Hoe een leuk potje verstoppertje... *update+foto's pag 21*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:48

Patriciavt

Re: Hoe een leuk potje verstoppertje... *update met foto's*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 20:54

Had die spray idd aanbevolen gekregen, maar gelukkig (nog) geen jeuk.

Vandaag fysio gehad, ivm mijn schouder (heb ik ook een blessure aan.. zucht) is het lopen niet de 1e prioriteit.. Prioriteit ligt bij het sterk maken van mijn beenspieren..
Het is gewoon vreemd en eng na 3.5 week om weer wat te 'lopen' (hupsen) Moet m'n vertrouwen weer opbouwen.. Hoop zo dat mijn knie een beetje opschiet :=

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 00:04

Komt vanzelf goed meis, gewoon rustig aan doen. Ik vind dat je je er dapper doorheen slaat tot nu toe :j

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 11:46

Bedankt.. maar zo bijzonder is het niet :o Ik kan weinig anders dan accepteren dat het zo is, als ik me druk maak (en dat doe ik heus geregeld) dan zit ik alleen mezelf maar in de weg..

Komende dagen wat leuke activiteiten en maandag EINDELIJK even naar m'n werk! (Na een maand := ) Daar heb ik écht heel veel zin in :)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 14:26

Patriciavt schreef:
Komende dagen wat leuke activiteiten en maandag EINDELIJK even naar m'n werk! (Na een maand := ) Daar heb ik écht heel veel zin in :)

En niet meteen weer verstoppertje gaan doen hè? :+

Het is vast lekker om er weer wat meer uit te komen. Wordt je gebracht naar/gehaald van je werk?

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 15:54

Ohh flauw :=
Kids zijn er niet eens, ik ben er 's morgens ff :)

Ja mijn mams brengt met even en haalt me 's middags ook weer op. En idd, heerlijk om er uit te zijn. Moet daarin alleen wel bewuste keuzes maken, want mijn schouderblessure speelt behoorlijk op :o Het naar beneden, maar vooral weer naar boven komen (op mijn billen naar 2 hoog) is een flinke belasting op mijn schouder, die is ook stuk (alweer) maar die wilde ik (nog) niet laten opereren omdat ik daar mentaal gezien niet aan toe was :o

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:50

Mijn hemel wat een pech zeg. Fijn dat je nu ook weer wat afleiding hebt door je werk.
Heel veel sterkte nog voor de komende tijd!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 20:39

Hopelijk is je schouder een beetje lief voor je! Wel dubbele pech dat dat zo samenvalt.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 12:00

Nou, daar zijn ze, de rontgenfoto's..

Dit is een foto van internet.. met 6 tenen maar daar moet je ff niet naar kijken. Het gaat om de structuur van de voetwortelbeentjes, je ziet duidelijk botjes en een scherpe rand.
Afbeelding

Dit is de foto van mijn voet..
Afbeelding

En één van de 100 beelden van de ct-scan.. Groen zoals het hoort, rood zoals het is..
Afbeelding

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 12:07

Pff wat een puinzooi..

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 13:45

:(:) Jee meis, wat een ellende

maar er is hoop. :o
Heb mijn enkel verbrijzeld in '98 (Scheenbeen en kuitbeen gebroken, beide koppen eraf en meerder beentjes in de voet verbrijzelt) en na een serie platen en pinnen en vele operaties doe ik alles weer
(Nu viel het mijn vriend gister ineens op dat ik mijn rechterbeen als een pinquin neerzet :+ Tja, mijn voet zit er schreef aan, maar hij werkt ;) )

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 17:32

Patricia, hoe gaat het momenteel met je? :(:)

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 17:38

jeetje wat een rommeltje op die laatste foto. wens je ontzettend veel succes en beterschapjes om er weer bovenop te komen. En door zetten met die fysio he!!
(en wat apart, zo;n voet met 6 tenen.. had het nog niet eerder gezien..)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 18:39

Goh, wat grappig dat jullie juist vandaag reageren :=

Na die 4 weken vast gips moest ik vandaag weer verschijnen voor controlefoto's + ander gips. Voet zag er goed uit. Het is nu zo geslonken (eigenlijk weer redelijk normaal) dat je de platen vanaf de buitenkant kunt voelen (jekkie := ) Wonden zien er goed uit, en ik kan het redelijk bewegen ook (boven naar beneden, opzij kan niet omdat het is vastgezet met die platen en schroeven) Naja, controlefoto's zagen er ook goed uit! Botjes moeten nog even groeien, het zit nog niet goed vast maar hij heeft al eerder gezegd dat dat veel tijd nodig heeft. Ik was voorbereid op weer 6 weken gips, en dat heb ik ook gekregen, MAARRR... Ik heb loopgips :D Dat was wel het láátste wat ik had verwacht! :=
Ik ben dus vandaag voor het eerst sinds 7.5 week m'n huis binnen 'gewandeld' :D Het is helaas - dat had ik wel gehoopt - niet opstaan en weglopen, want het doet nog wel zeer := Maar ik kan met 2 krukken prima 'uit de voeten' :D Nu rustig opbouwen en doorgaan, fysio heb ik ook 2x per week (al 2 weken nu, daarvoor 1x per week) en dan 3 januari weer terug.

Fijn hoor dat ik t weer mag gaan belasten, ik ben zo happy, volgens vriendje straalde ik helemaal daar in dat ziekenhuis haha :D

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:12

Fijn dat je weer wat meer kunt doen!! Heeeeeel veel sterkte met verder revalideren!!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:20

Wat een goed nieuws!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:33

Wat fijn dat er verbetering in zit! Super!
Ook wel lekker denk ik loopgips, zal inderdaad nog pijnlijk zijn en wennen zijn!

Nou hou ons zo nu en dan maar op de hoogte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:37

Fijn dat je loopgips hebt! Maar je had toch gezegd dat de platen je botten zouden breken bij belasting? Hoe zit dat dan? :=

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 10:24

Zo, dat is even goed nieuws!! Heerlijk zeg, en een stuk sneller dan gedacht. Wel rustig aan blijven doen en het pootje veel hoog houden hè? ;)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 13:05

Lente schreef:
Fijn dat je loopgips hebt! Maar je had toch gezegd dat de platen je botten zouden breken bij belasting? Hoe zit dat dan? :=

Ik kan mijn voet wel op en neer bewegen, maar niet zijwaarts, omdat het vast zit met die platen. De arts zei dat als ik zonder gips zou lopen, dat dan de kans groot is dat de schroeven breken en daarbij dus de botten. Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik ben allang blij dat ik nu toch wat mag doen, rustig belasten klinkt veel beter (vooral tussen mijn oren) dan 6 weken niets doen! :P Nu moeten de botjes nog even goed groeien, zodat ze er in januari uit kunnen. Zodra die 2 lange platen eruit zijn, mag ik wel weer belasten zonder gips.

Maar jemig, ik heb me toch een s p i e r p i j n..... -O-
En ondanks de Tramadol, die ik gisteravond toch maar genomen heb, vannacht meerdere keren wakker van een prikkende en stekende voet.. T is voor een goed doel houd ik mezelf maar vol :=
Vandaag een dagje niets :)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:08

Spieren gaan hard achteruit als ze helemaal niks doen, dus ze moeten vast flink wennen aan de nieuwe situatie. Echt fijn dat je weer wat mobieler bent. Werk je ook alweer (gedeeltelijk)?

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 13:12

Nee, ik werk helaas niet.. Ik heb geen kantoor werk maar werk onregelmatig in je jeugdhulpverlening.. Doe wel kantoordingetjes en ga naar vergaderingen waar dat kan. Ben daarin afhankelijk van met wie ik mee kan rijden of wie me kan/wil brengen :o Ik kan niet wachten tot ik weer gewoon aan het werk kan!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:24

Patriciavt schreef:
Nu moeten de botjes nog even goed groeien, zodat ze er in januari uit kunnen.

Heel flauw, maar vond het ze grappig klinken :o ;)

Maar wat super dat het allemaal de goede kant op lijkt te gaan!!! Hou moed!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:19

Hoe gaat het nu met je?

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 15:59

Het gaat goed! Ik loop binnenshuis met loopgips zonder krukken, en buitenshuis met krukken. Lange afstanden gaat nog niet zo makkelijk, ben snel moe en dan krijg ik last in de vorm van pijn..

Morgen om 9.30 uur moet ik in het ziekenhuis zijn! Dan gaat mn gips eraf en gaan ze foto's maken. Als de foto's er goed uitzien dan wordt de volgende operatie gepland (hopelijk HEEL snel) en gaan er 2 platen uit. Daarna mag ik als het goed is gaan mobiliseren zónder gips! Maar dat hoor ik morgen allemaal! Spannend dus, ben erg zenuwachtig :o