Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Mooie kleur ogen heb je! Ik zou het zelf nog iets meer blenden, vind de overgang nu vrij hard (waar je oogschaduw stopt), maar dat kan ook versterkt worden door de foto.
Fiffill schreef:Dat zijn niet echt mijn kleuren denk ik.
Ik vind knalrood mooi staan, maar dan vooral bij mensen met heel witblond haar of juist donkerbruin.
Fiffill schreef:Ik gebruik ook geen foundation oid, heb gelukkig een goede huid. Alleen dankzij de pil de week voor m'n stopweek meestal een paar rode vlekjes (geen pukkeltjes, maar rode vlekjes, heel apart) in mijn gezicht, meestal een stuk of 3 op random plekken.En in de zomer heb ik sproeten.
Glossi schreef:Vraagje; hoe blijft oogschaduw het beste zitten? Ik heb altijd dat binnen een uur de oogschaduw er al voor de helft af is. Het blijft nooit mooi bij mij zitten en daarom draag ik het ook nooit. Doen jullie nog iets onder de oogschaduw dat het beter blijft zitten? Of ben ik gewoon een appart geval?
Aranel schreef:Glossi schreef:Vraagje; hoe blijft oogschaduw het beste zitten? Ik heb altijd dat binnen een uur de oogschaduw er al voor de helft af is. Het blijft nooit mooi bij mij zitten en daarom draag ik het ook nooit. Doen jullie nog iets onder de oogschaduw dat het beter blijft zitten? Of ben ik gewoon een appart geval?
Ik gebruik er altijd concealer of foundation onder
Maar e.e.a hangt natuurlijk ook af van de kwaliteit van je oogschaduw.
Glossi schreef:Ik gebruik matte paint pot van MAC. Nog niets gevonden wat zo goed werkt als dat!Vraagje; hoe blijft oogschaduw het beste zitten? Ik heb altijd dat binnen een uur de oogschaduw er al voor de helft af is. Het blijft nooit mooi bij mij zitten en daarom draag ik het ook nooit. Doen jullie nog iets onder de oogschaduw dat het beter blijft zitten? Of ben ik gewoon een appart geval?
Ariebombarie schreef:Fiffill schreef:Dat zijn niet echt mijn kleuren denk ik.
Ik vind knalrood mooi staan, maar dan vooral bij mensen met heel witblond haar of juist donkerbruin.
schatje, wij roodharigen kunnen zowat alle kleuren hebbenen juist knalrood!
kreeg toen ik mijn rode dag (lips&nails) had van iedereen complimenten, dat het zo heerlijk vamp stond met mijn rode haar![]()
phormicola schreef:Ach en als zij dat mooi vind. Leven en laten levenfoundation is idd wel het minst dat onder oogschaduw moet. Liever ook nog een primer daar bovenop.
Er werkt hier bij de C1000 trouwens een meisje die compleet makeuploos rondloopt, maar wel d'r hele oogleden vol smeert met roze
Dus geen wenkbrauwen epileren, geen mascara, helemaal niets! Alleen roze oogschaduw heulemaal tot aan d'r wenkbrauw, elke dag
Kiwipitje schreef:Glossi schreef:Ik gebruik matte paint pot van MAC. Nog niets gevonden wat zo goed werkt als dat!Vraagje; hoe blijft oogschaduw het beste zitten? Ik heb altijd dat binnen een uur de oogschaduw er al voor de helft af is. Het blijft nooit mooi bij mij zitten en daarom draag ik het ook nooit. Doen jullie nog iets onder de oogschaduw dat het beter blijft zitten? Of ben ik gewoon een appart geval?
Marije__ schreef:phormicola schreef:Ik heb deze look net gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=rUMkWnymQpY
Normaal maak ik geen looks na, maar hij is wel errug mooi
Echt prachtigen inderdaad, wat een gave huid zeg.. dat krijg ik nooit voor elkaar! gebruik ook geen poeder/foundation trouwens
phormicola schreef:Ik heb deze look net gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=rUMkWnymQpY
Normaal maak ik geen looks na, maar hij is wel errug mooi