Nog mensen die de 7heuvelenloop willen doen, lijkt me ook zooo gaaf maar wel lekker heavy!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:Weet je wat pronatie is?
Kijken jullie wel eens bij inschrijven.nl?
Daar zie je alle evenementen, vind ik leuk!![]()
Wil binnenkort toch eigenlijk wel ergens aan meedoen.
Sim0ne schreef:Gisteravond les 5 van de tweede serie gelopen. 38 minuten rennen. Laatste stuk liep best zwaar. Bij de intervalles had ik op hartslag 150 gelopen omdat ik bang was dat ik hem anders niet vol zou houden. Deze les had ik nu op hartslag 155 gelopen, maar dat was voor het laatste stuk toch net wat veel, en toen kreeg ik hem niet meer omlaag.
MamboBeach schreef:Weet je wat pronatie is?
sjuutje schreef:MamboBeach schreef:Weet je wat pronatie is?
Kijken jullie wel eens bij inschrijven.nl?
Daar zie je alle evenementen, vind ik leuk!![]()
Wil binnenkort toch eigenlijk wel ergens aan meedoen.
Voor het noorden hebben we een soort agenda met alle "lopen" erop per dag en datum. Kun je kiezen welke je wilt lopen en dan telefonisch opgeven. Zijn niet allemaal grote runs maar wel leuk om eens in een ander gebied te trainen.
Ik ga dinsdagavond, als het lukt met inschrijven, in Diever een rondje lopen.
Mirkim schreef:MamboBeach schreef:Weet je wat pronatie is?
jep, dat denk ik wel. Al vind ik het lastig om uit te leggen. Iets in je enkelgewricht toch?
7heuvelenloop lijkt mij btw erg leuk, maar daar ben ik echt nog niet goed genoeg voor! Volgend jaar maybe? De Marikenloop schijnt ook erg gaaf te zijn... Volgend jaar ook maar zien.. (hoewel ik erg tegen de winter op zie, ik zit 's winters vaak niet heel lekker in mijn vel, vind het al lastig om in de kou naar de paarden te gaan, laat staan in de kou te rennen, maar we zullen zien).
sjuutje schreef:Lastig Simone he, die interval krijg ik ook niet voor elkaar. Terwijl ik toch wel 10 km kan hardlopen achter elkaar dus conditioneel zou het goed moeten zitten.... Zal het deze keer eens meenemen in mijn opbouwschema die intervallen. Ik loop eigenlijk niet meer via STR, heb gewoon leuke muziek op mijn MP3 gezet en dan loop ik gewoon maar een paar rondjes bos/heide/zandpad en fietspad. Later via afstandmeten.nl kijk ik hoeveel km het was en hoelang ik erover gedaan heb.
Heb ook wel een gps maar vergeet hem steeds...
Citaat:Voor het noorden hebben we een soort agenda met alle "lopen" erop per dag en datum. Kun je kiezen welke je wilt lopen en dan telefonisch opgeven. Zijn niet allemaal grote runs maar wel leuk om eens in een ander gebied te trainen.
Ik ga dinsdagavond, als het lukt met inschrijven, in Diever een rondje lopen.
Citaat:Via inschrijven bedoel je, of een andere site?
Ik woon ook in het Noorden!
Mirkim schreef:In Diever is toch de 5 KM??? Ik heb er eigenlijk ook wel zin in...
Ik heb net een rondje van 4.2 km gedaan in gemiddeld 10 km/h. Pff.. laat de fysio dat maar niet hoor, van hem mag ik 7 á 8 km/h rennen... Maar 't ging ook zo lekker!
sjuutje schreef:Citaat:Voor het noorden hebben we een soort agenda met alle "lopen" erop per dag en datum. Kun je kiezen welke je wilt lopen en dan telefonisch opgeven. Zijn niet allemaal grote runs maar wel leuk om eens in een ander gebied te trainen.
Ik ga dinsdagavond, als het lukt met inschrijven, in Diever een rondje lopen.Citaat:Via inschrijven bedoel je, of een andere site?
Nee andere site. Als je bij google "loopkalender Noord Nederland" intypt, klik je op de eerste link en dan krijg je een exel download. Daar staan ze allemaal op!
Lein_ schreef:Ik heb ook een antipronatieschoen, van Nike
Merk echt dat ik rechter blijf dan met de schoenen die ik daarvoor had!
Bedankt voor alle leuke reacties
Ik denk dat 't wel goed gaat komen. Ik train lekker door en wacht de toekomende informatie af.
Nog meer mensen die meedoen met de Dijkenloop in Beneden-Leeuwen 5 September?
Of de bruggenloop 15 September?
Mambobeach: Ik doe 'm mee! Was eerst nogal in twijfel of ik het wel ging rennen, maar ik ren regelmatig heuvels en stukjes van die route.. Wil alleen wel een leuke tijd neerzetten, binnen de 1,5 uur. Of het haalbaar is weet ik nog niet
MamboBeach schreef:Ik heb geen idee. Hij zei dat zo: je moet geen Nike schoenen kopen want daar zit geen demping in. Of ik heb het niet goed verstaan en hij bedoelde: daar zit geen goede denping in.Ik heb juist de Nike-schoenen omdat ik die demping zo fijn vindt...
Edit: Geen demping in Nike-schoenen? Hoe komt hij daar nu bij?
In iedere hardloopschoen zit demping, in heel lichte niet maar die zijn vaak voor marathonlopers en worden na 1 keer weggegooid.
sjuutje schreef:Leuk zeg! Ik woon ook in het noorden. Ga meteen even googelenCitaat:Voor het noorden hebben we een soort agenda met alle "lopen" erop per dag en datum. Kun je kiezen welke je wilt lopen en dan telefonisch opgeven. Zijn niet allemaal grote runs maar wel leuk om eens in een ander gebied te trainen.
Ik ga dinsdagavond, als het lukt met inschrijven, in Diever een rondje lopen.Citaat:Via inschrijven bedoel je, of een andere site?
Nee andere site. Als je bij google "loopkalender Noord Nederland" intypt, klik je op de eerste link en dan krijg je een exel download. Daar staan ze allemaal op!
Lein_ schreef:Wow! Dan is't maar goed dat je nu mét hebt inderdaad, als zelfs lopen al pijnlijk was..
Thanks, waarom doe je ook niet mee? Ik heb er in elk geval al hartstikke veel zin in!
Mirkim schreef:Ik ga wss meedoen aan de zuidlaardermarktloop.. Het is een week na de 4Mijl, dus ik wacht even hoe ik deze uitloop. Mocht dit goed gaan, ga ik daaraan meedoen. En misschien nog de Zuidhorun, maar hierbij is de vraag ook hoe mijn knieën het op dat moment doen. De 4Mijl ga ik iig!