Ik zeg alleen dat het misschien wel zo is...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dominique_96 schreef:Ze prikken dingen die op het blaadje staan, als het onderdeel van deze ziekte niet aangekruist was, gaan ze dat ook niet onderzoeken. Als ze bijvoorbeeld op ijzer prikken, gaan ze niet controleren of ik toevallig ook een auto-immuunziekte heb. Om het zo even uit te leggen. De eerste keer hebben ze wel afwijkingen gevonden, maar ze moesten nog verder prikken om de echte ziekte eruit te kunnen halen.
Sieltjuh schreef:Dominique_96 schreef:Ze prikken dingen die op het blaadje staan, als het onderdeel van deze ziekte niet aangekruist was, gaan ze dat ook niet onderzoeken. Als ze bijvoorbeeld op ijzer prikken, gaan ze niet controleren of ik toevallig ook een auto-immuunziekte heb. Om het zo even uit te leggen. De eerste keer hebben ze wel afwijkingen gevonden, maar ze moesten nog verder prikken om de echte ziekte eruit te kunnen halen.
En logisch dat ze dat niet doen. Dat is een compleet andere test (misschien zelfs wel op een ander laboratorium, waar het wordt uitgevoerd). De ene test wordt namelijk op een klinische afdeling beoordeeld, de andere op een immunologische afdeling.
Compleet andere test dus ook.
En de vlekken zijn in mijn gezicht al bijna weg.