Ik zou toch niet te afwijzend staan tegenover een hospice, daar worden toch ook heel vaak jonge mensen verzorgd. Ze heeft daar ook een kamer apart als het goed is en betere verzorging kun je bijna niet krijgen.
ik ontdekte dit topic net pas en heb het helemaal gelezen. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode.
Loody
Geplaatst: 19-09-11 12:54
heel veel sterkte... meer weet ik eigenlijk niet te zeggen... het leven kan zo oneerlijk zijn...
Hele topic stille meelezer geweest, wist niet wat ik hierop voor zinnigs moest zeggen. Elke update gehoopt dat het eens wat goed nieuws zou zijn, maar het zat er niet in. Wat is dit een zeer triest verhaal. Heel veel sterkte ermee gewenst.
heb het hele topic net doorgelezen, pff! krijg er kippenvel van, wat een vreselijk mensonterende rotziekte is het toch!
maar je moet gewoon famillie of haar ex bellen hoor, zover ik uit je hele topic lees, sta jij dichtbij haar als goede vriendin,dan nemen ze je dat echt niet kwalijk hoor. heel veel sterkte
Het gaat echt heel hard. Sandra heeft nu ook een longontsteking en ze is heel moe. Ze smst niet meer terug en praten gaat ook moeizaam. Het ziekenhuis heeft haar weer verplaatst, achterin de gang, want de hospice wat we hadden voorgesteld gaat ze waarschijnlijk niet eens halen. Ben nu aan t werk en hoop vanavond meer te weten
Ajjj kippenvel. Pfff wat moet dit zwaar zijn. Weten dat het er aan zit te komen, het afscheid. Krijgt haar dochter nu ook goede begeleiding bij het afscheid nemen? Ben je al bij haar geweest?
Weet verder niets te zeggen ... Héél erg veel sterkte in deze onwijs zware dagen!
Talonius
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-11 20:36
Nee, ben helaas niet geweest vandaag. Heb haar kort aan de telefoon gesproken en gesmst. Andere goede vriendin ging vanavond al en we hebben vanuit de familie het verzoek gekregen om afspraken via haar zus te plannen omdat het anders teveel voor haar wordt. Je weet dat het eraan komt, maar toch....
Haar dochter wordt goed begeleid en haar vader gaat zelfs nog voor schooltijd even met haar naar het ziekenhuis, zodat ze haar moeder kan zien. Het is een meisje van bijna 10 en ik denk dat de klap pas komt als haar moeder is overleden. Op dit moment is ze nog gewoon lekker aan het spelen en logeren bij vriendinnetjes, voor haar gaat het allemaal gewoon door. Ze beseft maar al te goed dat haar moeder in het ziekenhuis ligt en wellicht het meisje dr 1e verjaardag niet meer meemaakt, maar aan de andere kant zegt ze ook gewoon dat ze het super vindt dat de poes en de vissen eindelijk naar papa verhuisd zijn. Het is en blijft een kind.