Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Caye schreef:mijn onder arm was 170 euro en ze is uur of 3 a 3.5 bezig geweest. En daarna nog uur bijgewerkt
Maar het scheelt ook denk ik of die gene in loon dienst is. Of Freelancer of aan huis shop heeft zitten ( denk ik dan ) http://94.100.125.28/955150001-95520000 ... _VwE7.jpeg
( net gezet net uit folie)
Wat ik wel apart vind.. als ik onder de douche staat en me arm is nat. Dan vind ik hem vele malen mooier en sprekender dan dat hij droog isvreemd mss
Caye schreef:mijn onder arm was 170 euro en ze is uur of 3 a 3.5 bezig geweest. En daarna nog uur bijgewerkt
Maar het scheelt ook denk ik of die gene in loon dienst is. Of Freelancer of aan huis shop heeft zitten ( denk ik dan ) http://94.100.125.28/955150001-95520000 ... _VwE7.jpeg
( net gezet net uit folie)
Wat ik wel apart vind.. als ik onder de douche staat en me arm is nat. Dan vind ik hem vele malen mooier en sprekender dan dat hij droog isvreemd mss
Shahazai schreef:Ambigram (dat je exact het zelfde leest als je het achterstevoren of ondersteboven houdt. Voorbeeld) als symbool voor dat ze er altijd is en zal zijn. Is natuurlijk maar een voorbeeld hoor.
mayniac_val schreef:Komt goed Roxxiejj! Neem je iemand mee?
Ik wil ergens 'imagine' maar ik weet niet waar. Onderarm heb ik al, bovenarm heb ik al, mijn rechterzij is ook al bezet en ik twijfel tussen mijn voet en sleutelbeel.
joopiexx schreef:Dankje! En toen was ik eruit!
Mn motto is altijd pluk de dag, dus ik krijg in ambigram Carpe diem op mn voet, met aan het begin een groen klavertje. Ik heb al wel een klavertje op mn heup, maar ik vond dit zo mooi!
Ik zat heel de tijd met latijn, en een vlinder erbij en dat werd het toch niet. Dus ik dacht ik ga maar eens bij de tattooshop langs.
23 april kan ik terrecht, dus ik heb nog wel even de tijd om erover na te denken, maar ik was er gewoon ineens uit. Heb een mooi lettertype uitgezocht, redelijk strak en fijntjes, en een fijn klavertje vier waarvan het steeltje tussen de letters doorloopt.