Mijn lunch op dinsdag heb ik niet zelf in de hand. Ik eet dan bij het GGZ dus moet het doen met wat hun mij geven. Het is niet zo dat ik lekker een broodje mag uitzoeken oid. We krijgen brood en beleg en daar moeten we het mee doen en niet alles wat erbij zit lust ik.
Dat ik veel eieren eet is periodiek maar ik vind eieren erg lekker en recent onderzoek heeft aangetoond dat ze niet zo slecht zijn als men jarenlang gedacht heeft dus daar blijf ik lekker van genieten.

Hoeveel pasta? Ik heb het niet gewogen. Heb er gewoon ingevroren maaltijden van gemaakt en toevallig deze keer met 4 kazen saus omdat ik dat lekker vind.
Lasagnette is inderdaad een soort lasagna.

Pasta was melk, eet ik normaal nooit maar had het laatst gekocht voor logé en dacht laat ik het eens proberen.
Pistoletjes vind ik ook gewoon erg lekker en dan ontbijt ik toch lekker met 4 boterhammen?

Eet hooguit 4 pistoletjes in de week en kan er erg van genieten.
Ik vind je opmerking over zondag inderdaad wel wat hard ja. IMO heb ik zondag helemaal niet zo raar gegeten.. Ja, mijn ontbijt/lunch zat in één.. Verder heb ik gewoon patat gegeten en 3 snacks. Exact hetzelfde als de rest van eters die ik op bezoek had, die overigens geen overgewicht hebben en dat bakje chips is voor mij ook om te leren om met dat soort voedsel om te gaan.
Ik wil ook even duidelijk zeggen dat ik niet op dieet ben! Ik probeer een normaal en gezond voedingspatroon te ontwikkelen en dat ik daarbij gewicht verlies is mooi meegenomen maar niet mijn doel.
Ik ben van mening dat ik net zo mag genieten van lekker eten als een ander en dat ik niet constant op een spreekwoordelijk houtje hoef te bijten.

Ook geloof ik niet dat die ene keer patat en chips alles van de 6 dagen daar voor te niet doen.

Ik geloof wel dat je het goed bedoelt hoor en ben ook niet boos of beledigt oid.