[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stagediver

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:06

Haha nee meer tegen het afmaken helaas :D Alhoewel ik weet ook niet of mijn sterretjes wolkjes worden :p

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:09

ivy_power89 schreef:
wat vinden jullie hiervan?
Het is een voorbeeld, en laat het nog echt ontwerpen door de tattooerder.

Afbeelding

Ik vind 'm nogal druk. niet mooi eerlijk gezegt.
je hebt 'n hondenpootje, misschien 'n idee om dan een hoefijzer van 'n paard te doen? dat is zoiezo al rustiger.
ook zou ik of voor het hart gaan of voor de roos en niet beide(athans niet zo groot naast elkaar) ;)

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:13

Ik zou niet teveel opjecten doen... je hebt nu een hart een roos, sterren, een paard, een hondepoot... all in 1 :)

Als je naar mijn arm kijk. Ik heb 1 Centraal stuk "De eenhoorn" en daarom heen heb ik alleen sliertjes en sterren laten zetten, Ik zou 1 object kiezen.. en daarom heen iets verwerken. Maar niet meerdere "Onderwerpen" on een kleine tattoo laten zetten..

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:04

Kom net bij een tattoo shop vandaan voor een tekst op m'n pols. Maar hij wilde hem niet 'op z'n kop' zetten. Ik wil het voor mezelf dus wil het zelf kunnen lezen. Pff nu maar een andere goede shop zoeken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:05

xkimmie schreef:
Kom net bij een tattoo shop vandaan voor een tekst op m'n pols. Maar hij wilde hem niet 'op z'n kop' zetten. Ik wil het voor mezelf dus wil het zelf kunnen lezen. Pff nu maar een andere goede shop zoeken...

Op zn kop vind ik ook wel een beetje gek :o

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:06

Dat is vreemd, jij bepaald toch je tatoeage?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:07

ik snap dat jullie je mening hebben, maar krijg nogal reacties van het past niet bij elkaar omdat de stijl nogal wisselt, vind het te druk etc.
maar nogmaals, het is een ontwerp gemaakt in paint, en het is een idee, zodat de persoon die de tattoo gaat zetten er wat mee kan om er eeen mooi geheel van te maken. Ik ben geen held in tekenen, waardoor het nu gewoon erg onrustig lijkt, puur door de lijnen die er zijn gebruikt op de computer.
en ik heb al gezegd dat de roos weg gaat, dus het hart over blijft.

Dus nogmaals, ik snap dat jullie het niet mooi vinden, maar kijk even door de verschillende stijlen heen, het gaat in feite om het idee!

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:08

Ja daarom ben ik ook weggegaan. Hij vond het op z'n kop, maar ik vind het op zn kop als ik het zelf niet kan lezen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:11

de tattoo moet toch naar jou gericht staan?
Is het dan op zijn kop naar zijn kant toe, of is het op zijn kop voor jou kant?

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:13

Hij zei dat het tegen zijn principe was om de tattoo naar mij gericht te zetten want dat ziet hij als op z'n kop. Echt onzin. Ik betaal dus ik bepaal. Toch?!

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:16

'n tattoo is toch voor jezelf? :+ maargoed, er zijn vast wel goede shops die het wel doen.

ivy_power89, ik vind hem persoonlijk gewoon te druk(een paard, een hondenpoot,het hart,de roos, en dan nog de swirls e.d.) je hebt 'n hondenpoot, misschien dan ook 'n deel van 'n paard nemen? een hoefijzer o.i.d. ? ;) ook zou ik niet en de roos en het hart doen..
verder moet je 't zelf weten hoor, je moet doen wat jij mooi vind! ;) jij moet er immers mee rondlopen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:17

ja om dat soort kleine dingetjes zou ik daar echt geen probleem in zien!
maar als het nou een grote tattoo was, ja dan is het misschien een ander verhaal.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:18

de roos zal ook weg gaan ;)

heb net de shop gebeld, en kan gewoon langs komen, dus ga er denk vanaaf of morgen heen, en misschien al direct laten zetten....... spannend!!!!!!!!!

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:21

Stagediver schreef:
Ik zou niet teveel opjecten doen... je hebt nu een hart een roos, sterren, een paard, een hondepoot... all in 1 :)

Als je naar mijn arm kijk. Ik heb 1 Centraal stuk "De eenhoorn" en daarom heen heb ik alleen sliertjes en sterren laten zetten, Ik zou 1 object kiezen.. en daarom heen iets verwerken. Maar niet meerdere "Onderwerpen" on een kleine tattoo laten zetten..

@stagediver: Ik vind jouw eenhoorn tattoo ook druk, ik denk dat het toch...nee ik weet het zeker dat het heel persoonlijk is! :D

Ik denk dat de tattoo artist er wel wat mooi's als geheel van kan maken.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:25

Joolien schreef:
xkimmie schreef:

Op zn kop vind ik ook wel een beetje gek :o

Mijn tattoo staat ook op z'n kop. :))

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:26

ciska_sando schreef:
het is echt verslavend.. zit constant na te denken over andere tattoos terwijl mijn eerste nog niet eens ingekleurd is.

Ik heb precies het zelfde. Ik heb er nu 1 en het was de bedoeling dat het er bij 1 zou blijven, maar ik heb nu al plannen voor een 2e en 3e. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:33

Het is idde wel zo dat de tattoo voor jezelf is ja. Dus in dat opzicht snap ik het wel.

ER komt nu weer wat geld binnen dus ik ga ervanuit dat ik de tatoeage voor mijn verjaardag wel heb, dan wordt het een verjaardagskado voor mezelf :D

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:44

Mijne lijkt druk, maar komt omdat die daar net gezet was, nu is die veel lichter, en sleeves zijn altijd druk he ;-) het is geen klein plaatje.

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 18:42

leuk verjaardagskadoo Joolien :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 19:06

Wat raar Kimmie! Jij wil 'm toch zoals je zelf wil? Ik zou daar ook voor kiezen. Ik zet hem inderdaad voor mezelf, wil ik 'm ook wel zelf kunnen lezen. Maar dan inderdaad maar een andere shop hoor.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:58

Tattoo moet nog even wachten.
Ik krijg as vrijdag een kijkoperatie in mijn buik, en mag dus pas 10 dagen daarna pas komen.

De vrouw heeft een schets gemaakt en het paard wordt een hoofd, en ze gaat het hoofd en het hartje met poot eerst doen en dan de lijnen tussendoor tekenen. De vrouw heeft zelf ook een paard dus ze begreep waar het om ging :)

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:52

fijn dat het gelukt is :D
waar komt de tattoo heb ik ff gemist :+

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:08

xkimmie schreef:
Hij zei dat het tegen zijn principe was om de tattoo naar mij gericht te zetten want dat ziet hij als op z'n kop. Echt onzin. Ik betaal dus ik bepaal. Toch?!

Wat raar joh.. Het is toch jouw pols? :P
Mag ik vragen waar je geweest bent? (Via pb mag ook :P )

Vriendin van mij heeft ook op beide polsen een tattoo. Ook zodat ze het zelf kan lezen :)

@ stagediver: ben ik het niet zo mee eens hihi :D Sleeve's zijn niet persé druk.. Als het echt 1 geheel vormt, ziet het er niet 'druk' uit :)

V_lalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:13

xkimmie schreef:

vind dit zo raar.
ik heb me tattoo op me pols ook naar mezelf toegericht !
hij is toch voor jezelf dat je hem zelf kan zien, en niet eerst in allerlei bochten hoeft te wringen.

persoonlijk vind ik het ook echt lelijk als iemand de tattoo vanzich af heeft gezet inplaats dat je hem zelf kan zien.

Maar jongens Spannend ! morgen is het zover :) dan mag ik er weer voorgaan :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:16

Alhoewel ik wel vind dat je als kunstenaar dingen mag weigeren waar je niet achter staat