[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:36

Ik heb mijn navelpiercing er al bijna 5 jaar uit en je ziet nog steeds een soort van gat. Blijft altijd wel, denk ik :D

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:12

xJori schreef:
Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik een helix neem. Vind zo'n steentje erin namelijk heel mooi, maar ben een beetje bang voor negatieve reacties uit de omgeving :\

Vooral ook omdat ik heel graag tandarts wil worden en weet niet hoe mensen een tandarts met een piercing zullen vinden :P

Ohja, en mijn vriend is het er niet zo mee eens, maar denk dat ie het stiekem wel prima vindt als ik hem heb :Y)

Mijn tandarts heeft ook een helix, vind het juist wel mooi!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:20

rockwitch schreef:
Sinds afgelopen donderdag, dus op zich is het natuurlijk nog helemaal niet genezen. Volgens de piercer hoefde ik me ook helemaal geen zorgen te maken.

Oh, nee dan hoef je je echt nog geen zorgen te maken hoor. :)
Genezen duurt ook wel wat langer dan die 2 weken, je mag dan wel een korter staafje, maar voor het echt helemaal geheeld is duurt vaak wel iets langer :j

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:03

Die triple forward helix is inderdaad heel erg gaaf! Maar heb zoveel gezeur gehad met mijn tragus piercing dat ik beetje huiverig ben geworden tegenover piercings in mijn oor maar als ik dat zo zie begint het wel te kriebelen! Zijn er wel meteen 3

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 07:42

Ik denk ook niet dat je ze alle 3 tegelijk zou moeten zetten...
Wellicht in fases...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 08:51

Fiffill schreef:
rockwitch schreef:
Sinds afgelopen donderdag, dus op zich is het natuurlijk nog helemaal niet genezen. Volgens de piercer hoefde ik me ook helemaal geen zorgen te maken.

Oh, nee dan hoef je je echt nog geen zorgen te maken hoor. :)
Genezen duurt ook wel wat langer dan die 2 weken, je mag dan wel een korter staafje, maar voor het echt helemaal geheeld is duurt vaak wel iets langer :j

Idd, hij zei ook dat ik echt me zwaar moest irriteren aan het lange staafje voor hij er een kortere in zou zetten.
En de genezing stond op een week of 6 ofzo. Zit nu pas in week 1 hahaha.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:02

K heb wel dat mijn tong nog best pijn doet, maar dan niet het gaatje van de piercing maar meer het puntje van mijn tong ofzo, alsof er een aft zit, maar die zit er niet, heb ik al gechecked.
Nah ja zal vanzelf wel over gaan.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:44

Dat klinkt gek := ik heb juist dat ik tijdens het eten bijvoorbeeld bang ben dat hij er niet meer in zit omdat ik hem niet voel. Mijn vorige zat ver(der) naar voren en die voelde ik eigenlijk constant ook als niks deed (was ook heel vervelend :P ) dus het is even wennen dat ik nu niks voel. :')

Denk dat ik aan het eind van de week even langs de shop ga, kijken of er een korter staaf je in kan. Is dan nog maar een week verder dat weet ik, maar net als vorige keer geen zwelling en toen ergerde ik me ook al kapot aan 20mm (eindmaat was ook 12, dus best een verschil :+ ) maar heb ik het wel 2 weken uitgezeten. Zit ik nu niet zo op te wachten eigenlijk dus hij zei al, kom anders maar gewoon even langs dan kijken we het even aan :P

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:37

Tis gewoon af en toe ineens zo'n steek, gaat ook wel snel weer weg, maar doet wel pijn met eten of drinken. Korter staafje kan bij mij echt nog niet, moet er ook echt nog niet aan denken dat er aangezeten wordt, balletjes aandraaien voelt al niet zo lekker, mijn vriend doet dat want ik durf het nog niet zo.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:45

Bonjoy schreef:
Ik wil ook wat, zit heel erg te denken aan een Triple fordward helix :) (Zo heet ie toch? )

Edit:
Afbeelding

Ik vraag me af hoe klein dat kleinste sieraad is, dat moet echt mini zijn. :oo

Ik heb trouwens ook nog mijn litteken, ik geloof dat ik mijn navelpiercing 5 jaar geleden eruit heb gehaald, ondertussen heb ik hem laten herpiercen maar ik zie nog steeds een litteken.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:55

Die triple forward is zeker gaaf, volgens mij past dat bij mij niet eens. :P

rockwitch schreef:
Tis gewoon af en toe ineens zo'n steek, gaat ook wel snel weer weg, maar doet wel pijn met eten of drinken. Korter staafje kan bij mij echt nog niet, moet er ook echt nog niet aan denken dat er aangezeten wordt, balletjes aandraaien voelt al niet zo lekker, mijn vriend doet dat want ik durf het nog niet zo.

Is het bij jou ook echt zo dik dan nog? Alleen al als ik mijn tong uitsteek steekt er een cm staafje onderuit :') Hoop dat die steken snel weer over gaan. Eerste keer zelf wisselen vond ik ook best spannend trouwens maar het is heel gemakkelijk :))
Ik heb al geen pijn meer eigenlijk, vandaag was 't ook met eten al niet meer gevoelig. Ik heb misschien gewoon een makkelijke tong wat dat betreft. :P Ga wel gewoon even langs daar om te vragen, toen ik er naar vroeg zeiden ze bij het zetten kijk het iig 5 dagen even aan dus ik denk dat ik vrijdag gewoon ga, dan zit 'ie er een week in. Mag de piercer er even naar kijken die zal het beter kunnen beoordelen dan ik.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 16:10

Ik vind mijn tong niet heel dik, maar het staafje steekt nergens uit, dus hij is blijkbaar wel dik.
Op zich had ik dit de eerste dagen niet en als ik het staafje beweeg doet dat ook geen pijn, het voelt ook meer alsof het het puntje van mijn tong is, niet het gat van de piercing.

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 16:50

mlc schreef:
xJori schreef:
Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik een helix neem. Vind zo'n steentje erin namelijk heel mooi, maar ben een beetje bang voor negatieve reacties uit de omgeving :\

Vooral ook omdat ik heel graag tandarts wil worden en weet niet hoe mensen een tandarts met een piercing zullen vinden :P

Ohja, en mijn vriend is het er niet zo mee eens, maar denk dat ie het stiekem wel prima vindt als ik hem heb :Y)

Mijn tandarts heeft ook een helix, vind het juist wel mooi!

Echt? :D
Dank je wel! Weet je dat dit echt heel wat spanning bij me heeft weggenomen? :)

Vriend vindt het nog steeds niks :\ Maar dat houdt mij niet tegen, haha

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 16:52

Een helix is toch best een normale piercing die de halve wereld heeft bij wijze van spreken? Bedoel meer dat het nu niet bepaald aanstootgevend is voor zover ik weet. Zou niet al te veel waarde hechten aan wat anderen er misschien van kunnen vinden. Het is zelfs een piercing die je amper ziet want vaak zit je haar ervoor...

Ik had een tandarts met een neuspiercing, dat valt dan meer op. :)

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 16:58

Fiffill schreef:
Een helix is toch best een normale piercing die de halve wereld heeft bij wijze van spreken? Bedoel meer dat het nu niet bepaald aanstootgevend is voor zover ik weet. Zou niet al te veel waarde hechten aan wat anderen er misschien van kunnen vinden. Het is zelfs een piercing die je amper ziet want vaak zit je haar ervoor...

Ik had een tandarts met een neuspiercing, dat valt dan meer op. :)

Ja maar toch qua werkgelegenheid enzo, en ik ga misschien voor de decentraal mocht ik niet door de loting komen, en misschien zeggen ze dan dat het niet magt oid.
Ik begrijp het probleem zelf ook niet, maar ja... Schijnt dat horecagelegenheden enzo er vrij moeilijk over kunnen doen, zelfs een helix :S

Blij dat er dus wel tandartsen zijn die het wel hebben :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 17:12

Wacht je tot na de lotingen :Y) nee, ik zou me er niet zo druk om maken, en anders kun je 'm er toch altijd nog uithalen mocht het écht lastig worden?

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 17:57

Fiffill schreef:
Wacht je tot na de lotingen :Y) nee, ik zou me er niet zo druk om maken, en anders kun je 'm er toch altijd nog uithalen mocht het écht lastig worden?

Haha, nou de lotingen maken niet uit, maar als ik niet in de A klasse kom (8+) dan heb ik de kans dat ik niet door de loting kom en dan moet ik me voor volgend jaar decentraal inschrijven
Maar om dan nog een jaar te wachten op alsnog een onzekerheid? :\
Laatst bijgewerkt door Naelarys op 31-01-12 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 17:57

Ja dat bedoelde ik ook, decentraal. Was meer een grapje hoor :D

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 17:59

Fiffill schreef:
Ja dat bedoelde ik ook, decentraal. Was meer een grapje hoor :D

haha begrijp ik xD
Maar toch, u know, misschien maakt het ze uit... Maar denk niet dat ze dan een piepklein gaatje onder de rand van mijn oor zien? :P
Neem aan dat ze je niet helemaal gaan controleren op piercinggaatjes :P

Maar nog wel een probleem is mijn vriend over te halen om niet kwaad te worden :+
Want hij houdt er helemaal niet van... Ik neem hem natuurlijk wel als ik dat wil, maar wil nog de schijn wekken dat hij iets in te brengen heeft :Y)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:27

Ik heb 75 euro shoptegoed van All Over Piercings gewonnen *\o/*
Ben nu flink aan het shoppen voor tunneltjes.
Bevalt me wel eigenlijk :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:31

:oo Was jij dat Warbling! Mazzelpikkie :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:33

Ja :D O:)

Nadeeltje dat ik dus alleen een tunneltje heb :P
Wil wel nog supergraag een helix, dus denk dat ik gewoon maar een ringetje meebestel. Kan ik er gelijk niet meer onderuit om het gewoon te doen :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:38

Haha, inderdaad. En echt een heeeele mooie dure tunnel kopen. Alleen wel opletten want meestal worden tunneltjes per stuk verkocht :P En als je nog een over houd mag je wel een mooie stretchset voor mij kopen O:)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:39

Hihi weet dat ze meestal per stuk verkocht worden. Komt wel goed uit, heb er alleen rechts 1 :')
Bestel er eigenlijk altijd m'n tunnels :)
Heb nu een aantal hele felle kleuren in m'n winkelmandje, en 1 met een schildpad 8-)

Zo even bij de duurdere kijken :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:40

:D Wel even de mooiste/bijzonderste dingetjes showen die je hebt gekocht he :D