Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamaramt schreef:ik heb juist mepitel gekregen omdat het wondje door de cutisorb steeds open getrokken werd en de mepitel zou dit moeten voorkomen zodat de wond niet meer kan vastplakken.
hoe groot is jouw wond? mijne zal zo n 2 cm bij 1,5 cm zijn denk ik
tamaramt schreef:hadden jullie trouwens na de operatie ook zo n moeite met rechtop lopen? ik heb nu meer moeite met rechtop lopen borst naar voren als vd operatie; misschien dat ik nog erg moet wennen omdat het ook gelift is. tevens heb ik nog wel veel pijnsteken dus misschien dat het daarom komt en ik onbewust met mijn schouders naar voren en dus krom loop.
ik moest vd pc wel echt rechter gaan lopen want anders zou ik last v mijn nek en schouders kriijgen en dat klopt dat heb ik nu beetje. maar als ik mijn schouders naar achter doe en mijn borst naar voren dan doet dat pijn.
Ilsemarie schreef:dat kan ik me goed voorstellen dan inderdaad! Misschien wijde kleding dragen? dan valt het eerst niet zo op?
lesilla schreef:Ik mocht geen sluiting hebben aan de voorkant want die vorm is dan nooit zo goed als eentje aan de achterkant. Maar volgens mij is dat chirurg afhankelijk.
Waarom klittenband? Ik heb nu drie operaties achter de rug en dus veel bh's gehadde beste tot nu toe is de shockabsorber
tamaramt schreef:ik heb nu de triumph triaction workout aan en die zit tot nu toe super fijn; heb er alleen nog niet mee paardgereden maar dat is dan dus geen succes volgens jou?
Silvia schreef:tamaramt schreef:ik heb nu de triumph triaction workout aan en die zit tot nu toe super fijn; heb er alleen nog niet mee paardgereden maar dat is dan dus geen succes volgens jou?
Het kan wel, maar als ik tijdens stepsles een Shockabsorber draag heb ik de volgende dag (bijna) geen nek/hoofdpijn, bij de Triaction wel helaas.