Mijn teennagels zijn vast gedaan met caught on the red carpet, vanmiddag zijn mijn handen aan de beurt, ik denk weer water marble, misschien zonder water, maar ff kijken nog.
xDramaQueen
Geplaatst: 02-11-11 13:10
Skessa_ schreef:
Ik heb een nieuwe liefde gevonden....... Kan alleen nog niet ontdekken of het ergens te bestellen is
Alleen is mijn Spaans (of Portugees?) niet zo goed
mijn google chrome heeft zojuist de pagina vertaald, ik ga ff rondsnuffelen
zag trouwens een website picture polish voorbij komen met die ozo lak, t is nog best te doen
Yv_
Geplaatst: 02-11-11 13:14
Okay.. bijgelezen .
Supergaaf kleurtje zeg, die van NYX. Waar koop je dat merk eigenlijk?
Las ook nog wat over duur en bonnen en toen bedacht ik me dat ik ook nog een half-opgemaakte bon van de douglas heb liggen . Toch maar even op internet kijken zo, gezien ik geen zin heb om naar Den Haag centrum te rijden. Okee, en stiekum ook tussendoor een beetje moet werken .
Mar_Numbus een afgebroken nagel.. Autsj. Jij was toch degene met die heeeele lange nagels? Is dat nu niet een heel vreemd gezicht ? Ik weet het niet, ik krijg ze nooit zo lang hahah...
Luchtbelletjes en dinges.. Echt geen idee hoe dat kan? Net zoals afbladderen van de nagel zelf.. Ook iets wat ik nog nooit heb gehad.. Misschien inderdaad een andere topcoat, of juist een andere of geen basecoat? Of misschien wat langer wachten met de volgende laag erop? Of misschien minder laagjes? Nouja, je merkt wel dat ik er echt totaal geen verstand van heb!
Wat een aparte kleurtjes Skessa! Wel erg leuk. Van welk merk is dat nou? Kan het niet zo goed lezen zo opzij .
Lakken jullie eigenlijk allemaal op outfit of gewoon welk kleurtje je leuk vind? Las ergens dat iemand benieuwd was naar de hele outfits.. Ik heb met dit weer wel geluk.. Heb voornamelijk bruin, zwarte en andere donkere kleuren aan en laat ik nou heel toevallig een voorliefde hebben voor diepe, donkere kleuren . Ik ga alleen geen foto hier neerzetten .
Hahahah Anc, het zal weer niet . Zit je niet toevallig naar die andere fast nogwattes te kijken? Gezien we ook elke keer 1 tint verschil in kleurtjes hebben !? Ik zag 'm niet staan bij NPF, had 'm dus maar op de gok bij enchantra besteld, omdat ik daar toch wilde bestellen voor de beautyblender en de goldenrose blauwgroen (en die heeft NPF allebei niet). Ben benieuwd wanneer ik de bestelling kan verwachten. NPF is al binnen, enchantra niet.. Zelfde dag besteld.
Ik ben ook wel benieuwd naar die frost coat! Vind die andere nogal tegenvallen, vind ik alleen grappig op de natuurlijke nagel, zonder kleurtje er overheen.
Wat moet ik doen.. Golden Rose Holo nr 119 of Branding Iron? Beide potjes staan voor me, maar kan geen keus maken..
Vidalyssa
Geplaatst: 02-11-11 13:15
Oooh die lakjes hierboven
@Yv, ik zou gaan voor de holo! komt nog mooi uit met het zonnetje deze week
Mar_Nimbus
Geplaatst: 02-11-11 13:18
@Yv: ja ik heb echt lange nagels van mezelf gelukkig is het mijn duimnagel die is afgebroken dus valt het niet zo heel erg op als er 1 van mijn vingers breekt knip ik de rest ook af al hoewel ze nu wel erg lang worden, maar vind het zo zonde
Glenda
Geplaatst: 02-11-11 13:30
Jippie mijn CG lakjes zijn binnen heb ze natuurlijk gelijk getest en ze zijn supermooi!!en wat dekt CG goed!!ik ben om!
Yv_
Geplaatst: 02-11-11 13:33
Dan is het inderdaad wel zonde !
OMG , doe net even snel die holo van Golden Rose op. Méééén, dat is wel heuul erg holo! Hier ff snel 2 fotootjes. Hij lijkt zwart en ik dacht ook dat het zwart zou zijn, aan de foto's op internet te zien, maar op je nagels is hij een mooie, sjieke kleur grijs . En met licht of flits.. Tsja.. (ja, expres verkeerd scherpgesteld, dan zie je het beter )
In het groot weet je echt niet wat je ziet! Ga nu mijn nagels maar even netjes met deze kleur lakken, echt heel gaaf!
voor de nagellak verslaafden ( ik ben zelf afgekickt dus wil mijn partijtje nagellak verkopen ) hierbij het topic waarin het staat [EA-OV] Schoenen,Sjaaltjes,Nagellak
Mar_Nimbus
Geplaatst: 02-11-11 14:17
jaaaaaaaaaaaaa hoor ik moet het nog zeggen schiet net van iets af met mijn wijsvinger en.........................klapt helemaal dubbel scheurtje aan de zijkant, dus die kan ik straks thuis afknippen en tja dan moet de rest ook
Aaah Mar_Nimbus, kan me voorstellen dat dat rot is, jou nagels zijn ook zo mooi lang!
Ik heb last van herfstnagels.... Dus nagelriemen beetje droog, her en der wondjes (nu niet meer) maar mooi is anders... Gelukkig zie je het niet zo goed door mijn nagellak, maar ik moet ze maar eens liefde gaan geven.