Maar om nou allerlei mensen hier te gaan bespreken, daar zag ik zelf het nut niet zo van in.......
Maar bij deze dan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vienna2007 schreef:Ik ben blij dat ik vies ben van alles wat mijn lichaam uitstoot. En me zo snel mogelijk wil douchen..
Twiggy2008 schreef:MB, ik ken veel meer mensen die veel hun haar wassen en die hebben ook geen problemen.![]()
Maar om nou allerlei mensen hier te gaan bespreken, daar zag ik zelf het nut niet zo van in.......
Maar bij deze dan.
dan MOET ik het echt wassen hoor!!
liefst elke dag
( is alleen zo veel werk ( drogen stijlen e.d.)
..
)
hihi 
Ziet er minder mooi uit.
xNursiex schreef:Maar mensen die hun haar iedere dag wassen en aangeven dat het niet vet wordt. Heb je het dan weleens getest
om het twee of drie dagen niet te wassen. Anders weet je toch nooit of het snel vet word?
patos schreef:Een aantal mensen hier uit het topic moeten mij wel erg vies vinden...![]()
Ik was mijn haar maar 2-3x per week, voornamelijk om de krul er weer mooi in te krijgen. Ik heb dik en behoorlijk droog haar met krullen, ik gebruik conditioner na het wassen, daarna leave-in conditioner en vervolgens smeer ik er hairserum in. Dan ziet het er alsnog vrij droog uit en na een week is het nog altijd niet vet. Hoe vaker ik het was, hoe droger en hoe lelijker mijn krullen.
ik heb dan wel steil haar, maar het is heel droog onderaan. als ik het te vaak was, wordt het alleen maar droger ook al gebruik ik een shampoo met puur natuurlijke ingredienten. ook doe ik 1 of 2 keer per week een masker in mijn haar. ilse86 schreef:patos schreef:Een aantal mensen hier uit het topic moeten mij wel erg vies vinden...![]()
Ik was mijn haar maar 2-3x per week, voornamelijk om de krul er weer mooi in te krijgen. Ik heb dik en behoorlijk droog haar met krullen, ik gebruik conditioner na het wassen, daarna leave-in conditioner en vervolgens smeer ik er hairserum in. Dan ziet het er alsnog vrij droog uit en na een week is het nog altijd niet vet. Hoe vaker ik het was, hoe droger en hoe lelijker mijn krullen.
heb ik ook hoorik heb dan wel steil haar, maar het is heel droog onderaan. als ik het te vaak was, wordt het alleen maar droger ook al gebruik ik een shampoo met puur natuurlijke ingredienten. ook doe ik 1 of 2 keer per week een masker in mijn haar.
MamboBeach schreef:Ik heb precies hetzelfde en daarbij, als ik mijn haar was is het s´avonds pas droog. Dan zou ik iedere dag met nat haar lopen.
__Nathalie__ schreef:MamboBeach schreef:Ik heb precies hetzelfde en daarbij, als ik mijn haar was is het s´avonds pas droog. Dan zou ik iedere dag met nat haar lopen.
daar hebben ze een fohn voor uitgevonden![]()
ik moet mn haar ook fohnen als ik het smorgens was, ik moet ook wel zeggen dat het mooier zit als ik het gefohnt heb.