Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:49

Knap dat je de stap hebt gezet!

Maar waarom wil je persee een vrouwelijke arts?

Ilse93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 15:34

Ik twijfel ook nog steeds, ik ben 17 en heb een cup 75F, dit zit me vreselijk in de weg en heb ook constant last van m'n schouder, ik ben al naar de huisarts geweest maar moet nog steeds een afspraak maken met de plastisch chirurg..
Ik twijfel echt supererg omdat ik hier 2 pony's en een paard bij huis heb staan, dus ik heb heel veel werk en moet het allemaal in m'n eentje doen, m'n paard heb ik net 4 maanden en het gaat steeds beter, het nieuwe jaar ga ik starten met haar dus ik twijfel erg of ik het zal doen..
Ik heb er echt last van maar dan zit ik hier met al die klusjes.. wie moet de stallen doen, wie gaat mijn paardjes rijden, en fietsen naar school kan dat wel..
En ik hoorde van m'n huisarts dat het niet zeker is of ik wel borstvoeding kan geven en ik weet nu al dat ik wel kinderen wil dus dat is ook lastig..

Beetje lang verhaal maar misschien kan iemand mij toch helpen met een verhaal dat het best meevalt en dat je supertevreden bent met je nieuwe cupmaat...

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:03

Dat je met je paarden in je maag zit snap ik best, maar is er niemand die dat tijdelijk van je wil overnemen ?
Ik rij zelf ook graag met de paarden en t werk vind ik ook heel erg leuk, maar met pijn paardrijden, wetend dat het ook zonder kan vond ik steeds vervelender. Je kunt toch nog met je paard starten, miscchien alleen een maand later. En inderdaad met borstvoeding is het niet zeker, maar dan bv andere alternatieven zijn dan misschien een optie ?
Ik wil ooit ook kinderen, t idee dat je borsten dan nog groter worden en nog meer pijn zullen bezorgen zag ik niet zitten.

Mijn verhaal : Ik merkte dat ik steeds minder plezier had met paardrijden, door de constante pijn in mijn hele rug.. Op mijn werk had ik er erg last van, niet alleen lichamelijk maar ook door de mannen cultuur..
Wildvreemden vonden het nodig om het over mijn borsten/cupmaat te hebben. Ook qua bh's niet altijd fijn.
Dat en vele dingen bij elkaar hebben me ertoe gezet om het toch te laten doen !

Woensdag de 24e was het zover, en ben er echt supertevreden mee !!!!!
Pijn valt me heel erg mee, het enige wat nu wat irritant is ,is dat het aan het genezen, oftewel jeuken is hahaha.
En een nadeel is dat ik altijd op mijn buik sliep en nu dus niet goed op mn rug kan slapen.

Ik zou het zo weer doen !!!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:27

Wat ik heb begrepen is dat het pas na je 21e mag :j
Ik ga binnenkort eens verdere stappen ondernemen :)

Fijn dat de pijn meevalt Fenartoe! :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:33

dat van na je 21e wist ik niet, dacht dat als je er veel last van hebt het wel mag ?

Inderdaad, alleen savonds wat last ,sportbh zit soms wat te klieren bij de hegtingen...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:42

voor de mensen met 70E/70F die nog een MD moeten: allemaal in goede staat!
[EA-OV] bh & bikini - 70E & 70F - Marlies Dekkers

@tamarant: ik hoop voor je dat je gauw geholpen kan worden!
@ilse93: je hebt ze aan huis, hoe zit het met je ouders? kunnen die enkele weken de zorg op zich nemen? misschien kan je je in de zomervakantie laten opereren (begin van de vakantie) dan kunnen de paarden misschien dag&nacht buiten, dat betekent minder zorg, en zit je ook niet met fietsen naar school enzo!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:49

Tamaramt, super dat je de stap gezet hebt! Hopelijk valt de spanning en alles wel mee!

Knabbelgirl, dat adviseren ze, maar ze wouden mij ook al op m'n 15e opereren... De kans dat het dan alsnog groter groeit is aanwezig, daarom raden ze aan om af te wachten tot je uitgegroeid bent :)

Ilse, snap dat dat idd een "probleem" is... Ik heb mijn pony dan in pension staan maar mest zelf iedere dag en rijd ook altijd zelf.. Dat was voor mij ook erg lastig. Gelukkig waren er bij mij erg veel van stal die allemaal wel een dagje wouden mesten :) en m'n moeder en vriend hebben het vaak een keer gedaan :) Wou hem eerst 6 weken vakantie geven of gewoon af en toe laten longeren door iemand, maar uiteindelijk toch iemand gevraagd om m te rijden, en ben er erg blij om, want meneer loopt echt super :)
Na een week stapte ik m zelf al weer uit, na 2 week (met 2 bh's over elkaar aan) al een drafje gedaan, en nu rij ik hem volledig zelf weer :) (na 3,5 week in totaal). Dus misschien verloopt het bij jou ook wel zo voorspoedig :)
En het ene paard is het andere paard ook niet, die van mij heeft weleens vaker 6 week stil gestaan na een operatie van mij, die van mij werd er alleen maar fijner van :=

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:28

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:49

Petulan schreef:
Knap dat je de stap hebt gezet!

Maar waarom wil je persee een vrouwelijke arts?

gewoon.. omdat ik me toch wel schaam v mijn cupmaat en dan zou ik daar bij een wildvreemde vent moeten gaan staan en doen. nee, dan voel ik me denk ik prettiger bij een vrouwelijke arts

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 19:10

tamaramt schreef:
gewoon.. omdat ik me toch wel schaam v mijn cupmaat en dan zou ik daar bij een wildvreemde vent moeten gaan staan en doen. nee, dan voel ik me denk ik prettiger bij een vrouwelijke arts

Ja daar kan ik wel inkomen, als ik en bvk zou gaan doen zou ik denk ik ook liever een vrouwelijke arts willen.. Trouwens knap dat je het besloten hebt!

Ilse93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:21

Bedankt voor jullie reacties!
Was vergeten erbij te zetten dat ik ook ong 1.55 ben dus ik ben lekker in proporties:+
Ik heb ze idd aan huis maar m'n ouders hebben het druk en vinden het onzin dat hij elke dag gemest moet worden.. M'n vriend wil het wel doen maar die heeft het ook druk met werk.. Misschien dat ik wel iemand ga vragen of die in ieder geval m'n groterd wil doen (rijden, mesten enz)..
Zomervakantie zat ik ook al aan te denken, maar dat duurt nog wel heel lang..

@Kaatje; Dat gaat snel!! Ik hoop dat als ik het doe ik ook gauw weer van alles kan doen want ik ben totaal geen stilzitter(A) Had jij er in het begin geen last van met lopen, fietsen enzz...?
Ik heb bij mijn paardje naar 1 of 2 dagen al zoiets van heeft die weken vakantie gehad ofzo.. dan loopt ze al gelijk niet lekker meer maar dat kan ook komen omdat ze nooit helemaal goed is doorgereden en ik dat nu wel van haar vraag.. Dat ze dan een beetje stijfjes is:P

@Fenartoe; Bedankt voor je verhaal! Het is wel fijn omdat zo allemaal te lezen, die verhalen, weet je een beetje hoe het zal gaan!

Ik schaam me dr ook wel voor, ik zou niet zomaar gaat staan voor een wildvreemde man of vrouw(vrouw lijkt me wel gemakkelijker!).
Ik denk dat ik binnekort toch maar een afspraak ga maken, aangezien ik hier nu weer naar het rijden zit met een ontzettend stekende pijnschouder:S Voel ik me niet echt goed...

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 14:04

Ook ik twijfel nog steeds. Een goede vriendin van mij heeft 2 jaar geleden een BVK gehad en heb het er deze week nog met haar over gehad. Zij was er nog steeds blij mee.
Denk dat ik het ooit wel wil gaan doen maar moet het er ook maar eens met m'n ouders + vriend over hebben wat die er van vinden.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 14:53

Vandaag bij de fysio geweest en die gaf aan dat ik stappen moet gaan ondernemen omdat mijn rug en schouders vaster en vaster gaan zitten, dus ik ga zometeen vbellen met de bergmankliniek

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 16:31

Pebblesther schreef:
Ook ik twijfel nog steeds. Een goede vriendin van mij heeft 2 jaar geleden een BVK gehad en heb het er deze week nog met haar over gehad. Zij was er nog steeds blij mee.
Denk dat ik het ooit wel wil gaan doen maar moet het er ook maar eens met m'n ouders + vriend over hebben wat die er van vinden.

Vergeet niet dat je het altijd nog voor jezelf doet... Ongeacht wat je ouders of vriend ervan vinden.. Jij loopt er mee rond en jij hebt er last van.. Niet hun..

Met mij gaat t nog steeds goed. Het is gelukkig niet meer zo gigantisch erg aan het jeuken en minder aan het vervellen :) Kan eigenlijk verder alles weer, behalve in m'n eigen auto rijden (geen stuurbekrachtiging..)

Ilse93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 16:54

Je doet het idd voor jezelf! M'n ouders vinden het goed en m'n vriend heeft ook wel door dat ik er last van heb, ook al zegt hij ik vind je mooi zoals je bent.. En al zou hij zeggen niet doen dan doe ik het toch want je moet er de rest van je leven toch mee rond lopen!

@Kaatje; mooi dat het goed met je gaat! hoelang heeft het jeuken/vervellen geduurt? Haha dat is wel lastig ja:P

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 16:56

Nou toch wel een dikke 3 week dat het aan het vervellen en jeuken was := Maar das nu gelukkig zo goed als over..

Ilse93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 16:58

Oké mja ik hoor van mensen dat je er na 8 weken pas bovenop ben maar dan ben jij snel;)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 17:00

Verschilt idd heel erg per persoon..

Ilse93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 17:01

ja.. nou ik ga dr nog is ff diep overna denken!

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 17:08

Dat de operatie pas na je 21ste mag is omdat je borsten tot dan nog kunnen veranderen , en dus groeien.
Ik ben nu 16 en heb C75, maar die kunnen dus ook nog groter worden :p en laat k het zo zeggen tegen alle vrouwen in dit forum: Youre beautifull, just the way u are!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 17:13

Ze zeggen toch dat je na 2 weken weer naar school enof werk mag? :)
Ik laat het, als zij het kunnen, vlak voor ik 21 wordt doen :) ivm werk :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 17:36

Inderdaad moet je het echt voor jezelf doen !!

De jeuk valt me nog mee, alleen savonds last bij de onderkant van de bh :(
Verder gaat t nog steeds goed, kijken of t tape nu al een beetje los wil laten zodat ik t kan vervangen.

Hadden jullie trouwens ook van die vage dromen na je operatie ?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:00

hahaha ja ik wel, ik was kei-vergeetachtig enzo :+ en ook rare dromen.

Mijn ouders waren het er niet mee eens, en k heb het gewoon gedaan. Mijn lichaam, mijn keuze, mijn leven. Ik heb er nog nooit een seconde spijt van gehad!!!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:04

inderdaad jij loopt met de pijn en niet hun !

Vergeetachtig niet echt maar grapjes snapte ik niet zo best hahaha
Maar die dromen heb ik nu nog steeds :S

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 17:59

heel irritant, heb op sommige plekken dat mijn huid afgeschaafd lijkt en geirriteerd is. Ik denk van de tape. Nu heb ik de tape eergisteren verwisseld en zo min mogelijk op die zere plek gedaan. Punt is nu dat de onderkant van de sportbh vastplakt aan die plek ( als je een schaafplek hebt die soms wat oranjeachtig wordt, zoiets is t) Omdat er denk ik lucht bij moet komen heb ik aan weerskanten een washandje opgevouwen onder de sportbh (rand daarvan) gedaan. Maar iemand nog tips ? want dit zit niet zo heel erg comfortabel zeg maar haha