Trouwens, ik weet niet meer precies waar ik het had gelezen, maar Vhina Glaze komt volgend jaar ook met een magnetic collectie. Ben benieuwd of dat wel werkt. Als het werkt, en de prijzen zijn ook een beetje normaal, ga ik me er misschien ook eens aan wagen.
He? Dat is ongeveer 5x of 6x zoveel dan in de winkel?
Lolleke
Geplaatst: 08-12-11 18:22
MIjn pakje is binneneeeeen!!
Zou pas op zijn vroegst 14 december zijn maar ze xzijn dus vandaag al binnengekomen. Nog niet helemaal door hoe dat gedruppel werkt maar de kwastjes zijn echt super. En de kleuren die ik moest hebben (zwart, wit, rood etc) zitten ertussen dus helemaal blij!
Kan ik eindelijk koetjes en angrybirds maken Zal vanavond ofzo eens een foto maken van het rijtje.
sissie
Geplaatst: 08-12-11 18:29
Optiwolk schreef:
Sissie: het probleem is dat je goede nagels hebt
en is er dan ook een manier om ze slechter te maken?
Ik heb net ook weer nagels gelakt, I wear my sunglasses at night met daaroverheen een laagje NYC nr 155 Gramercy Glitz (subtiele glittertjes). Best leuk ben benieuwd hoe ze zijn op de tennisbaan, daar heb je van dat kunstlicht waardoor je nagels nog heftiger lijken te glitteren dan in gewoon licht.
Oo die kerst-uitdaging voor je nagels is best leuk op de vorige pagina, gaat iemand dat doen?
Popstra
Geplaatst: 08-12-11 18:52
Optiwolk schreef:
Ja, ze dehydrateren
Jep! de Hydratating nail gel van Herome is een fijn product om je nagels te hydrateren!
En ja glitterlankjes zijn erg leuk over donkere nagellak maar soms moeilijk te verwijderen! Lijkt net lijm met glitters bij sommige merken. Je nagels worden er iig niet beter van al dat geboen om het weg te krijgen!
Ik weet hoe ik glitters van m'n nagels ga krijgen. Gewoon met onderlaag en al vanpeuteren
Mavelle
Geplaatst: 08-12-11 18:56
Mowoah: Ik weet 't niet. Haarverf pakt ook heel slecht op mijn haar, dus had de kapper aangeraden om het van te voren te wassen met afwasmiddel om het wat uit te drogen. Tis nog nooit zo zacht en glanzend geweest
omg waarom wist ik niks van dit topic! haha nagels zonder nagellak vind ik niet kunnen. Ik ben tegenwordig bezig met crack. Ik werk in een dieren winkel, en als ik dan een stukje nagellak mis, zie je het niet heel erg goed! scheelt heel veel! Ik heb helaas nu geen tijd om het hele topic door te lezen maar heb al heel veel aan de dingen die ik tot nu toe heb gelezen/gezien! top!
sissie
Geplaatst: 08-12-11 19:14
prom schreef:
Ik ben tegenwordig bezig met crack.
Dat klinkt héél erg fout
*gaat zoeken hoe nagels te dehydrateren*
DaiskeLover
Geplaatst: 08-12-11 19:16
ik wil heel graag nail art proberen, maar ik moet daar zo een "kwasje" die heel dun is en in elk potje nagellak kan dopen om nail art te doen, maar waar kan ik dat kopen?
prom
Geplaatst: 08-12-11 19:17
sissie schreef:
prom schreef:
Ik ben tegenwordig bezig met crack.
Dat klinkt héél erg fout
*gaat zoeken hoe nagels te dehydrateren*
Glossi
Geplaatst: 08-12-11 20:03
Ga ik naar de winkel voor nagellak remover kom ik thuis met nagellak een glitter topcoat van essence. Volgens mij heet hij space queen. Zijn hele kleine glittertjes.