[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 17:41

Zou goed kunnen :j Heb daar geen ervaring mee, maar het lijkt me een erg logische reactie.
Zwelling is niet zo erg. Trekt vanzelf wel weer weg. Als het staafje maar lang genoeg is, anders krijg je een hele nare situatie.. :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 18:16

Mijn tong is bij mn 2de piercing veel erger, t prikken niet, alleen de zwelling etc wel, alleen heb ik weer t zelfde als de eerste keer, de grote balletjes vertragen de genezing, bovenkant zit al klein en daar gaat t goed maar onder niet, morgen gaat er dus weer een eigen staafje in waar ook mini bolletjes aan de onderkant kunnen want zelfs mn ondertanden doen pijn haha

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:06

ok ik heb nu een beetje toch wel soort van dringende vraag :P die piercing die ik dus nu heb, is beetje aan het ontsteken ofzo? ik ging net ff kijken in de spiegel.. druk hem beetje omhoog... en kwam beetje doorzichtig tot wit spul uit... beetje plakkerig.. dit uiteraard weggehaald, gelijkertijd kwamen ook gelijk de laatste bloedrestjes mee... alles is nu weer schoon, maar weet niet zo goed of dat een beginnend ontstekingetje is? of zou het beetje van dat water zijn waar mee ik aan het spoelen ben? kopje water met 1 eetlepel zout erin (dus ook beetje wit) doet niet zeer ofzo.. heeeeeel ietje rood, maar echt heeel iets.. (denk meer vn wondje nog) alleen nog beetje dik, en zeer met af en toe kauwen en als iik mn lippen over elkaar wil wrijven zeg maar... zou dit wel gewoon normaal zijn??

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:31

Gewoon blijven schoonmaken met wat je nu doet als het nog zo rood enzo is, verder vanaf blijven! ;)

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 23:10

Naamloos, dit was mijn staafje.
Ik doe 'm nu niet in als voorbeeld hoe het eruit ziet als je 'm in hebt :) omdat de mijne ondanks normaal staafje nog steeds aan het genezen is.
Maar dan kun je zien wat ongeveer 2cm is ;) het donkere gedeelte op de piercing is het stuk wat helemaal uitstak! dit heb jij niet in je lip...
en als ik je verhaal al hoor krijg je ook heel wat ellende ;(

Afbeelding

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 23:11

Ik wil er een in me kin zetten zit nog heel erg te twijfelen

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 00:39

Veel elende hoeft er niet te komen hoor. Gewoon goed schoonmaken en er NIET vaak aankomen!!

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 00:45

Megamutsj schreef:
Veel elende hoeft er niet te komen hoor. Gewoon goed schoonmaken en er NIET vaak aankomen!!

Juist wel. Het begon bij mij dus ook zo. Ik maakte het goed schoon, poetste goed me tanden, kwam er niet aan, en toch is me lip door het te korte staafje zo op gaan zwellen dat de piercing na een week in me lip zat en ver te zoeken was. De piercer waar ik 'm had laten zetten, heeft hem met behoorlijk veel geweld los moeten draaien en zelfs knippen, omdat hij de piercing door de zwelling niet meer kon pakken. Als ik langer had gewacht had ik serieus een heel groot probleem. Nu heb ik 'm aan de andere kant en daar zat dat staafje in, geen problemen gehad, geen bloed en geen kleverig spul.

Ik spreek uit ervaring :) en een kort, niet genezingsstaafje, brengt vaak veel ellende met zich mee.
En de manier waarop zij het beschrijft, klinkt het niet echt goed.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 09:34

En ik begin me hier toch ook wel behoorlijk zorgen te maken :')
Ik ben nu al 2 keer mijn balletje verloren, wat dus ook niet veel goeds doet en het staafje zit echt heel erg strak.
Dus ben bang dat ik een te kort staafje heb.
Helaas is mn piercer dinsdag pas weer geopend.
Iemand tips om de zwelling hoe dan ook iets, maar snel te minderen? Het voelt alsof er een enorme blaar onder het plaatje aan de binnekant zit zeg maar. :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 09:57

Heb je nergens eigen lange staafjes? Ik heb die van mij gisteren gewisseld (ja nu al ja haha) en sindsdien gaat t zoooo veel beter! Eindelijk geen pijn meer in mn mondje!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:36

Nope, helaas niet. :n

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:10

ik heb er helemaal geen pijn aan! jullie wel? tis ook niet mega dik ofzo....

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:11

Ik heb er redelijk last van.
Maar dit zal wel komen door de druk die er op staat.
Ik ga maar eens koelen met ijs, wie weet doet het iets voor de zwelling.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:23

haha dat heb ik gister ook al gedaan.. eerst met een fles jogy uit de koelkast.. toen bedacht ik dat dat niet werkte :o? toen heb ik maar ijs geschraapt uit de diepvries in een zakje gedaan en dat er op gehouden in de auto... (moest weg) toen ik terugkwam ben k langs de mac donalds gereden, cola gehaald en servetje.. ijsklontjes daarin gedaan en hoppakee koelen maar weer :+ heeft wel ietsje geholpen....

heb je toevallig foto ervan hoe het bij jou er uit ziet??

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:28

Kan ik wel even proberen te maken. :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:39

Afbeelding

Afbeelding

Heel charmant zulke foto's. :))

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:44

oeh je lip is wel heel dik he? maar aan de binnenkant zie ik niet iets heel ernstigs? tis ook niet rood verder of wel?

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 12:10

De binnenkant zit inderdaad een beetje in je lip gedrukt, dinsdag dus even terug want je staafje is te kort.

Ik snap niet waarom piercers korte staafjes er meteen in doen :n

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:26

M'n lip is zeker behoorlijk dik. :=
Nou, dinsdag maar even terug dan! :)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:36

Leslie90 schreef:
Megamutsj schreef:

Juist wel. Het begon bij mij dus ook zo. Ik maakte het goed schoon, poetste goed me tanden, kwam er niet aan, en toch is me lip door het te korte staafje zo op gaan zwellen dat de piercing na een week in me lip zat en ver te zoeken was. De piercer waar ik 'm had laten zetten, heeft hem met behoorlijk veel geweld los moeten draaien en zelfs knippen, omdat hij de piercing door de zwelling niet meer kon pakken. Als ik langer had gewacht had ik serieus een heel groot probleem. Nu heb ik 'm aan de andere kant en daar zat dat staafje in, geen problemen gehad, geen bloed en geen kleverig spul.

Ik spreek uit ervaring :) en een kort, niet genezingsstaafje, brengt vaak veel ellende met zich mee.
En de manier waarop zij het beschrijft, klinkt het niet echt goed.

Te kort staafje wel ja. Daar heb ik ook ervaring mee haha, maar dan op een iets uuhh, intiemere plek. :D
Wist niet dat het om een te kort staafje ging maar gewoon om een piercing die een beetje aan het vervelend was :)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:39

Oeh Aardbeitje, daar moet zeker zo snel mogelijk een véél langer staafje in.. Kan anders een nare situatie worden!
Verder hoef je niet heel veel te doen aan de piercing, alleen je tanden poetsen en de piercing schoonmaken met anti bacteriele zeep 2 maal daags. Zo zijn de 2 in mijn lippen goed genezen.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:05

Megamutsj schreef:
Oeh Aardbeitje, daar moet zeker zo snel mogelijk een véél langer staafje in.. Kan anders een nare situatie worden!
Verder hoef je niet heel veel te doen aan de piercing, alleen je tanden poetsen en de piercing schoonmaken met anti bacteriele zeep 2 maal daags. Zo zijn de 2 in mijn lippen goed genezen.

ik heb de piercing ook zo 'klein'.. maar ik heb er geen last van.. gaat ook al stukje beter.. kan mn lippen al goed over elkaar heen krijgen, en met kauwen gaat het ook beter :) wat ik wel raar vind is dat ik geen metaal of hoe dat ook heet heb gekregen.. ik heb geen idee wat ik wel gekregen heb... maar denk dat bioplast? (niet echt naar gevraagd door alle opwinding haha) maar is doorzichitig... en zacht.. kan de achterkant (dat rondje) ook beetje buigen met mn tong... ze ging het ook bijknippen toen de piercing erin zat... (tenminste.. voor mijn gevoel.. voelde wat schieten namelijk.. maar had mn ogen dicht :o)

zou dat bioplast zijn? of wat anders?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:39

Megamutsj schreef:

Ik was hem indd met unicura 2maal daags en spoel met verdunde listerine 2 maal daags.
Dinsdag maar meteen terug dus.. :=

@naamloos: ik denk dat dat inderdaad bioplast is dan. :j

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:50

Jeeetje Aardbeitje, je lip is echt heel dik! Succes dinsdag!

Naamloos, ik had voor vch laatst ook een hele leuke bioplast (klinkt stom dat heel leuk, maar dr zat een leuk dingetje aan :):)), het is heel stevig maar je kunt het op zich makkelijk buigen! Ik denk dat jij ook zo'n staafje hebt dan!

Omfg, ik vind mezelf echt heel stoer!

Toen ik voor het eerst mijn tepelpiercing ging wisselen voor een korter staafje (na3mnd), deed zoooooohooonnn pijn! Dus durfde dat niet meer, net weer gedaan want ik had een leuk staafje besteld.
Met met deze de ander er uitgeduwd zegmaar en ik voelde niets, zat een kwartier te ja/nee/ja/nee/ja'en :')

Vch ook gelijk gewisseld, had er daar ook een voor besteld maar die heb ik ook pas 3mnd.

Whoeoe :):).

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:35

aardbeitje_ schreef:
Megamutsj schreef:

Ik was hem indd met unicura 2maal daags en spoel met verdunde listerine 2 maal daags.
Dinsdag maar meteen terug dus.. :=

@naamloos: ik denk dat dat inderdaad bioplast is dan. :j

Listerine zou ik niet doen.. dat dood bacterien, dus ook de goede. Alleen unicura is goed genoeg :)