Zwelling is niet zo erg. Trekt vanzelf wel weer weg. Als het staafje maar lang genoeg is, anders krijg je een hele nare situatie..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Megamutsj schreef:Veel elende hoeft er niet te komen hoor. Gewoon goed schoonmaken en er NIET vaak aankomen!!
Leslie90 schreef:Megamutsj schreef:Veel elende hoeft er niet te komen hoor. Gewoon goed schoonmaken en er NIET vaak aankomen!!
Juist wel. Het begon bij mij dus ook zo. Ik maakte het goed schoon, poetste goed me tanden, kwam er niet aan, en toch is me lip door het te korte staafje zo op gaan zwellen dat de piercing na een week in me lip zat en ver te zoeken was. De piercer waar ik 'm had laten zetten, heeft hem met behoorlijk veel geweld los moeten draaien en zelfs knippen, omdat hij de piercing door de zwelling niet meer kon pakken. Als ik langer had gewacht had ik serieus een heel groot probleem. Nu heb ik 'm aan de andere kant en daar zat dat staafje in, geen problemen gehad, geen bloed en geen kleverig spul.
Ik spreek uit ervaringen een kort, niet genezingsstaafje, brengt vaak veel ellende met zich mee.
En de manier waarop zij het beschrijft, klinkt het niet echt goed.
Megamutsj schreef:Oeh Aardbeitje, daar moet zeker zo snel mogelijk een véél langer staafje in.. Kan anders een nare situatie worden!
Verder hoef je niet heel veel te doen aan de piercing, alleen je tanden poetsen en de piercing schoonmaken met anti bacteriele zeep 2 maal daags. Zo zijn de 2 in mijn lippen goed genezen.
Megamutsj schreef:Oeh Aardbeitje, daar moet zeker zo snel mogelijk een véél langer staafje in.. Kan anders een nare situatie worden!
Verder hoef je niet heel veel te doen aan de piercing, alleen je tanden poetsen en de piercing schoonmaken met anti bacteriele zeep 2 maal daags. Zo zijn de 2 in mijn lippen goed genezen.
aardbeitje_ schreef:Megamutsj schreef:Oeh Aardbeitje, daar moet zeker zo snel mogelijk een véél langer staafje in.. Kan anders een nare situatie worden!
Ik was hem indd met unicura 2maal daags en spoel met verdunde listerine 2 maal daags.
Dinsdag maar meteen terug dus..
@naamloos: ik denk dat dat inderdaad bioplast is dan.