[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 18:24

Dat heeft waarschijnlijk te maken met de kleurintensiteit, kleuren worden donkerder als ze nat zijn. Ik weet alleen niet of dat ook geldt voor inkt.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:31

Caye schreef:
mijn onder arm was 170 euro en ze is uur of 3 a 3.5 bezig geweest. En daarna nog uur bijgewerkt :j
Maar het scheelt ook denk ik of die gene in loon dienst is. Of Freelancer of aan huis shop heeft zitten ( denk ik dan ) http://94.100.125.28/955150001-95520000 ... _VwE7.jpeg

( net gezet net uit folie)

Wat ik wel apart vind.. als ik onder de douche staat en me arm is nat. Dan vind ik hem vele malen mooier en sprekender dan dat hij droog is :? vreemd mss :+

Misschien omdat ie dan glimt ofzo? :P

Mooie tattoo :j
Ik hou niet van heel veel kleur, maar zo vind ik het juist wel mooi :j Nét dat beetje extra.
Mijn tattoo's zijn nu allemaal zonder kleur, mijn halve sleeve wordt ook meerendeel zonder kleur, maar wil toch de bloemen roze :j Vind ik wel heel vrouwelijk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-02-11 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit quote gehaald

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:40

Caye schreef:
mijn onder arm was 170 euro en ze is uur of 3 a 3.5 bezig geweest. En daarna nog uur bijgewerkt :j
Maar het scheelt ook denk ik of die gene in loon dienst is. Of Freelancer of aan huis shop heeft zitten ( denk ik dan ) http://94.100.125.28/955150001-95520000 ... _VwE7.jpeg

( net gezet net uit folie)

Wat ik wel apart vind.. als ik onder de douche staat en me arm is nat. Dan vind ik hem vele malen mooier en sprekender dan dat hij droog is :? vreemd mss :+

Kan zijn dat je huid droog is,bv door genezingsproces
Dus mss trekt het nog bij,en anders smeren met bodylotion
Wss vind je hem dan ook mooier ;-)

Een schets overdenken mag bij ons ook,vind ik vanzelfsprekend. Een tekening mee naar huis nemen niet. Denk ook niet dat dat bij veel shops lukt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-02-11 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit quote gehaald

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:19

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal foto's uit quotes gehaald. Om het topic overzichtelijk te houden wil ik vragen of foto's niet gequote kunnen worden. Bedankt! :)

lisantjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 12:31

Ik mocht het ontwerp wel mee naar huis nemen. Om te beslissen waar ik de tattoo uiteindelijk wou zetten

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 14:55

Caye; Ik vind hem echt heel erg mooi :j
Roxxiej; Wauw ik heb in je profiel gekeken en ik vind de plaats van je tattoo ook goed bij je passen :j

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 19:21

Mijn ooms is heel erg ziek en heeft niet lang meer te leven. Mijn oom betekent onwijs veel voor mij en mijn zus omdat hij er tijdens onze jeugd altijd voor ons was. Omdat hij zoveel betekent hebben wij samen besloten om dezelfde tattoo te nemen als die hij heeft. Dus die komt er binnenkort, op de binnenkant van mijn enkel. Het is het logo van Elvis, omdat mijn oom een grote elvis freak is..

Dit word em:

Afbeelding

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:05

taking care of business
tof

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 08:09

Hier een vraag van een meelezer:
November is mijn tattoo gezet en deze moet nog bij laten werken. Alleen mijn vraag is doe ze dan alleen de stukken die bijgewerkt moeten worden of doen ze dan alles?
Aangezien er anders kleurverschil endergelijke komt vroeg ik mij dat af.
Ik ga in september op vakantie. Wanneer moet ik het dan uiterlijk laten doen zodat ik met vakantie gewoon kan zwemmen?

Groetjes

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 08:55

ash_ ik zou het asap laten bijwerken! sowiso is voor de zomer fijner
en ik weet niet hoe je tattoo eruit ziet na genezing, en een foto heeft hierin ook geen zin, maar als hij heel donker is gebleven hoeven ze alleen de witte plekken te doen
is hij in het geheel te veel vervaagd, wat meestal niet is overigens, dan moet er meer gebeuren
maar het gaat altijd heel snel ;-)

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 10:22

Wat ik zo irritant vind is dat ik al ongeveer een jaar aan het nadenken ben over een tattoo maar er nog steeds niet helemaal uit ben wat het gaat worden. Dan heb ik een idee waar ik heel overtuigd van ben en na een aantal weken/maanden komt er ineens een nieuw idee en dan ga ik weer twijfelen. En aangezien ik nogal een denker/twijfelaar ben, ken ik mezelf en komt er op deze manier nooit een tattoo. :+

Het wordt iets ten nagedachtenis aan mijn moeder. Het wordt geen kleurtattoo, het liefst tekst en ik wil het niet overduidelijk hebben dat het over mijn moeder gaat, dus geen "mama" ergens. Pols was de plek waar ik het in eerste instantie wilde maar ivm mijn baan en toekomstige banen wil ik hem op een plek die wat minder zichtbaar is, mijn ribben (zijkant).

Wat ik nu in mijn hoofd heb:
- Haar naam door haarzelf geschreven. Nadeel: overduidelijk waar het om gaat, maar ik bedacht me dat als ik hem op mijn ribben laat zetten ik hem waarschijnlijk in spiegelbeeld wil, zodat alleen ik hem "goed" kan zien.
- "Mama" geschreven in het Tibetaans. Nadeel: is al wat minder persoonlijk vind ik en ik twijfel of die taal er wel goed genoeg bij past. Ik vind het een mooi schrift en Boeddhisme spreekt me heel erg aan, maar of dat speciaal genoeg is..?
- Een ankertje op die plek. Symbool van hoop, een heel belangrijk woord sinds "de periode" en wat me altijd zal verbinden aan mijn moeder. Nadeel: ik was er altijd van overtuigd dat ik een tekst wilde en geen symbool. En ik vind het wat minder persoonlijk dan het eerste omdat het symbolisch is en niet letterlijk naar haar verwijst.

Twijfels twijfels. :+ Jullie kunnen natuurlijk niet helpen met kiezen maar misschien hebben jullie tips of ervaringen die je wilt delen, zodat ik misschien eindelijk eens een keuze kan maken. Ik heb er trouwens geen haast mee, staat hij er deze zomer niet dan de volgende maar, maar ik ken mezelf en kan nog jaren doorpiekeren zonder uiteindelijk een knoop door te hakken.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 10:59

En wat dacht je dan van bijvoorbeeld 'Hoop' in het Tibetaans? Dan is het niet overduidelijk dat het over je moeder gaat, maar het is wel symbool voor 'de periode', zoals jij het omschrijft. Op die manier heb je het ook in tekst.
En heeft zij bijvoorbeeld iets met een taal of een cultuur? Als zij bijvoorbeeld iets met.. Japan heeft, zou je er 'Hoop' in het Japans kunnen zetten. Of 'Hoop' in Ambigram (dat je exact het zelfde leest als je het achterstevoren of ondersteboven houdt. Voorbeeld) als symbool voor dat ze er altijd is en zal zijn. Is natuurlijk maar een voorbeeld hoor.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:13

Ambigram vind ik ook erg mooi :j
Ribben, tja, dat blijf ik een mooie plek vinden :j voor jezelf heel persoonlijk. Moet toegeven, in spiegelbeeld blijf ik ook mooi vinden :j

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 13:52

@Shahazai, wat leuk dat je meedenkt. Een ambigram vind ik ook mooi, als het sierlijk is geschreven. Zag al dat er heel veel verschillende te vinden zijn. Maar ik zag deze tattoo en ik denk dat een ankertje als symbool daar toch wel mooi kan staan. Is wat hoger dan ik in eerste instantie bedacht heb maar ik vind het wel iets hebben.

Ze had verder niks met een taal of cultuur, dat is echt meer mijn ding. Ik denk dat het eerste of het laatste voor mij de meeste betekenis zal hebben. Maar ik twijfel nog even verder hoor :D

Jij mag donderdag Roxieeej, onder je b00b haha. Laat jij de tekst in spiegelbeeld of normaal zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 14:44

ik heb er een op m ijn onderrug en wil er straks nog 1 bij als ik (een) kind(eren) heb. Op mijn pols, heel smal onder mijn horlogebandje.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 15:56

Ik laat de mijne denk ik gewoon van links naar rechts zetten.
Zit al wel te denken over een volgende en die wordt dan WEL in spiegelbeeld :') (weet alleen nog niet WAT en WAAR :') ).
Eerst maar eens de pijn afwachten. Ben nu al stik zenuwachtig :=

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 15:58

Komt goed Roxxiejj! Neem je iemand mee?

Ik wil ergens 'imagine' maar ik weet niet waar. Onderarm heb ik al, bovenarm heb ik al, mijn rechterzij is ook al bezet en ik twijfel tussen mijn voet en sleutelbeel.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 16:00

Ik zou gaan voor de andere sleutelbeen :j weet niet waarom, misschien omdat ik het een erg mooie plek vind.
Volgens mij moet iedereen werken of naar school, dus ik moet alleen :=
*zucht zucht, puf puf*

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 16:00

bij je sleutelbeen vind ik echt super mooi, zag net nog een voorbeeldje er van! :j
ik ben er denk ik eindelijk uit, wat ik wil en waar ik hem wel, dus binnekort maar even langs een tattooshop :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 16:02

Op zich kan dat best fijn zijn Roxxiejj, mijn beste vriendinnetje was mee toen ik mijn eerste liet zeggen en ik gaf haar bijna een mep omdat ze lief deed toen ik pijn had :P

Vertel xliisaa :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 16:03

Shahazai schreef:
Ambigram (dat je exact het zelfde leest als je het achterstevoren of ondersteboven houdt. Voorbeeld) als symbool voor dat ze er altijd is en zal zijn. Is natuurlijk maar een voorbeeld hoor.

Dankje! En toen was ik eruit!

Mn motto is altijd pluk de dag, dus ik krijg in ambigram Carpe diem op mn voet, met aan het begin een groen klavertje. Ik heb al wel een klavertje op mn heup, maar ik vond dit zo mooi!
Ik zat heel de tijd met latijn, en een vlinder erbij en dat werd het toch niet. Dus ik dacht ik ga maar eens bij de tattooshop langs.

23 april kan ik terrecht, dus ik heb nog wel even de tijd om erover na te denken, maar ik was er gewoon ineens uit. Heb een mooi lettertype uitgezocht, redelijk strak en fijntjes, en een fijn klavertje vier waarvan het steeltje tussen de letters doorloopt.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 16:04

Hmm.. ja, dat zou bij mij denk ik omgedraaid zijn :')
ik denk dat ze tegen mij gaan zeggen 'kom op trut, niet zeuren!'

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 16:07

mayniac_val schreef:
Komt goed Roxxiejj! Neem je iemand mee?

Ik wil ergens 'imagine' maar ik weet niet waar. Onderarm heb ik al, bovenarm heb ik al, mijn rechterzij is ook al bezet en ik twijfel tussen mijn voet en sleutelbeel.

Sleutelbeen! Voor een tekst vind ik dat persoonlijk mooier, dan op je voet. :)

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 16:10

fijn dat jer eruit bent joopiexx, leuk idee ook :)

ik wil een muziek nootje maar dan met een soort vleugeltje op de binnekant van mn pols,
muziek betekent heel veel voor mij dus lijkt me wel een leuke eerste tattoo :j
ik wil hem denk ik ongeveer 3cm, dus simpel en klein!

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 16:31

joopiexx schreef:
Dankje! En toen was ik eruit!

Mn motto is altijd pluk de dag, dus ik krijg in ambigram Carpe diem op mn voet, met aan het begin een groen klavertje. Ik heb al wel een klavertje op mn heup, maar ik vond dit zo mooi!
Ik zat heel de tijd met latijn, en een vlinder erbij en dat werd het toch niet. Dus ik dacht ik ga maar eens bij de tattooshop langs.

23 april kan ik terrecht, dus ik heb nog wel even de tijd om erover na te denken, maar ik was er gewoon ineens uit. Heb een mooi lettertype uitgezocht, redelijk strak en fijntjes, en een fijn klavertje vier waarvan het steeltje tussen de letters doorloopt.

Wat leuk!! Is iets waar ik ook aan heb zitten denken, maar toch besloten voor iets anders te gaan. Ik wil 'em wel zien als ie af is :D