Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xJori schreef:Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik een helix neem. Vind zo'n steentje erin namelijk heel mooi, maar ben een beetje bang voor negatieve reacties uit de omgeving
Vooral ook omdat ik heel graag tandarts wil worden en weet niet hoe mensen een tandarts met een piercing zullen vinden
Ohja, en mijn vriend is het er niet zo mee eens, maar denk dat ie het stiekem wel prima vindt als ik hem heb
rockwitch schreef:Sinds afgelopen donderdag, dus op zich is het natuurlijk nog helemaal niet genezen. Volgens de piercer hoefde ik me ook helemaal geen zorgen te maken.
Fiffill schreef:rockwitch schreef:Sinds afgelopen donderdag, dus op zich is het natuurlijk nog helemaal niet genezen. Volgens de piercer hoefde ik me ook helemaal geen zorgen te maken.
Oh, nee dan hoef je je echt nog geen zorgen te maken hoor.![]()
Genezen duurt ook wel wat langer dan die 2 weken, je mag dan wel een korter staafje, maar voor het echt helemaal geheeld is duurt vaak wel iets langer
ik heb juist dat ik tijdens het eten bijvoorbeeld bang ben dat hij er niet meer in zit omdat ik hem niet voel. Mijn vorige zat ver(der) naar voren en die voelde ik eigenlijk constant ook als niks deed (was ook heel vervelend
) dus het is even wennen dat ik nu niks voel. 
) maar heb ik het wel 2 weken uitgezeten. Zit ik nu niet zo op te wachten eigenlijk dus hij zei al, kom anders maar gewoon even langs dan kijken we het even aan

Bonjoy schreef:Ik wil ook wat, zit heel erg te denken aan een Triple fordward helix(Zo heet ie toch? )
Edit:

rockwitch schreef:Tis gewoon af en toe ineens zo'n steek, gaat ook wel snel weer weg, maar doet wel pijn met eten of drinken. Korter staafje kan bij mij echt nog niet, moet er ook echt nog niet aan denken dat er aangezeten wordt, balletjes aandraaien voelt al niet zo lekker, mijn vriend doet dat want ik durf het nog niet zo.
Hoop dat die steken snel weer over gaan. Eerste keer zelf wisselen vond ik ook best spannend trouwens maar het is heel gemakkelijk 
Ga wel gewoon even langs daar om te vragen, toen ik er naar vroeg zeiden ze bij het zetten kijk het iig 5 dagen even aan dus ik denk dat ik vrijdag gewoon ga, dan zit 'ie er een week in. Mag de piercer er even naar kijken die zal het beter kunnen beoordelen dan ik. mlc schreef:xJori schreef:Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik een helix neem. Vind zo'n steentje erin namelijk heel mooi, maar ben een beetje bang voor negatieve reacties uit de omgeving
Vooral ook omdat ik heel graag tandarts wil worden en weet niet hoe mensen een tandarts met een piercing zullen vinden
Ohja, en mijn vriend is het er niet zo mee eens, maar denk dat ie het stiekem wel prima vindt als ik hem heb
Mijn tandarts heeft ook een helix, vind het juist wel mooi!

Maar dat houdt mij niet tegen, haha
Fiffill schreef:Een helix is toch best een normale piercing die de halve wereld heeft bij wijze van spreken? Bedoel meer dat het nu niet bepaald aanstootgevend is voor zover ik weet. Zou niet al te veel waarde hechten aan wat anderen er misschien van kunnen vinden. Het is zelfs een piercing die je amper ziet want vaak zit je haar ervoor...
Ik had een tandarts met een neuspiercing, dat valt dan meer op.
nee, ik zou me er niet zo druk om maken, en anders kun je 'm er toch altijd nog uithalen mocht het écht lastig worden? Fiffill schreef:Wacht je tot na de lotingennee, ik zou me er niet zo druk om maken, en anders kun je 'm er toch altijd nog uithalen mocht het écht lastig worden?
Fiffill schreef:Ja dat bedoelde ik ook, decentraal. Was meer een grapje hoor

Was jij dat Warbling! Mazzelpikkie
En als je nog een over houd mag je wel een mooie stretchset voor mij kopen

Wel even de mooiste/bijzonderste dingetjes showen die je hebt gekocht he