Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJori schreef:Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik een helix neem. Vind zo'n steentje erin namelijk heel mooi, maar ben een beetje bang voor negatieve reacties uit de omgeving
Vooral ook omdat ik heel graag tandarts wil worden en weet niet hoe mensen een tandarts met een piercing zullen vinden
Ohja, en mijn vriend is het er niet zo mee eens, maar denk dat ie het stiekem wel prima vindt als ik hem heb
rockwitch schreef:Sinds afgelopen donderdag, dus op zich is het natuurlijk nog helemaal niet genezen. Volgens de piercer hoefde ik me ook helemaal geen zorgen te maken.
Fiffill schreef:rockwitch schreef:Sinds afgelopen donderdag, dus op zich is het natuurlijk nog helemaal niet genezen. Volgens de piercer hoefde ik me ook helemaal geen zorgen te maken.
Oh, nee dan hoef je je echt nog geen zorgen te maken hoor.![]()
Genezen duurt ook wel wat langer dan die 2 weken, je mag dan wel een korter staafje, maar voor het echt helemaal geheeld is duurt vaak wel iets langer
Bonjoy schreef:Ik wil ook wat, zit heel erg te denken aan een Triple fordward helix(Zo heet ie toch? )
Edit:
rockwitch schreef:Tis gewoon af en toe ineens zo'n steek, gaat ook wel snel weer weg, maar doet wel pijn met eten of drinken. Korter staafje kan bij mij echt nog niet, moet er ook echt nog niet aan denken dat er aangezeten wordt, balletjes aandraaien voelt al niet zo lekker, mijn vriend doet dat want ik durf het nog niet zo.
mlc schreef:xJori schreef:Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik een helix neem. Vind zo'n steentje erin namelijk heel mooi, maar ben een beetje bang voor negatieve reacties uit de omgeving
Vooral ook omdat ik heel graag tandarts wil worden en weet niet hoe mensen een tandarts met een piercing zullen vinden
Ohja, en mijn vriend is het er niet zo mee eens, maar denk dat ie het stiekem wel prima vindt als ik hem heb
Mijn tandarts heeft ook een helix, vind het juist wel mooi!
Fiffill schreef:Een helix is toch best een normale piercing die de halve wereld heeft bij wijze van spreken? Bedoel meer dat het nu niet bepaald aanstootgevend is voor zover ik weet. Zou niet al te veel waarde hechten aan wat anderen er misschien van kunnen vinden. Het is zelfs een piercing die je amper ziet want vaak zit je haar ervoor...
Ik had een tandarts met een neuspiercing, dat valt dan meer op.
Fiffill schreef:Wacht je tot na de lotingennee, ik zou me er niet zo druk om maken, en anders kun je 'm er toch altijd nog uithalen mocht het écht lastig worden?
Fiffill schreef:Ja dat bedoelde ik ook, decentraal. Was meer een grapje hoor