Nee een appenzeller is een zwitserse hond, zoiets als een kortharige berner sennen.
Als ik in het bos ga rennen gaat ze gewoon los, maar ik ren ook vaker op de weg en dan gaat ze aan de riem!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CalvinM schreef:Herkenbaar van die broodjes loot Mootje, daar heb ik af en toe ook last van. Ben er nog niet uit waar het aan ligt, te weinig water gedronken? te weinig koolhydraten gegeten? Nog niet goed uitgerust? Ik ben er niet achter.
MamboBeach schreef:Als ik een sigaret opstak dan voelde ik mij helemaal moe worden, herkennen jullie dat?
Yv_ schreef:Oh Mas, die vind ik echt weer verschrikkelijk haha! Dan vind ik die lichtblauwe van Sigma nog leuker, maar ik heb het niet zo op sigma.. Kan alleen niet vertellen waarom niet.. Ik denk dat ik einde van de maand gewoon die witte ga bestellen, vind 'm errug leuk en er zitten genoeg functies op (ik wil graag handmatig en/of automatische zones en een stopwatchfunctie erop). Einde van de maand krijg ik toch mijn vakantiegeld
.
Ik ben gister met werken door mijn enkel gegaan toen ik mijn auto uitstapte, dus heb gister niet meer gelopen. Gaat vandaag weer goed, dus ga met een vriendin les 3 van Evy meelopen. Goed voor haar, goed voor mijn lichaamsbeweging maar toch lekker rustig aan.
Jeetje love_western, succes ermee! Hoe is dat zo gekomen met je hond? Aangereden? Is de verlamming 100% genezen?
Goed hoor This_is_me!!
Smudges schreef:Krijg net een telefoontje van run in dat mijn schoenen binnen zijn. Was eigenlijk al van plan naar een andere zaak te gaan. Afspraken niet nakomen? Dan ben ik weg. Maar goed, ze zijn binnen. Hoop dat ik zaterdag een gaatje kan vinden anders ga ik woensdag. En hopen dat ze goed zitten. Mijn linker voet is trouwens zeker een halve maat kleiner dan mijn rechter voet. Meer mensen last van?