Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Techneuten opleiding zoals natuurkunde, wiskunde, computertechniek, werktuigbouwkunde, electronica enz. De vroegere B vakken op school, de leuke vakken dus.
Een goede wetenschapper is vaak redelijk contact gestoord en doen het het beste alleen in een kamertje met buisjes en proefjes. En ja ik mag dat zeggen, ben zelf ook een heel erge beta mens en ben kort wetenschapper geweest
_Marinke_ schreef:Ik En echt een kenmerk van mensen met Asperger is dat ze toch wel vrij goed zijn in 'trucjes' ontwikkelen en aanleren waardoor ze toch best goed functioneren in de maatschappij en het eigenlijk niet eens opvalt (tot op zekere hoogte dan).
ellepel schreef:_Marinke_ schreef:Ik En echt een kenmerk van mensen met Asperger is dat ze toch wel vrij goed zijn in 'trucjes' ontwikkelen en aanleren waardoor ze toch best goed functioneren in de maatschappij en het eigenlijk niet eens opvalt (tot op zekere hoogte dan).
klopt inderdaad,dat merk ik aan mezelf ook
heb een heleboel aangeleerd,ben er zelf vaak niet helemaal mee eens dat ik me dan gedragen moet "zoals het hoort"
maar goed,het werkt wel
InekeH87 schreef:Bokt wordt overspoeld door Auti's zo te lezen
Arabesk schreef:Citaat:Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
Ik zat op 40
Vroegah kon ik de perioden in tijd van de dino's uit mijn hoofd opnoemen; perm trias, krijt , jura etc. En ik leerde de namen van dino's uit mijn hoofd, later de paardenrassen en ziektes.
Ik miste nog de vraag
'Heeft u een beta studie gedaan'
100% autisme![]()