Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 21:38

Vraagje; hoe blijft oogschaduw het beste zitten? Ik heb altijd dat binnen een uur de oogschaduw er al voor de helft af is. Het blijft nooit mooi bij mij zitten en daarom draag ik het ook nooit. Doen jullie nog iets onder de oogschaduw dat het beter blijft zitten? Of ben ik gewoon een appart geval? :+

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 22:52

too faced shadow insurance *D

ik heb ook die look van michelle phan na proberen te maken, lijkt echt voor geen meter.. maar staat toch echt best wel heel erg mooi :j !

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:06

Fiffill schreef:
Mooie kleur ogen heb je! Ik zou het zelf nog iets meer blenden, vind de overgang nu vrij hard (waar je oogschaduw stopt), maar dat kan ook versterkt worden door de foto.

Tnx voor het compliment!
Ja door de foto wordt het idd versterkt krijg het op de een of andere manier nooit naar werkelijkheid op de foto.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:58

Fiffill schreef:
Dat zijn niet echt mijn kleuren denk ik.
Ik vind knalrood mooi staan, maar dan vooral bij mensen met heel witblond haar of juist donkerbruin. :Y)

schatje, wij roodharigen kunnen zowat alle kleuren hebben :D en juist knalrood!
kreeg toen ik mijn rode dag (lips&nails) had van iedereen complimenten, dat het zo heerlijk vamp stond met mijn rode haar :D :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 00:09

hier mijn look van vandaag. ook beetje die look van "blushing eyes" gekozen. op de eerste foto lijkt mn oog rood te zijn, maar zal wel te maken hebben met opnamekwaliteit :') want het is dus niet rood :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 10:17

Fiffill schreef:
Ik gebruik ook geen foundation oid, heb gelukkig een goede huid. Alleen dankzij de pil de week voor m'n stopweek meestal een paar rode vlekjes (geen pukkeltjes, maar rode vlekjes, heel apart) in mijn gezicht, meestal een stuk of 3 op random plekken. :+ En in de zomer heb ik sproeten. :))

Ach, ik ben alweer een kwart eeuw, de eerste lijntjes hebben zich helaas gevormd :+ Voor mij wel foundation dus :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 10:27

Liins: had jij ook die duo oogschaduw van ELF? Ik had de berry mix, vind 'm ook niet echt fijn :+ Er komt wel pigment af maar ik krijg de kleur gewoon niet mooi op m'n oogleden en hij vlekt heel snel!
Over de rest van de make up ben ik tevreden!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 10:28

Glossi schreef:
Vraagje; hoe blijft oogschaduw het beste zitten? Ik heb altijd dat binnen een uur de oogschaduw er al voor de helft af is. Het blijft nooit mooi bij mij zitten en daarom draag ik het ook nooit. Doen jullie nog iets onder de oogschaduw dat het beter blijft zitten? Of ben ik gewoon een appart geval? :+

Ik gebruik er altijd concealer of foundation onder :j
Maar e.e.a hangt natuurlijk ook af van de kwaliteit van je oogschaduw.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 10:35

foundation is idd wel het minst dat onder oogschaduw moet. Liever ook nog een primer daar bovenop.

Er werkt hier bij de C1000 trouwens een meisje die compleet makeuploos rondloopt, maar wel d'r hele oogleden vol smeert met roze :=
Dus geen wenkbrauwen epileren, geen mascara, helemaal niets! Alleen roze oogschaduw heulemaal tot aan d'r wenkbrauw, elke dag :')

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 11:49

Haha gatsie :P Doet me denken aan de vriendin van mijn broer. Okee, ik vind haar sowieso al niet leuk, maar ze zou er al leuker uit kunnen zien door een beetje mascara, al is het al bruin.. Blond haar en dus ook blonde wimpers.. Ik weet niet, je ziet er dan al gauw heel moe uit! Maar op speciale gelegenheden doet ze dan een veeg blauwe of paarse oogschaduw op. Verder niks. Het ziet er echt heel dom uit gewoon :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 11:50

_O- Ik heb ook telkens de neiging om te vragen: "Waarom?!" :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 11:51

phormicola schreef:
_O- Ik heb ook telkens de neiging om te vragen: "Waarom?!" :')

:')

zo roze was het bij mij niet :=

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 11:52

Nee dit is echt niet mooi, ik wil ook telkens een foto maken, gewoon omdat ik het niet kan geloven :D
Ze zeggen 'beauty is in the eye of the beholder', maar volgens mij kan geen enkele beholder dit beauty vinden. :P

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 11:53

Aranel schreef:
Glossi schreef:

Ik gebruik er altijd concealer of foundation onder :j
Maar e.e.a hangt natuurlijk ook af van de kwaliteit van je oogschaduw.

en hoe je je huid verzorgt.er ontbrak bij mij een goede dagcreme en moest een andere tonic hebben. mijn huid werd te weinig gevoed bleek, waardoor het veel talg aanmaakte gedurende de dag. daardoor kan je makeup ook weglopen.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:05

Glossi schreef:
Ik gebruik matte paint pot van MAC. Nog niets gevonden wat zo goed werkt als dat!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:06

Ariebombarie schreef:
Fiffill schreef:
Dat zijn niet echt mijn kleuren denk ik.
Ik vind knalrood mooi staan, maar dan vooral bij mensen met heel witblond haar of juist donkerbruin. :Y)

schatje, wij roodharigen kunnen zowat alle kleuren hebben :D en juist knalrood!
kreeg toen ik mijn rode dag (lips&nails) had van iedereen complimenten, dat het zo heerlijk vamp stond met mijn rode haar :D :D

Het moet alleen wel staan met je huid, dat is meer het probleem waar ik tegenaan loop. :7

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:06

phormicola schreef:
foundation is idd wel het minst dat onder oogschaduw moet. Liever ook nog een primer daar bovenop.

Er werkt hier bij de C1000 trouwens een meisje die compleet makeuploos rondloopt, maar wel d'r hele oogleden vol smeert met roze :=
Dus geen wenkbrauwen epileren, geen mascara, helemaal niets! Alleen roze oogschaduw heulemaal tot aan d'r wenkbrauw, elke dag :')
Ach en als zij dat mooi vind. Leven en laten leven :')

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:18

Kiwipitje schreef:
Glossi schreef:
Ik gebruik matte paint pot van MAC. Nog niets gevonden wat zo goed werkt als dat!

Hoe lang doe je daar ongeveer mee? Ik zit erover te denken om ook de Paint Pot te kopen, maar Mac is best duur natuurlijk ;)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:24

Het is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zuinig. Je hebt heel weinig nodig per keer. Eén moment dan ga ik nu ff een foto maken van de paint pot na een jaar (doe ongeveer om de dag oogschaduw op).

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:27

Lekker onscherp, komt door m'n geweldige Blackberry :'). Je kunt in ieder geval een beetje zien dat er alleen nog maar een deuk in zit.

Afbeelding

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:36

Marije__ schreef:
phormicola schreef:
Ik heb deze look net gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=rUMkWnymQpY

Normaal maak ik geen looks na, maar hij is wel errug mooi :+:

Echt prachtig :oo en inderdaad, wat een gave huid zeg.. dat krijg ik nooit voor elkaar! gebruik ook geen poeder/foundation trouwens

Die is idd moooi :+: Ik heb wel eens vaker een filmpje van haar gezien, en dan denk ik altijd.. wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:51

Ja echt he? Dan kijk ik naar m'n grote porieen en dan denk "laat ook maar" :')

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 15:00

Ik heb ook twee paintpots van MAC en die gaan echt eeuwig mee lijkt het wel inderdaad :)

Ik heb vandaag lui dagje trouwens, kwastjes zijn net weer lekker fris gewassen en liggen te drogen. En ik blijf vandaag denk ik de hele dag make-up loos beetje rommelen in huis ;)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 15:09

ik ben ook lui vandaag. Heb net even eten voor vanavond gehaalt, maar dat is ook het enige dat ik doe vandaag :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 15:15