Moeders hebben korte haren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:41

BE, ik snap het blonde wel hoor, jij neigt meer naar blondrood dan wat donkerder. Een vriendin van mij heeft dat ook, dat rossige. :j
Ik ben eh, rood, oranje... iets? :')
Even een foto van een paar jaar terug (vreselijk :') klik), ze staat rechts (hier heeft ze wel d'r haar wat blonder geverfd maar normaal is het dus meer jouw kleur), ik midden, werden altijd allebei rood genoemd maar toch is het een heel andere kleur :D

Oh enne, nee da's geen bontjas, het was een rendier ;) gewoon een huid dus, schoolopdracht maak iets met een dood dier dus had foto's gemaakt naast een sculpture ;)
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 17-11-11 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Nummus

Re: Moeders hebben korte haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:42

Ik heb rossig donker-muis-blond. :+ Grappig is het niet.

Dat van jou is wel erg mooi hoor Fiffill!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:44

Fiffill, jij hebt een MOOIE kleur. Die kleur zou ik ook never nooit niet verven hoor.

*gaat nog eens naar het dode rendier kijken, is helmaal van slag door al die cavia en lamabrabbels :D*

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:46

Thanks, ik ben de donkerste thuis (van de rooierds dan ;) dat zijn broertje + moeder en ik, vader heeft zwartbruin haar + donkerbruine ogen) onze haarkleuren komen wel wat overeen maar mijn broertje zit onder de sproeten, heeft net als mijn moeder blauwe ogen en krullen. Ik dus niet, heb ook donkerdere wenkbrauwen en groene ogen, en alleen sproeten in de zomer :)

Verven gaat ook niet gebeuren hoor, denk ook dat m'n vriend (en vrienden in het algemeen) me zouden vermoorden :D ben overigens nog nooit gepest :n

En nee, ik draag geen bont, wees niet bang :D

Ik hou van bruin haar (en blauwe ogen) of heeel lichtblond... en rood natuurlijk :D

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:37

Fiffill, jij bent/hebt dan toch een van de 7 schoonheden (rood haar, groene ogen)? Groene ogen zijn sowieso +:)+ (heb ik ook :D)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:44

Ben anders heel blij met mijn mooie blauwe ogen. ;) Maar groen vind ik echt coole oogkleur omdat je die nauwelijks meer ziet. Vaak zie je een mengelmoesje - van dat bruingroen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:48

Ik heb zwart haar en heel licht blauwe ogen, vaak vinden mensen mijn ogen eng (ik bén ook heel eng).
Ik heb van mezelf bruin haar (melkboerenhondenhaar, zei mijn moeder altijd), maar verf het al een halve eeuwigheid zwart.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:53

Nemurin, alle kleuren ogen kunnen mooi zijn hoor. Je ziet vaak ontzettende mooie blauwe ogen. Groen is alleen idd (zo) zeldzaam.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:01

ECHT groen is zeldzaam. Dat van mij kan turquoise lijken met mooi weer (ik ben zo blij met hoe mijn ogen meeveranderen <3) maar dat is ongeveer het dichtste bij en in essentie is het blauw.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:25

kleur van je ogen? dat is OFF topic *D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:26

Ik vind alle oogkleuren wel iets moois hebben. :j Het mooiste vind ik nog blauwe of groene ogen met een roodbruin randje in het midden (central heterochromia). :)

Overigens zijn mijn ogen gewoon een hele rare kleur :') het is eigenlijk meer geel af en toe. En er zitten blauwe plekken in (zie je op de 1e foto rechtsboven een beetje), en bruine stipjes aan de rand. Hangt ook heel erg af van mijn mood en wat ik draag welke kleur ze hebben :)
klik & klik
Maar goed, iedereen noemt 't maar groen voor het gemak :')

En ach, 7 schoonheden, volgens mij zijn er veel meer schoonheden dan 7 die onder de 7 schoonheden worden geschaard :D

Ik hou van donker haar met lichte blauwe ogen, vind het niet eng, mooi juist :j

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:30

Gek hoe dat kan verschillen in familie's. Mijn oudste broer heeft donker haar en donkere (echt donkere) ogen (en word snel bruin), ik heb blond haar en blauwe ogen (en voorheen zelfs sproetjes, en een hele lichte huid), mijn jongste broertje heeft blond haar en bruine ogen (beetje hazelachtig).

En mijn moeder blijft volhouden dat ik niet van de melkboer ben :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:36

Ja, leuk is dat. Beetje variatie is wel leuk toch :) ik ken ook een gezin van 6 in totaal en die hebben allemaal blond haar en blauwe ogen. :P

Dit is wel heel erg offtopic trouwens allemaal :+

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:42

De linker & haast make uploos

Vienna, dat schijnt dan weer niets te zeggen ofzo :D Mijn beide ouders hebben bruine ogen, mijn vader heeft héél donker bruine ogen, waarbij je zijn pupillen amper ziet.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 14:44

Hee, het begint nu meer op een voortplantingstopic te lijken! :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:46

Gave ogen, zo licht :D

Nouja 1Boefje dat kun je weer herleiden op moeders toch :P

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 14:54

Wat, dat ze er niet van houden, maar de theorie erachter geweldig vinden? _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:55

Nee, ik bedoel kinderen :P

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:08

Oh neuh, wat dat betreft pas ik wel in de familie, allemaal lichte huid, blond - ik ben dan wel weer de enige rooie :') - en blauwgrijze ogen. Mijn hubbie en mijn oudste dochter hebben groene ogen.

Quellian, ik vind jouw oogkleur juist geweldig! Die van Fiffill ook trouwens :j Ik ben inderdaad toch wel heel wat donkerder dan jouw vriendin hoor. Vooraan is het wel het blondste, op mijn kruin is het bijna kastanjebruin.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:19

Ze had het op die foto blond(er) geverfd, normaal is ze rossiger, zoals op die foto die jij van jezelf liet zien :)

Mijn vriendje heeft blauwe ogen en bruin haar & een donkerbruine baard <3 hij is half Portugees, zodra de zon schijnt wordt 'ie bruin in een sneltreintempo :')

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:23

Ja, dat had ik gelezen inderdaad, had het er even bij moeten zeggen :j

Mijn hubbie is donkerblond, maar als hij zijn baard laat staan is die bijna zwart, zo donker. Nja, afgezien van de grijzende plekken dan :D
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 17-11-11 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:24

1Boefje schreef:

Neuh want als de moeders een kort kapsel hadden, werd er toch niet gesexed :D :D?

Mooie ogen Fiffill, mijne zijn donkerder groen (zo even geen foto omhanden) en in de zomer krijg ik een superdonkere rand er omheen.

Quellian, dat zwarte haar steekt extra mooi af bij zulke lichte ogen.

Ik ben natural blondig (blonds have more fun :D), lang haar dat de nare eigenschap heeft bij een niet goed afgestemde kleur verf rossig te worden, groene ogen en in de zomer sproeten.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:32

die vergelijkingen :')

rood haar, ik vind het geweldig, beter dan mijn saaie haarkleur.
vroeger was er een meisje in mijn klas met rood haar, die werd altijd gepest.
toen ik per ongeluk op gehoorafstand stond en ik hoorde dat ze weer is uitgescholden werd zei ik, je bent gewoon jaloers dat jou haarop stro lijkt, tja toen lieten ze haar met rust en moesten ze mij hebben :roll:

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:00

Sees schreef:
1Boefje schreef:

Neuh want als de moeders een kort kapsel hadden, werd er toch niet gesexed :D :D?

*\o/* pfff... dan is dat ook weer opgelost.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 22:38

Quellian ik vind dat juist prachtig, donker haar en blauwe ogen! :)

Maar eh, mijn gelul over voortplanting komt van een single studentje he. ;)