glenda schreef:Graag!ben ook erg benieuwd of je nagels er echt zo hard van worden!
Ja ik hoop het..
Mijn nagels breken heel snel omdat ik altijd gebeten heb..
Trouwens vandaag zit ik op een week van het niet bijten!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blackstar schreef:Ja inderdaad, daarom heb ik nu eigenlijk dagelijks nagellak op (en ik vind het stiekum ook wel leuk). Als ik ook maar 1 dag of iets langer niks op heb dan begint het al te kriebelen om te gaan bijten.
Vidalyssa schreef:Verliefd! ChG Sex on the beach
hele mooie pink/peach toch wel duo chrome lakje.
Niekj_Jente schreef:Heeft er iemand ervaring met de magnetische nagellak van Essence?
Ik heb hem namelijk met kerst gekregen.
Cchanny schreef:Ikmoet dan ook tochj maar langs de chinese winkelss voor een dottingtool
Met een satéprikker werkt ook niet altijd.
Vidalyssa schreef:
Talisa schreef:Mag ik ook mee kletsen?Ik lees al vanaf het eerste topic mee haha! Heb sinds een tijdje ook steeds meer nagellak verslaving
Mijn (nog) kleine verzameling:
En ik heb nu deze op van Catrice: Am I Blue Or Green?
nikkialex schreef:Naar de kruitvat geweest.
Sally hansen nagel verharder was uitverkocht
Dus heb nu gekocht:
Essence nagelverharder.
Essence 6 in 1 vijl.
Kruitvat nagellak remover.
Een gewone vijl. (ben het merk kwijt hahah)
en van mamie lief heb ik : Rimmel londen Sunshine en Dubbel decker red. Hele mooie kleurtjes geel en rood! (geel gebruik ik alleen om te marbelen en voor nail art! haha ik ga niet alleen maar knal geel op me nagels doen hihihi.
ikheb net op me duimen angry birds(rode) gemaakt,
En de rest van de nagels met rood met een paars hartje(strass steentje)
Foto komt vanavond!
x
MightyJoe schreef:DB, ik vind ze echt gaaf!!
apple01 schreef:Weet iemand wanneer (waarschijnlijk) de holland opi collectie op ebay te koop is...Ik kan niet wachten!
Anc schreef:Dan kan ik nog even vooruit
Weet dat het lang kan duren en ik ben ook echt niet bang dat het ik het niet krijg hoor, maar ik hoop zo dat ik mijn lakje voor Oud&nieuw binnen heb...
Ben alleen bang dat dat helaas niet gaat lukken
Skessa_ schreef:Nou heb wel mailtjes ontvangen dat de betaling is ontvangen en dat het verzonden is.
Zal nog wel een paar daagjes wachten, vind het alleen zo vreemd dat ik dat andere wel zo snel al had
Mja, misschien is het vanwege de kerstdrukte ofzo.
xDramaQueen schreef:Ik had een untried staan van catrice en op de nagel issie toch wel meer "boom in your face" dan in t flesje![]()
http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... tornot.jpg
incl vettige nagelriemen ivm flutter
Skessa_ schreef:Mijn post hier in NL is al wel eens 4 dagen later aangekomen, ipv gewoon de volgende dag.
En dat was nog wel in dezelfde stad
Vidalyssa schreef:Mooi kleurtje DB!
Vind m wel lijken op een donkere variant van Blue Years Eve van ChG
Jodie_ schreef:MyLittleLove schreef:Zie nu pas dat ie van de circus collectie is, die staat bij ons nog genoegDus hoop dat morgen de rode niet op is maar anders kijk ik even in de andere kruidvat voor je
Klopt inderdaad, die flesjes met aan de ene kant de basislak en aan de andere kant de glitters.
Stom dat dat per winkel of plaats zo verschilt, ik ben hier 4 winkels afgeweest en overal waren de LE schappen helemaal leeg.