[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:41

tragus was mijn makkelijkste piercing ooit, piercen heb ik niets van gevoeld en genezing was ook piece of cake!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:42

xDramaQueen schreef:
tragus was mijn makkelijkste piercing ooit, piercen heb ik niets van gevoeld en genezing was ook piece of cake!

Ja precies, bij mij ook! :j

_R_G_

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:47

ooow dan :)

ik heb trouwens vorig jaar mijn rib gebroken, dat was ook prima te doen.
dan moet dit ook wel kunnen :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:51

Heb ook nooit problemen gehad met m'n tragus.Nadat ie was gezet heb ik zelfs regelmatig in de spiegel gekeken of ie er nog wel inzat :') ik voelde hem helemaal niet.

Hier een oude foto(inmiddels is het tunneltje weg, en zit er een Industial bij)
Afbeelding

Hier de meest recente foto...wel een beetje belabberde kwalitieit :+
Afbeelding

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:55

Heb/had jij ook een wenkbrauwpiercing Marlies? Of zat die hoger/anders..?

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:56

gave foto's :D

weet iemand nog een goede piercing shop in de buurt van Oss/Uden?
en wat kost een tragus ongeveer?

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:58

Whóéi die industrial is gaaf. Maar die doet wel rétepijn ofnie? En volgens mij zijn die ook niet zo braaf of wel? :')

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:05

@ Magnummm: :j heb een wenkbrauwpiercing

@ _R_G_ : in Oss staat Cantik redelijk goed aangeschreven.Daar ging ik altijd eerst naartoe voor het werdt overgenomen :)

@ Industrial: het laten zetten ervan kieltelt niet :+ Maar is goed te doen.Hij heeft een dag of 2 wat pijn gedaan, maar nu niet meer.Is nog een beetje gevoelig bij aanraken/schoonmaken. En als je 16 maanden oude dochter er een kopstoot op geeft voel je dat ook wel :j Heb hem nu een maand ofzo:)

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:10

Oh oke! Beter dat het tot nu toe meevalt! Heb al paar keer gelezen dat het een echte bit-ch is.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:12

Daar staan kraakbeenpiercings wel bekend om ja := Heb 7 maanden lang last gehad van m'n conch bijvoorbeeld :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:16

Oww mijn industrial was echt een speldenprikje :D. Is ook nooit ontstoken geweest.

Wbt met werk, ik werk ook in een restaurant en hotel en ik heb ook die piercings in mn oren.
en die in mn nek. Mag gewoon :)

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 22:31

hee!

Update van mijn navelpiercing:

Beetje rood waar de streepjes van de viltstift zaten, voor de rest heeft ze het vandaag zonder pleister zwaar te verduren gekregen, ik was namelijk met vrienden die het wel leuk vonden om mij rond te draaien, dus bij de buik pakken, gelukkig lieten ze gauw los. :+ Met paardrijden had ik mijn broek los want:
1. lage paardrijbroek rijd niet lekker
2. Hij wou niet dubbel zitten.

Voor de rest vol ik het staafje als ik er overheen ga maar dat is normaal voor zover ik lees. (?)

Dit is de 2e dag en ze is niet rood, het rode wat ik net typte is ook bijna weg.

Ik wil hem 1x per week goed schoonmaken, dus ook het staafje, kan ik hem volgende week woensdag (dan heb ik hem een week) dan uit doen om dat te doen?
Voor de rest doe ik elke dag 's ochtends en 's avonds even met schone handen en een wattenstaafje het gedeelte van het staafje wat ik 'bloot' kan leggen schoonmaken.

Morgen even betadine halen :)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 22:33

Het is normaal dat je het staafje voelt. En je piercing moet je er zeker woensdag niet uithalen!!!!!!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:18

Grrr.. jouw bloemetjestragus blijft jaloersmakend DQ! :))

Ik heb nooit opmerkingen gehad over mijn piercings op mijn werk (Hema).
Mijn oorbellen zijn amper zichtbaar, omdat ik lang haar heb.
En mijn vorige baas is het niet eens opgevallen dat ik een tongpiercing had laten zetten :')
Ik heb de CAO ook nagekeken en oordeel is aan de filiaalmanager bij ons of het wel/niet mag :j

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:20

Laat die piercing nog maar even een paar weken zitten...

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:32

Je piercing er zeker niet uithalen!! Gewoon laten zitten en schoonmaken met uni cura en water.

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:58

dames..
ik heb mijn navelpiercings sinds mei vorig jaar, maar omdat er met carnaval waarschijnlijk bier en weet ik het allemaal overheen is gekomen.. is hij nu zwáár ontstoken :oo
hij voelt zelfs hard aan waar dat het staafje zit als ik hem er zelfs uithaal.. alsof hij helemaal opgezwollen is vanuit de binnenkant.. en er zit een korstje op en hij is echt vuurrood overal rond me piercing := zal ik hem deze nachter effe uithalen? kan dat geen kwaad? (bijv. dat hij dichtgroeid?)

en hoe kan ik deze nu effe het beste behandelen.. we hebben geen unicura zeep meer hier thuis liggen..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 00:01

__denise schreef:
Laat die piercing nog maar even een paar weken zitten...

correctie, MAANDEN! :))

een goeie schoonmaakbeurt is elke dag 1x schoonmaken onder de douche met unicura. that's it.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 00:02

xLuus schreef:
dames..
ik heb mijn navelpiercings sinds mei vorig jaar, maar omdat er met carnaval waarschijnlijk bier en weet ik het allemaal overheen is gekomen.. is hij nu zwáár ontstoken :oo
hij voelt zelfs hard aan waar dat het staafje zit als ik hem er zelfs uithaal.. alsof hij helemaal opgezwollen is vanuit de binnenkant.. en er zit een korstje op en hij is echt vuurrood overal rond me piercing := zal ik hem deze nachter effe uithalen? kan dat geen kwaad? (bijv. dat hij dichtgroeid?)

en hoe kan ik deze nu effe het beste behandelen.. we hebben geen unicura zeep meer hier thuis liggen..

dat hard aanvoelen is normaal, dat is de "tunnel" probeer gekookt water met zeezout, eruit halen zou ik niet doen, dan kan de ontsteking naar binnen trekken.

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 09:29

Jeej! zonder pleister geslapen :o
Ben 3x wakker geworden (dat is normaal voor mij) en telkens met mijn handje veilig op mijn piercing :=
Heb de perfecte pyjama gevonden.

Met carnaval bier er overheen :*
Wat naar..
gelukkig vier ik nog geen carnaval laat staan dat ik bier drink :o

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 12:29

haha ja, ik dacht misschien heeft mijn piercing ook dorst ;)
haha nee grapje.. maar er is wel het een en ander overheen gekomen en nu is hij zwaaaar ontstoken..
misschien heeft die wel last van een katertje :')

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 12:51

Ik wil die piercing echt zo graag, maar ik durf al niet te bellen voor een afspraak, laat staan 'm ook echt laten zetten haha.

Mijn moeder is er nog steeds niet blij mee maar ze heeft me wel beloofd om me niet te vermoorden.
Mijn vader vertel ik het maar gewoon niet haha

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 13:35

Gewoon de shop binnen lopen, doe ik ook altijd, dan kun je toch niet meer terug :P iemand meenemen kan natuurlijk ook gewoon!

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 13:45

ja er staat wel op de site, piercing op afspraak dus moet wel even bellen denk ik.
Vraag mijn zus wel mee :)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 14:24

Ik denk dat ik echt verslaafd ben :o Ik heb mijn rook nu bijna een week en ik zit er al over te denken om voor een tong of navel piercing te gaan zsm :D

9 van de 10 keer kunnen ze je gelijk (of met een kleine wachttijd) helpen. Gewoon binnen lopen, niet bellen. En als ze inderdaad alleen op afspraak zetten, zou ik het nog steeds een fijner idee vinden om het daar eerst een keer te zien voor ik hem laat zetten.

Toen ik voor mijn rook ging ben ik zelf ook 5 shops afgelopen voor ik er bij een binnenliep waar ik me goed bij voelde.