M_D_H schreef:nou...
ik ben bang dat ik deze week weer geen gewicht kwijt ben geraakt
wat doe je allemaal om af te vallen? ik denk dat sporten echt noodzakelijk is
ik ben na 22 minuten sporten bijna een hele kilo kwijt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charr_x schreef:Dat is waar Amy, maar als je even een hele lage suikerspiegel hebt, kunnen een paar snelle suikers wel helpen om dat weer om hoog te krijgen.

_Jordy_ schreef:gister mezelf ook goed kunnen houden aan "normaal" eten.
2 uur gelopen aangezien me paardje haa prik moest, da is 1 uur heen lopen en uiteraard weer 1 uur terug (scheelt 30,- voorrij kosten, is 5-10 min met de auto)
naar het paardje heen en terug gefietst, bij elkaar 30 min. savonds nog 20-30 min gefietst.
wat ik heb gegeten:
O: 1 broodje met hagel, 1 cracker met zalmsalade.
T: niets.
M: 2 broojes met hagel, 1 cracker met zalmsalade.
T: 1 eierkoek.
A: Friet van eigen fituur.
T: een appel.
Savonds goed beroerd geweest van de friet, was denk ik even te vet.
Ik heb zojuist laarsjes aangeschaft waarvan ik dacht dat ze uitverkocht waren (waren ze ook) en nu bleek er dus nog 1 paar in MIJN maat te zijn, meteen besteld natuurlijk

lifaya schreef:M_D_H schreef:nou...
ik ben bang dat ik deze week weer geen gewicht kwijt ben geraaktwat doe je allemaal om af te vallen? ik denk dat sporten echt noodzakelijk is
ik ben na 22 minuten sporten bijna een hele kilo kwijt

tussendoor een appel, strakjes shoarma.

M_D_H schreef:ik sport me helemaal gaar![]()
Ik doe elke dag 75 tot 80 buikspieroefeningen, en 40 tot 50 zijdelingse buikspier oefeningen(totaal, dus 20 tot 25 rechts en 20 tot 25 links)
daarnaast skeeler ik 3 tot 4 dagen 4 km, en loop ik 1 a 2 dagen 2 km
je weet dat spieren zwaarder zijn dan vet he?
Hmmmm ben je al bij een dieetiste geweest of die je kan helpen? want hoeveel weeg je nu en wat is je streefgewicht?
) opgegeten
Ik ga zo dadelijk aan de slag met school 

(ben erg klein vandaar
) M_D_H schreef:best veel he
ja, dat weet ik, maar het is zo demotiverend als ik die cijfers maar omhoog zie gaan, en niet naar beneden zie gaan...
dan krijg ik de neiging om maar weer te gaan snoepen
ik zit nu over mijn start gewicht heen...
mijn start gewicht was 76 kilo, en ik was 2,5 kilo afgevallen... en ik ben nu 76,5 kilo
mijn streef gewicht is ongeveer 15 a 20 kilo er af(ben erg klein vandaar
)
dat betekent dus dat je vet word omgezet in spierweefsel en dan kom je inderdaad bij. Ik denk dat je beter eerst alleen kan blijven skeeleren en pas krachttrainingen doen als je al 10 kilo kwijt ben ofzo. Ik denk dat wij idd hetzelfde streefgewicht hebben
ik ben 1.61 en woog ook 76 kilo, nu inmiddels 71,0 kilo en dat door alleen om de dag te hardlopen
dan verbrand je meer dan dat je krachttrainingen doet
dus kan dat een vertekent beeld geven voor mensen die willen afvallen. Ik blijf voorlopig hardlopen, daar boek ik de meeste resultaten mee en ga pas als ik rond de 60 kilo zit krachttrainingen doen. Ik heb een tijdje krachttrainingen gedaan maar ik viel toen niet af
Ik zette mijn fiets (in de fitness) altijd op zijn zwaarste stand, zelfde geld voor roeien en kracht-apparaten zoals dingen opliften met je heupen, benen of armen. Werkte niet bij mij. Ben absoluut sterk, kan het aan, maar ik val er niet door af lifaya schreef:maar zoals ik al zei wegen spieren meer dan vetdus kan dat een vertekent beeld geven voor mensen die willen afvallen. Ik blijf voorlopig hardlopen, daar boek ik de meeste resultaten mee en ga pas als ik rond de 60 kilo zit krachttrainingen doen. Ik heb een tijdje krachttrainingen gedaan maar ik viel toen niet af