Ik ga even nadenken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga even nadenken
Ik ga er ook eens over nadenken .. m'n oren vind ik voorlopig nog vol genoeg en iets in gezicht kan niet ivm werk. Normaal zou ik het gewoon doen, maar ze zijn zo aan het zeuren en ik ben eigenlijk veel te duur. Dus laat ik me voorlopig maar braaf gedragen voor ik eruit vlieg
Rianne_ schreef:Doen ze niet meer aan verdovingen voor navelpiercing bijvoorbeeld? Ik heb 7,5 jaar geleden een navelpiercing laten zetten met verdoving. Dan voel je niets.
en met een zalf word alleen de bovenste laag verdoofd, de naald gaat een stuk dieper..
!
!
) xDramaQueen schreef:Rianne_ schreef:Doen ze niet meer aan verdovingen voor navelpiercing bijvoorbeeld? Ik heb 7,5 jaar geleden een navelpiercing laten zetten met verdoving. Dan voel je niets.
Dat zit tussen je oren, alleen als je met een naald word verdoofd voel je niets maar dan kan je imo gewoon je piercing laten zetten want dat is snelleren met een zalf word alleen de bovenste laag verdoofd, de naald gaat een stuk dieper..
Ik heb zowel van mn eerste navelpiercing (12 jaar) geen ruk gevoeld en van mijn 2de echt inimini iets (16 jaar) piece off cake
De prik van de verdoving voel je amper, de naald waarmee ze de piercing zetten veel meer. Ga er wel in mee dat het sneller gaat als je het zonder verdoving doet ja, die moet ook nog inwerken..
.
Wie weet ben ik over een tijdje wat piercings rijker
Den haag is voor mij anderhalf uur reizen ofzo, dus goed te doen!