Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sassol schreef:Ik heb al een elisa-test en western-blot test gehad. Heb nu dus m'n hoop op de PCR test, anders ga ik het toch richting auto-immuun ziektes zoeken.
Sassol schreef:Flosje446 schreef:@Sassol: Heb jij alleen de bloedkweek laten doen?
Balen, dat je zo lang op de uitslag moet wachten.
Ik heb al een elisa-test en western-blot test gehad. Heb nu dus m'n hoop op de PCR test, anders ga ik het toch richting auto-immuun ziektes zoeken.

Flosje446 schreef:@fransje: Balen dat je zoveel moeite hebt met eten. Kan je je eten wel binnenhouden?
fransje23 schreef:Sassol schreef:Ik heb al een elisa-test en western-blot test gehad. Heb nu dus m'n hoop op de PCR test, anders ga ik het toch richting auto-immuun ziektes zoeken.
Je hebt verder nog helemaal geen bloedtesten gehad?
Ik heb al weer een belabberd dagje met zo enorm een gebrek aan eetlust. Eet tegen heug en meug mijn ontbijt, lunch en avondeten omdat het moet van mezelf. Heb het idee dat mijn lichaam geen extra balaststoffen erbij wil hebben nu er door de AB al van alles gebeurt.
Sassol schreef:@ flosje: mijn moeder werkt in het ziekenhuis en had met een arts gepraat die zelf Lyme heeft gehad. Omdat ik hooggevoelig ben en een schimmelinfectie (ja lekker smakelijk) heb, was dat een indicatie dat m'n auto-immuun systeem waarschijnlijk niet goed werkt.
ulaantje schreef:Hoe moet ik dat aanvragen bij prohealth?
Heb de site bekeken maar word er niet veel wijzer van.
Waar kan ik ook de prijs vinden, en wat moet ik dan laten testen?