maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:48

Tjonge reageer eens lekker normaal :\

TS fijn dat je niet zwanger bent! :) zo'n test is 99,9% betrouwbaar dus maak je maar geen zorgen hoor.
De pil is verstandig, dan heb je ook niet meer van dit soort onzekerheden.

LecyTinker

Re: maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:50

voor mij is het kalf verdronken en ik demp deze put ook... erg jammer want ik denk dat er best wel wat bokkers hier wat aan hadden kunnen hebben, maar is is nu een beetje varen op vergane glorie!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:51

Amen

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:54

TS ik heb je topic gevolgd ennuh goed van je hoor en ik vind je reacties erg leuk ondanks de reacties van wat andere bokkers.

Ga er maar vanuit dat je niet zwanger bent als de test negatief is. Als het je niet lekker zit kun je altijd nog even naar je huisarts.

Ik denk dat er heel wat vrouwen zijn die in jou situatie hebben gezeten. Wel zwanger niet zwanger, ongesteldheid die onregelmatig was maar die hebben het niet met bokt gedeeld :)

Denk dat je topic heel leerzaam was voor de jongere bokkers die net met sex beginnen.

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:58

Ik denk dat de TS wel weet wat ze nu gaat doen, en ik vind het enorm jammer dat er zo fel gereageerd wordt.

Zoals ik het lees, GAAT ze morgenochtend nog een test doen, GAAT ze nog langs de huisarts. En gaat ze dingen in het vervolg anders doen.

Dan nog is dit haar eigen verantwoordelijkheid, en daar hoeft hier op bokt niet om geruzied worden toch?

Ik vind dat je het heel knap aanpakt TS, en laat je zeker niet opjutten door bokt. Denk dat het ook vooral een beetje sensatiezoekerij is ;)

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:58

LecyTinker schreef:
voor mij is het kalf verdronken en ik demp deze put ook... erg jammer want ik denk dat er best wel wat bokkers hier wat aan hadden kunnen hebben, maar is is nu een beetje varen op vergane glorie!

Wat moeten bokkers nog meer weten dan? of te weten komen? Ze heeft negatief getest, er ze heeft dr lesje geleerd. Er kan toch nu niet nog meer gezegd worden.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:00

Ik heb de hele tijd meer gelezen maar niet gereageerd. Dat wil ik nu toch even doen. Allereerst: gelukkig dat je niet zwanger bent TS!

Ik vind het een beetje vreemd dat een aantal bokkers nu zo fel reageren en het zelfs vergane glorie noemen. Het lijkt wel alsof een aantal bokkers graag hadden gezien dat TS zwanger is... Jammer.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:01

Ik denk dat de TS inderdaad haar lesje geleerd heeft en alles hier gezegd is. Daarom zet ik hier een slotje.