Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:53

Ariebombarie schreef:
Bellatrix schreef:
Ik bedoel dat ik niet zo ga afspreken met iemand die ik via die site 'heb leren kennen'. Dát durf ik niet...

maar je durft wel je hele leven om te gooien ;) dit is zo veel makkelijker dan dat :j

Ja, en zie hoe dat is uitgepakt. _O-

Ik voel mij bij meiden op mijn gemak, niet bij jongens...zo simpel is het.

Ariebombarie

IndianLady schreef:
Moet zeggen dat ik mezelf echt knap vond :o
Stuurde meteen een smsje naar mn moeder: Zo ik ben knap!!!

:')

ik vind het heerlijk om iemand te zien genieten zoals jij op foto 12, en ik vind je heel erg mooi op foto nummer 2.
en ik weet zeker dat er mannen zijn die dit ook zien en dan x10000 :j

Ariebombarie

Eefske schreef:
Scroll ik toch langs een mooie meid ;)
Niks om onzeker over te zijn!
En je zegt dat je je heel mooi voelde toen. Misschien zou je dan, als je dat wilt natuurlijk, ook doordeweeks een beetje mascara en eventueel wat lipgloss op kunnen doen. Als je het idee hebt dat je er goed uitziet, doet dat ook veel voor je ego!

:j en kost niet heel veel moeite en tijd :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:54

Mee eens, wat een mooie meid!
Lekker optutten, in het begin is dat wat moeizaam maar ook ga je jou zelf er beter bij voelen. Net zoals vorige keer dat je durfde flirten

Anoniem

Wat trouwens echt aan te raden is: Ga eens naar een goede kledingwinkel voor een goed kledingadvies, en naar een goede kapper voor een goed advies voor je kapsel! Dan krijg je kleding aangemeten die echt bij je past, en haar dat mooi bij je gezicht past! Dat kan echt een wereld van verschil maken als je jezelf onzeker voelt. Heb geen persoonlijke ervaringingen ermee, wel van horen zeggen :) Maar ik geloof wel zeker dat je er veel aan kan hebben! En het is leuk, lijkt mij :D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 18:54

Bedankt voor de complimentjes :o

Konstantine

rockwitch schreef:
Jaaaaa daar ga ik ook wel mee naar toe, heerlijke muziek, lekker swingen. Ook een goed idee voor een meeting!!!

Deal :D

Ik ben sowieso een danser, ik sleep iedereen mee de vloer op in mijn enthousiasme _O-

Ariebombarie

Bellatrix schreef:
Ariebombarie schreef:

maar je durft wel je hele leven om te gooien ;) dit is zo veel makkelijker dan dat :j

maar als je het niet probeert weet je ook niet hoe het uitpakt toch :P
je hebt het wel gewoon gedaan en je bent een hele ervaring rijker! (hoe is het uitgepakt dan trouwns...)

Anoli

IndianLady schreef:
Omdat ik nog steeds niks heb gevonden waar ze mijn smaak muziek draaien (jaren 80 en 90) Ook omdat ik er niet naar op zoek ben _O-
Maar ik kan helemaal uit mn plaat gaan op muziek uit Grease, Dirty Dancing, ABBA, alle oldies zeg maar.

je bent de tweelingzus van mijn zus....
ook 28, en danst ook alleen maar op die liedjes.... :')

Maar als je zo'n kroeg vind die dat draait ga ik wel met je mee hoor, hardstikke gezellig :D
Iedereen kan de dansjes van grease neem ik aan :D

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:55

Bellatrix schreef:
Ariebombarie schreef:

Misschien verwacht je dan teveel? Probeer gewoon eens een jongen te ontmoeten en niet met de intentie ik wil er een relatie mee, maar de intentie die je ook met een meid hebt, die waarschijnlijk is; ik wil er een gezellige tijd mee! Zo word het een stuk minder beladen voor jou en kun je makkelijker over dingen praten en je leert elkaar kennen ;)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:55

Ik ben nog veel ronder als jou IndianLady en ik heb nou ook een kerel op Relatieplanet gevonden die daar juist van houdt. Mijn ex overigens ook, dus echt die mannen zijn er ook, en het mooiste is, t zijn vaak nog hardstikke knappe kerels ook. Is dat even mooi.

Maar idd ik vind die foto's echt hardstikke leuk, je ziet er ontzettend lief uit, heel open, en idd prachtige ogen.

Konstantine, ik ook hoor, ga volledig uit mijn plaat. Eerste 2 tellen denk ik:" oeh kijkt er niemand?" maar dan ga ik helemaal los, heerlijk, Kan me niks schelen of ik eruit zie als een hark, als ik het maar leuk heb.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:56

Juul schreef:
Wat trouwens echt aan te raden is: Ga eens naar een goede kledingwinkel voor een goed kledingadvies, en naar een goede kapper voor een goed advies voor je kapsel! Dan krijg je kleding aangemeten die echt bij je past, en haar dat mooi bij je gezicht past! Dat kan echt een wereld van verschil maken als je jezelf onzeker voelt. Heb geen persoonlijke ervaringingen ermee, wel van horen zeggen :) Maar ik geloof wel zeker dat je er veel aan kan hebben! En het is leuk, lijkt mij :D

Goed advies, je bent een kleurenpersoon dus sowieso op foto 1 creert een grauwheid op je gezicht.
En als je een grauwheid hebt voelt je lichaam van zichzelf al een stuk minder.

Ariebombarie

overigens kon ik vroeger ook nooit een tampon inbrengen. het idee dat ik iets in mijn lijf moest doen, daar kreeg ik rillingen van en dan verkrampte de hele boel.

mijn tip van het flesje wijn was ook echt serieus := :j dit en in combinatie met een hele lieve en geduldige vriend ging het helemaal goed :j

Anoli

Konstantine schreef:
rockwitch schreef:
Jaaaaa daar ga ik ook wel mee naar toe, heerlijke muziek, lekker swingen. Ook een goed idee voor een meeting!!!

Ik ben sowieso een danser, ik sleep iedereen mee de vloer op in mijn enthousiasme _O-

Hier nummer 2 die een enthousiast danser is, dus samen moet dat wel lukken toch :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:57

joyce2 schreef:
En flirten is ook gewoon leuk, het hoeft er toch niet op uit te draaien dat je met iemand de koffer in duikt?

Precies, flirten is niet bedoeld om daadwerkelijk de liefde van je leven (of avond) te ontmoeten.
Maar gewoon om lol te hebben :)

Je hoeft echt niet onzeker te zijn Indianlady en je ziet er zeker knap uit op die foto van bruiloft van je broer +:)+

Wat dansen betreft, soms voel ik me er wel voor op mijn gemak en andere keren niet.
Niet erg, ik vermaak me wel :j

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 18:57

Ik kreeg deze video ook via pb. Is ook erg mooi :+:

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:58

Mijn broer is ook zo iemand :+ Hij vind dunne meiden juist niet mooi, nou zo zie je maar dat smaken verschillen! :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:00

Anoli schreef:
Konstantine schreef:

Hier nummer 2 die een enthousiast danser is, dus samen moet dat wel lukken toch :D

Echt wel, en dan doet de rest hopelijk vanzelf mee :j

Twaalf

Mooie video IndianLady!

"Don't be reckless with other people's hearts.
Don't put up with people who are reckless with yours."

Die laatste zin mag ik wel na gaan leven :')

Veseosunce

StillAngel schreef:
Mijn broer is ook zo iemand :+ Hij vind dunne meiden juist niet mooi, nou zo zie je maar dat smaken verschillen! :D

Zo is mijn vriend dus. :j Hij is op m'n vrouwelijke rondingen gevallen. :+:

Ibbel

Het helpt natuurlijk niet erg om ontspannen het flirt-/uitgaanscircuit in te gaan als je verwachting is dat alle jongens binnen een uur je bij je lurven grijpen en hun broek laten zakken.

Laat me je geruststellen dat de meeste jongens/mannen minsteens zo onzeker zijn als jij, en over het algemeen met één hele grote angst rondlopen: krijg ik 'm van de zenuwen wel omhoog, als het zover is... Vergis je niet, mannen slaan net zo goed droog, alleen uit het zich bij hun in een slap geval. En dát is een afgang, én een reden om een volgende keer nog meer faalangst te krijgen, dus die kunnen net zo goed in een vicieuze cirkel van: "ik durf niet want ik faal" zitten.

Denk daar ook maar eens over na. Mannen zijn oók geen superwezens, en óók geen verkrachters per se.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:01

Ariebombarie schreef:
phormicola schreef:
joh, ik ben naar Amerika gevlogen om iemand van een datingsite te ontmoeten :D Nu zijn we getrouwd :)

en ik woon samen met mijn spanjaard ( :+: ) die ik via datingsite heb leren kennen :))

Wij zijn cool 8-)

Makeupen werkt inderdaad als een tierelier voor je ego. Ik maak me normaal gesproken elke dag uitgebreid op. Nu doe ik het al een week niet meer (heb wat lichamelijke problemen en voel me daardoor gewoon niet 100%) en ik kijk nu niet met plezier in de spiegel :n
Ik voel me nu dus ook niet 'man-waardig', vind het ook echt banketstaaf voor m'n man, maar ja, het is even niet anders.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:01

Mijn vader ook, die was vroeger echt zo'n gast die in elk stadje een ander schatje had (marinier) maar uiteindelijk trouwde hij met zijn buurmeisje, mijn moeder. Die ook zwaar onzeker was omdat ze te zwaar was, maar mijn vader is compleet over zijn oren verliefd op dr, nu bijna 30 jaar later nog steeds.
En mijn vader was echt zo'n sprietje.

Aaah nog meer dansers, dat maakt al 3 dus!!

Twaalf

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:02

Ik dans mee als iedereen danst :))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:02

Ariebombarie schreef:
overigens kon ik vroeger ook nooit een tampon inbrengen. het idee dat ik iets in mijn lijf moest doen, daar kreeg ik rillingen van en dan verkrampte de hele boel.

mijn tip van het flesje wijn was ook echt serieus := :j dit en in combinatie met een hele lieve en geduldige vriend ging het helemaal goed :j

Ik durfde dat ook niet, pas toen m'n maagdenvlies helemaal weg was durfde ik het :')