb ik een stijltang gekocht en toen zaten ze voor t eerst bijna net zo mooi als bij de kapper. Nu doe ik gewoon ook vaker een vlecht of staart omdat ik nu tenminste niet zo.n miezervlechtje meer heb ;-).

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:24

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:28

Ik denk dat ik maar eens richting utrecht moet afreizen.
Heb op een of andere manier vrees voor dat ze bij zaken meer opuit zijn je wat aan te smeren dan eerlijk te adviseren?

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:34

Ik ben in Veenendaal de Klomp geweest bij Salon Freestyle. Daar ben ik ook goed geholpen, heel vriendelijk. Ze doen het nu 8 jaar. Had daar niet het gevoel dat me wat aangesmeerd werd (waar ik ook bang voor was). Mijn ervaring hiermee was dus ook goed,..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:37

Er wordt veel winst gepakt op extensions ja... dus ze zullen je bv eerder een duurder merk en meer extensions adviseren dan 'nodig'.
Ik heb vorige week extensions gezet bij mijn beste vriendin (ook enorm dun haar, licht blond) en er gingen er 100 in (méér dan genoeg bij mensen met zulk dun haar!!) en toen ze de volgende dag bij de kapper was om het in model te laten snijden, werd haar alsnog aangeraden om er tóch nog 50 bij te laten zetten ;) Dat wilden zij uiteraard gráág doen :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:39

Kapper raadt mij alles ten zeerste af, ze zegt dat elk systeem mijn haar zal beschadigen.
Mijn haar zit nu niet in de dunste fase, soms heb ik minder haar dan nu.

Ik heb dus zo'n clip in met 3 van die ''kammetjes'' als bevestiging. Maar ik heb helemaal niet genoeg haar om in die kammetjes te doen?

Nadeel is dat ik permanent heb, dus moet het laten uitgroeien en weer stijl aannemen (waartoe ik bereid ben mits mooie haarverdikking mogelijk) of ze laten meepermanenten.