[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 07:37

Hmm dat moet ik ook even onthouden! :D Ik ga even nadenken :Y)

fantastique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 08:36

Ik zou OOIT nog wel een Helix, tragus en navelpiercing willen.
Vind dat altijd zo mooi.
Maar 1 vind ik het best duur
En 2 ben ik een grote pietleut die ontzettend bang is voor naalden.. :S
Toch klinkt dat gratis piercen wel aantrekkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 10:32

Hmmm zou eigenlijk nog wel ergens een micro erbij willen ... maar als arme student die bijna gaat verhuizen houden de kosten me nogal tegen momenteel. Maar als het gratis kan door iemand te helpen oefenen :P Ik ga er ook eens over nadenken .. m'n oren vind ik voorlopig nog vol genoeg en iets in gezicht kan niet ivm werk. Normaal zou ik het gewoon doen, maar ze zijn zo aan het zeuren en ik ben eigenlijk veel te duur. Dus laat ik me voorlopig maar braaf gedragen voor ik eruit vlieg :+

fantastique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 10:56

Wat ik ook nog wel zou willen een zo'n piercing met zo'n plaatje onder de huid.
Weet even niet hoe het heet

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 11:00

fantastique schreef:
Wat ik ook nog wel zou willen een zo'n piercing met zo'n plaatje onder de huid.
Weet even niet hoe het heet

Micro Dermal :)

fantastique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 11:05

TX...

Dat vind ik ook mooi maar hoor heel veel dat ze er vaak uit groeien, ontsteken en met kleding ofzo eruit getrokken worden... :S

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 11:56

@xDramaQueen ik wil je handje wel vasthouden:P kzoek ook nog iemand die mijn handje vast wilt houden als ik het lef en de echte wil gevonden heb voor mijn intiem piercing en tong :o

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 12:20

Doen ze niet meer aan verdovingen voor navelpiercing bijvoorbeeld? Ik heb 7,5 jaar geleden een navelpiercing laten zetten met verdoving. Dan voel je niets. O:)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 12:28

Jammer dat het helemaal in Den Haag is voor die gratis piercings... Anders had ik wel interesse gehad :)

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 12:56

@ bonjoy als je bij de blokker zon dagkaart haalt met 2 personen ben je voor 12,50 heen en terug ;)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 12:57

Hebben ze bij de Blokker op het moment van die kaarten? Wil zo ie zo nog een dagje naar het westen toe met vriendlief, en mijn OVchipkaart is tot augustus niet geldig.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 13:02

De Dagkaart is te koop van 23 april t/m 22 mei 2011.
De Dagkaart is geldig van 23 april t/m 3 juli 2011.

helaas toch niet meer bij blokker..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 13:09

Rianne_ schreef:
Doen ze niet meer aan verdovingen voor navelpiercing bijvoorbeeld? Ik heb 7,5 jaar geleden een navelpiercing laten zetten met verdoving. Dan voel je niets. O:)

Dat zit tussen je oren, alleen als je met een naald word verdoofd voel je niets maar dan kan je imo gewoon je piercing laten zetten want dat is sneller :') en met een zalf word alleen de bovenste laag verdoofd, de naald gaat een stuk dieper..

Ik heb zowel van mn eerste navelpiercing (12 jaar) geen ruk gevoeld en van mijn 2de echt inimini iets (16 jaar) piece off cake :D

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 13:18

Heb het topic ook bekeken. Kom regelmatig in Den Haag, dus heb een berichtje gestuurd over meer informatie :) !

Aangezien ik opzich nog wel een tragus wil, en mijn Helix het op titanium gewoon goed doet :D !
Wat zijn jullie ervaringen met een tragus? Op mijn helix kon ik bijvoorbeeld héél lang niet slapen.. Dat is wel minder. (Maar dat moet je er dan maar voor over hebben :Y) )

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 13:39

ik heb in beide oren me tragus laten piercen.
t zetten viel bij mij heel erg mee, klem erop en dan voel je de naald erdoorheen gaan, bij mij zon gevoel alsof je een naald door iets stugs duwt, geen echte pijn.
bij 1 tragus kreeg ik een ringetje, en als ze het ringetje erdoor doen dat is wel eventjes vervelend, met staafje direct erin niks van gemerkt.

eerste paar dagen kan het wat pijnlijk zijn als je je haren achter je oor vandaan haalt,want dan kunne de haren achter de piercing komen en dat voel je effetjes, maar totaal niet ernstig.

2x per dag schoonmaken met wattenstaafje met water en klaar
tragus zwelt wel een beetje dus in het begin een langer staafje

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 13:48

xDramaQueen schreef:
Rianne_ schreef:

Dat zit tussen je oren, alleen als je met een naald word verdoofd voel je niets maar dan kan je imo gewoon je piercing laten zetten want dat is sneller :') en met een zalf word alleen de bovenste laag verdoofd, de naald gaat een stuk dieper..

Ik heb zowel van mn eerste navelpiercing (12 jaar) geen ruk gevoeld en van mijn 2de echt inimini iets (16 jaar) piece off cake :D

Ben ik het niet mee eens. :) De prik van de verdoving voel je amper, de naald waarmee ze de piercing zetten veel meer. Ga er wel in mee dat het sneller gaat als je het zonder verdoving doet ja, die moet ook nog inwerken.. :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 13:48

Is een Tragus niet lastig met oordopjes? :)

Niet helemaal goed te zien, maar mijn rechteroor met 4 oorbellen en helix :)
Afbeelding

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 13:51

wel wat lastiger met oordopjes, maar als je van die zachte hoesjes om je oordopjes doet blijven ze bij mij prima zitten.
en bepaald gevormde oordopjes gaan ook goed,beetje kleinere zegma

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 13:59

_biondaa schreef:
Doet een navelpiercing erg pijn? :o

Ik heb er niets van gevoeld :)

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 14:17

Mag ik wat zeggen over de pijnkwestie?

Als je een piercing wilt, wéét je dat het door je huid heen gaat. Dat is uiteraard niet fijn en kan pijn doen, logisch. Maar goed, daar kies je zelf voor want jij wilt immers die piercing. Dus deal with it.. Zo niet, dan neem je 'm toch lekker niet? Ik snap best dat je wilt weten hoe het ongeveer voelt maar om het nemen of niet nemen af te laten hangen van het wel of niet mogen van een verdoving of dat het bijvoorbeeld best zeer doet, vind ik zo'n onzin. Al moet ik ook zeggen dat het meestal de 13-jarigen zijn die dit zich afvragen. Die naïviteit zegt voor mij al genoeg en dan zeg ik: wacht nog maar een paar jaartjes.

Ik erger me hier al een tijdje aan en ik dacht nu ga ik er even wat van zeggen :o

BeauNicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 14:44

Ik heb in mijn linker oor 3 gaatjes, in mijn rechteroor 6 gaatjes, een tong piercing & een Labret. Ik vind het voldoende!

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 14:46

Ja idd, pijn hoort bij een piercing. Al vielen ze bij mij alle 3 wel reuze mee, maar dat was altijd met lichte
verdovingen (lees: ijsspray n zo een vieze banen-smaak-spray in je mond). Maar dat doen ze tegenwoordig
niet meer.
Jammer genoeg is den haag erg ver van BE limburg |o

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 14:47

Ik zou nog wel een tepelpiercing willen. Maar dit is toch een wat mij te gevoelig lijkt qua pijn! Dus doe
ik het gewoon voorlopig niet ;) .
En bovendien vind ik niet dat ik er de borsten voor heb (lees- platte a cup) :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 15:09

Ik wil nog wel een conch of anti-tragus maar Den Haag is een beetje ver helaas.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 15:12

Ik heb een pbtje gestuurt naar jetjuh :D Wie weet ben ik over een tijdje wat piercings rijker :Y) Den haag is voor mij anderhalf uur reizen ofzo, dus goed te doen!