een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:33

Fiffill schreef:
hetbommeke schreef:

renee16 ik denk niet dat je dat eraf gaat krijgen (misschien met afvallen) maar dan wordt je wel heel dun hoor := zo'n "rondje" hoort gewoon bij het vrouwenfiguur ;) zie dat je best dunne armen en benen hebt, als je meer gaat afvallen wordt je denk ik een beetje een sprietje. Vind een platte buik mooi maar het moet wel een beetje vrouwelijk blijven vind ik :D

Nee, ga ik ook niet proberen hoor.. Dat is zo met tijden dunner of dikker hoor..
Maar ik heb broekmaatje 34, en geen breekbare, maar zeker geen dikke arme/benen dat meer afvallen niet uithaalt.. Toen ik even ziek ben geweest was mijn buik wel helemaal plat (enkele dagen), maar dan ben ik zelf zo slap en futloos als iets. Dan liever een klein 'bolletje' :')

Of stug blijven liggen, dan zie je het vrijwel niet haha !:

Afbeelding

Anoniem

Re: een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 18:21

Grr ik wil ook graag op kickboxen :P Heb jaren aan Taekwondo gedaan.
Maar niet genoeg geld hiervoor. En hardlopen vind ik altijd wel een gaatje voor hoop ik :)

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 01:32

Ja ik train ivm met mijn werk nu 1 keer per week kost 20 euro pm en ik heb thuis een bokszak. Werkt wel echt prima voor je conditie en spieren!
Ja bijna niemand heeft echt geen vet op zijn buik en klein beetje reserve moet je ook wel hebben

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:42

Wow Renee, slankie! :D

Boksen schijnt ook goed te zijn ja, maar ik zie het mijzelf nog niet doen haha!
Toen ik mij aan m'n speciale dieet moest houden in combinatie met veel bewegen vlogen de kilo's er ook af,
van 80 naar 70 in... pak 'm beet 2/3 maand? Voelde me super, maar helaas is dat nu allemaal weer wat
bedekt met een laagje room.

Dit was 'm in de zomer, dieet-volgend: http://94.100.127.193/1408250001-140830 ... _bYPB.jpeg
En deze gisteren, m'n kerst-outfit: http://www1.picturepush.com/photo/a/711 ... 112629.jpg

Vandaag begon het met regen en storm, maar spring straks toch nog even de sportschool in! :D Ben ook weer begonnen
mijn dieet op te pakken, lastig hoor... Ben echt een broodmonster _O_

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:10

Boksen zou ik ook zo graag weer willen doen.
Ooit een blauwe maandag enkele lessen gehad (thaiboksen), niet eens voor het figuur maar gewoon voor de conditie en even alles (werkstress etc) los kunnen laten...

Alleen ik zou niet weten waar ik de tijd nog vandaan moet halen.. Dus eerst maar eens even (avond)school afmaken en dan misschien maar weer eens beginnen. Zal wel heavy zijn in het begin totaal zonder conditie, training was toen ERG zwaar. Maar gaf wel een voldaan gevoel achteraf....

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:17

mag ik me ook melden :D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:59

Tuurlijk :D

Renee en E_nalanta; beide mooie figuurtjes zeg! :D
Ik ben mijn buik weer plat proberen te krijgen dmv zumba op de wii! :D
Beetje jammer alleen dat mijn heupen breder zullen blijven dan voorheen.
Zo was ik altijd
Dit was ik van de zomer :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:02

haha, wat zwangerschap wel niet met je doet he :+

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:06

Nou idd :')
Daar was ik 32+6 pas :oo Ben met 36+4 bevallen.

Maar ik was vre-se-lijk dik!!
Zal even kijken of ik vergelijk foto's heb met gezicht erbij :+

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:07

Wow!! Wat een buik! En dan hebben sommige mensen een zwangerschap terwijl ze het niet eens door hebben..

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:13

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:14

E_Nalanta, jij hebt echt een mooi figuur en een megastrakke buik.. :=
Denk niet dat je dat nog strakker kan worden hoor :oo

Nell, vind jou er nu prima uit zien hoor :j
Buik is toch al bijna weg?

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:48

Buik is inderdaad wel bijna weg :j Alleen mag hij nog wel een stuk strakker :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:22

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:26

Ik denk wel dat ie ietsje strakker is nu ja :+
Maar als ik zumba door blijf doen wordt ie nog wel strakker. :')

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:37

ik wil me ook melden als dat mag :-)

Ik ben laatst ruim 15 kg afgevallen, maar nu zitten er helaas al weer 6 kg aan.

ik wil proberen weer een aantal kg af te vallen en een mooi strak figuur te krijgen.

Overigens las ik net iets van kickboxen?.. dit heb ik ook een jaar gedaan, echt super leuk om te doen, en ik werd er zichtbaar strakker van.. helaas is het zo dat ik net een vent werd, blokjesbuik, schouders waar menig mannen jaloers op waren :+ nu wil ik weer iets van fitness of zwemmen gaan doen, maar dat zie ik nog wel. :)

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 20:18

Zou ik me hier ook mogen melden? :o

Ik ben zelf nu ook bezig met afvallen, maar heb eigenlijk nog geen fláuw idee hoe ik dit het beste aan kan pakken... Het gaat me niet precies om een aantal kilo's dat ik er af wil, maar ik zou er graag mooi slank uit willen zien, minder dikke bovenbenen, en n minder bol gezicht :=

Ik ben nu bezig met mn eten, heb wel in een ander topic tips gekregen normaal te blijven eten, dan zal dat denk ik wel zo zijn? Ik ben zelf al een paar weken bezig met bijna niets eten ( := ), maar als dit niet de juiste manier is ga ik er ook liever niet mee verder. Ook probeer ik zo veel mogelijk te bewegen, maar ik heb helaas niet alle tijd van de wereld met mn school. Ik fiets elke schooldag 8 km heen en terug, dus in totaal 16 km. Ook een kwartiertje fietsen naar de paarden en weer terug. Ik rijd paard, en doe nu thuis buikspieroefeningen, zowel schuin als recht.

Ben ik nu een beetje goed op weg, of zijn er dingen die aangepast kunnen worden? :) Ik merk zelf nog niet echt een klein resultaat... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:05

Uh ja, eten.. niks eten schiet je niks mee op uiteindelijk.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:11

Nista_RX schreef:
Zou ik me hier ook mogen melden? :o

Ik ben zelf nu ook bezig met afvallen, maar heb eigenlijk nog geen fláuw idee hoe ik dit het beste aan kan pakken... Het gaat me niet precies om een aantal kilo's dat ik er af wil, maar ik zou er graag mooi slank uit willen zien, minder dikke bovenbenen, en n minder bol gezicht :=

Ik ben nu bezig met mn eten, heb wel in een ander topic tips gekregen normaal te blijven eten, dan zal dat denk ik wel zo zijn? Ik ben zelf al een paar weken bezig met bijna niets eten ( := ), maar als dit niet de juiste manier is ga ik er ook liever niet mee verder. Ook probeer ik zo veel mogelijk te bewegen, maar ik heb helaas niet alle tijd van de wereld met mn school. Ik fiets elke schooldag 8 km heen en terug, dus in totaal 16 km. Ook een kwartiertje fietsen naar de paarden en weer terug. Ik rijd paard, en doe nu thuis buikspieroefeningen, zowel schuin als recht.

Ben ik nu een beetje goed op weg, of zijn er dingen die aangepast kunnen worden? :) Ik merk zelf nog niet echt een klein resultaat... :=

Bijna niets eten gaat echt niet werken.. Ik eet juist meer nu ik op mijn eten let dan dat ik deed.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:22

Mijn ex was bodybuilder en hij zei dat hij veel voorbeelden zag van meisjes die vanuit het niets helemaal niks meer gingen eten en dan fanatiek gingen sporten.
Na een paar weken was er niks van over.
Je moet juist zorgen dat als je gaat sporten meer gaat eten en het overgrote deel van je voedsel uit eiwitten bestaat.

Kijk eens op deze site en er staan al een heleboel stickies over hoe je moet beginnen en je voedsel enz.
http://www.dutchbodybuilding.com/

Sorry voor het crashen van dit topic :+ Ik wil zelf niet afvallen maar wel wat strakker worden qua buik, kan jammer genoeg bijna niks qua sporten door problemen met mijn heupen. Maar ik fiets elke dag 14 km en ga ik keer in de week paardrijden, is tenminste nog iets.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 23:41

Hallo, ik meld mij ook hier even!

Ik zou er heel graag 10 kilo vanaf willen, Enkel alleen van mijn buik, heupen en benen..
Ben op zoek naar een fitnissapparaat aangezien ik hele dagen werk, daarna naar mijn paard ga en gewoon daarnaast geen tijd heb op naar de sportschool te gaan ookal zou ik heel graag willen.. Ten 2de is het hier heel duur om maar gewoon "eventjes" een abbonement te nemen.

Dus ben wanhopig op zoek naar een crosstrainer of zo een fietsding zodat ik na mijn werk of nadat ik thuiskom van werk daar nog een uurtje op kan trainen. Verder doe ik buikspieroefeningen..

Boehoehoe, ik heb een beeld in mijn hoofd en een gewicht dat eraf moet maar het is zo lastig :+
Ik wil gewoon nog lekker kunnen blijven eten en in het weekend kunnen blijven stappen.

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 00:53

Sommige mensen hier zijn sowieso echt al wel aardig strak! Ik ben wel weer iets aangekomen doordat ik nu geen 2 maar 1x per week kickboks. Ja als je snel spieren krijf dan word je van boksen echt breed. Ik boks nu drie jaar en ben wel aardig strak maar niet super gespierd.
@ Megamutsj ik heb thuis ook een hometrainer staan is wel; ideaal vaak staan die voor weinig op markplaats etc.
@ Nista: Van heel weinig eten schiet je niet veel op je lichaam heeft ook voeding nodig, het is en gezond eten en genoeg afwisselend bewegen

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 10:01

Weinig eten is het slechtste wat je kan doen :n
Je moet gewoon gezond eten, en het liefst 6x per dag!
Dus 3 hoofdmaaltijden en 3 gezonde tussendoortjes.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 14:22

Even noteren wat ik eet op een werkdag..

Smorgen's om kwart over 9 eet ik 2 boterhammen, 0,20 L (sinas)appelsap, soms een koekje erbij..
Rond half 1 eet ik weer 2 boterhammen met 2 stukken fruit, vaak mandarijnen. Dan drink ik vaak weer 0,20 L (sinas)appelsap.
Rond kwart voor 3 gaat er weer een stuk fruit in, vaak een banaan en 0,20 cl (sinas)appelsap

(soms vervang ik 1 stuk fruit door cupasoup)

Als de werkdag is afgelopen (5 uur) rammel ik weer van de honger waardoor ik snel de kast in duik om chips en koekjes naar binnen te werken, hier moet ik mee stoppen, ben nu al een week bezig dat ik dan rijstwafels eet.

Vaak eet ik pas mijn avondeten rond een uur of 8, half 9.. Daarna zit ik ff met mijn luie reet achter de pc/tv en vaak ga ik zelf dan naar boven om nog buikspieroefeningen te doen en een beetje met muziek op zelf aan te kloten met cardio oefeningen.

Wss kan ik een hometrainer op de kop tikken! Dus als ik die heb dan ga ik beginnen met 30 minuten, dat opbouwen naar 45 minuten en dan 60 minuten op een dag fietsen.

Iemand tips?

( Krijg vaak de reactie op werk: Zoooo wat heb jij veel eten bij je, is dat voor de hele dag? Ik reageer dan met de reactie: "Ja, ik moet er nog van groeien!"
Vind die reactie belachelijk want zo veel eet ik vind ik niet op werk, als ik dat niet doe dan val ik erg snel flauw en word ik misselijk.)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 14:42

renee16 schreef:
Nee, ga ik ook niet proberen hoor.. Dat is zo met tijden dunner of dikker hoor..
Maar ik heb broekmaatje 34, en geen breekbare, maar zeker geen dikke arme/benen dat meer afvallen niet uithaalt.. Toen ik even ziek ben geweest was mijn buik wel helemaal plat (enkele dagen), maar dan ben ik zelf zo slap en futloos als iets. Dan liever een klein 'bolletje' :')

Of stug blijven liggen, dan zie je het vrijwel niet haha !:

[img]https://lh6.googleusercontent.com/-INR9l2YoU1k/Tt43aiLl1yI/AAAAAAAAFpA/g2TxXCd7kTU/s512/foto.jpg[/ img]

Liggend scheelt het altijd een stuk ja :)) en goed dat je niet verder wilt afvallen, dat zou zonde zijn. Vind dat je nu al een mooie buik hebt hoor! Echt breekbaar zie je er niet uit nee, maar als je dunner zou worden misschien wel :P je hebt ook niet heel veel eh, rondingen zeg maar (van wat ik zie op de foto's) :+ dus dan zou het juist wel sprietig worden, vind dan dit veel mooier! :j

E_Nalanta jij bent slank zeg! Zou er niet meer veel aan doen (behalve) onderhouden dan.. moet niet minder worden vind ik :D

Nell_ dat was een flinke buik inderdaad! En je bent ook alweer goed op weg zie ik :j

Nell_ schreef:
Weinig eten is het slechtste wat je kan doen :n
Je moet gewoon gezond eten, en het liefst 6x per dag!
Dus 3 hoofdmaaltijden en 3 gezonde tussendoortjes.

:j Weinig eten werkt niet... heeft ook nog eens allemaal andere slechte bijwerkingen. Gewoon blijven eten (als je echt buitensporig veel snoept kun je dat natuurlijk wel aanpassen) maar helemaal niets gaan eten moet je niet doen :n

Megamutsj 4 boterhammen op een dag vind je het gek dat je honger hebt in de namiddag := denk dat je dan toch te weinig eet als je zoveel trek hebt.