M_D_H schreef:nou...
ik ben bang dat ik deze week weer geen gewicht kwijt ben geraakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charr_x schreef:Dat is waar Amy, maar als je even een hele lage suikerspiegel hebt, kunnen een paar snelle suikers wel helpen om dat weer om hoog te krijgen.
_Jordy_ schreef:gister mezelf ook goed kunnen houden aan "normaal" eten.
2 uur gelopen aangezien me paardje haa prik moest, da is 1 uur heen lopen en uiteraard weer 1 uur terug (scheelt 30,- voorrij kosten, is 5-10 min met de auto)
naar het paardje heen en terug gefietst, bij elkaar 30 min. savonds nog 20-30 min gefietst.
wat ik heb gegeten:
O: 1 broodje met hagel, 1 cracker met zalmsalade.
T: niets.
M: 2 broojes met hagel, 1 cracker met zalmsalade.
T: 1 eierkoek.
A: Friet van eigen fituur.
T: een appel.
Savonds goed beroerd geweest van de friet, was denk ik even te vet.
lifaya schreef:M_D_H schreef:nou...
ik ben bang dat ik deze week weer geen gewicht kwijt ben geraaktwat doe je allemaal om af te vallen? ik denk dat sporten echt noodzakelijk is
ik ben na 22 minuten sporten bijna een hele kilo kwijt
M_D_H schreef:ik sport me helemaal gaar![]()
Ik doe elke dag 75 tot 80 buikspieroefeningen, en 40 tot 50 zijdelingse buikspier oefeningen(totaal, dus 20 tot 25 rechts en 20 tot 25 links)
daarnaast skeeler ik 3 tot 4 dagen 4 km, en loop ik 1 a 2 dagen 2 km
M_D_H schreef:best veel he
ja, dat weet ik, maar het is zo demotiverend als ik die cijfers maar omhoog zie gaan, en niet naar beneden zie gaan...
dan krijg ik de neiging om maar weer te gaan snoepen
ik zit nu over mijn start gewicht heen...
mijn start gewicht was 76 kilo, en ik was 2,5 kilo afgevallen... en ik ben nu 76,5 kilo
mijn streef gewicht is ongeveer 15 a 20 kilo er af(ben erg klein vandaar
)
lifaya schreef:maar zoals ik al zei wegen spieren meer dan vetdus kan dat een vertekent beeld geven voor mensen die willen afvallen. Ik blijf voorlopig hardlopen, daar boek ik de meeste resultaten mee en ga pas als ik rond de 60 kilo zit krachttrainingen doen. Ik heb een tijdje krachttrainingen gedaan maar ik viel toen niet af