Maar dat hoeft nou ook weer niet

Het is wel jammer dat er veel mensen zijn die inderdaad 'sponsoren', je bent toch niet voor niks lid?

En je leert er een hoop nieuwe mensen kennen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Nancy schreef:Ja, precies!
Of ze zeggen: 'Ik wou dat ik zo gemotiveerd was'
En dan zeg ik altijd: 'Ja doe er dan wat aan!'
Pfft..![]()
14 km is best een end
Desty, vind jij sfeer niet belangrijk dan?
Ik zou het heel vervelend vinden als iedereen zo lang mee heen loopt zonder iets te zeggen.
Dat deden ze in het begin ook, tot ik er maar eens aan ging doen
Ik vind er ook niets aan als het zo'n dooiïg sfeertje is. De body pump les kwam wat "los" toen er een keer te weinig gewichten waren en iedereen wat moest rommelen en ruilen enzo. Toen werd het veel gezelliger, ik zei wel vaker iets geks ofzo maar dan reageerden mensen wat schuchter maar nu roept iedereen de raarste dingen! In het biceps liedje zit een enorm lelijke knip en begint het weer heel raar... Echt heel lelijk en onze instructrice bleef er maar over doorgaan dat ze die knip zoooo lelijk vond. En ze is ook nog eens zwanger, zegt iemand... "je bent straks wel heeeel bang voor die knip he!" Naja iedereen lag compleet in een deuk natuurlijk... 

_Nancy schreef:Ik heb idee dat mensen nogal denken bij het idee sportverslaafde; Super gespierd en kei breed
Maar dat hoeft nou ook weer niet
Het is wel jammer dat er veel mensen zijn die inderdaad 'sponsoren', je bent toch niet voor niks lid?
En je leert er een hoop nieuwe mensen kennen.
En idd 'sponsoren' slaat nergens op! Citaat:Desty, vind jij sfeer niet belangrijk dan?
Ik zou het heel vervelend vinden als iedereen zo lang mee heen loopt zonder iets te zeggen.
Dat deden ze in het begin ook, tot ik er maar eens aan ging doen
Ik vermaak me wel. 

geen zin in haha vind t veel lekkerder om alleen te pompen!
het krachtdeel bestaat toch 95% uit mannen
en die zijn hartstikke aardig.

)