Mijn afspraak staat nu ook vast, 17 augustus bij Wildcat in Antwerpen.
Ze gaan hem freehand doen, met Cherry Blossoms enz en japans , ik wil stoer en toch vrouwelijk, ben benieuwd of hun gedachtegang hiervan bij de mijne gaat passen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tatyana schreef:@ ayasha: zo raar gedacht is het nog niet als je had gehoopt niet bij te hoeven werken.
Ik sta bijna vol (vind ik dan) en heb nog nooit iets een tweede keer laten doen, is ook nooit nodig geweest.
Ik ben ook weer in twijfel over een nieuwe tatt, weet wel wat ik ongeveer wil, maar niet helemaal.
Denk dat ik binnenkort maar weer eens bij Jarno (Needle-art) aanklop om te kijken of hij iets met mijn ideeën kan...
StEpHaNiE66 schreef:Ayasha: Ik zou ook nog even afwachten. De huid is nu toch nog niet hersteld dus ze kunnen er nu niet overheen. Kijk even hoe het bijtrekt en maak dan een afspraak.
Calvin: Waar en wat voor tat ga je laten zetten??
Ik plaats even een foto rechtstreeks want de link doet het steeds niet.
Ja ik heb nog niet in de zon gelegen.
Moll schreef:@StEpHaNiE66, nou dat lgt aan je zelf hoeveel uur je kan vol houden, ik heb de eerste 2 keer 6 uur gezeten, nu ga ik als ik weer ga zo'n 3 uur zitten, 6 uur kan ik wel hebben alleen krijg ik koorts savonds.
Moll schreef:de pijn trekt weg op een gegeven moment zit je in een zone en dan voel je eigelijk niks meer, komt goed maak je niet te druk
smillie_ schreef:nou, ik heb ook de indruk dat ik niet meer terug hoef te gaan hoor.
Enkel misschien om de ogen iets feller te laten maken, nu vallen ze precies een beetje in het niets.
@ Inne: natuurlijk heb ik van hem al gehoord, wist alleen niet dat dat zijn shop was
Een vriend van mij gaat altijd naar een shop in de straat van de fish and chips.
Dat zou ook een hele goeie zijn, ben alleen even zijn naam kwijt.
De tattoo's die die kerel heeft zijn in elk geval stuk voor stuk heel erg mooi gezet en waren heel wat goedkoper dan de mijne.
http://i191.photobucket.com/albums/z112/silke_88/DSC06527.jpg
Deze foto staat een paar pagina's terug ook al, vandaar de link.
Het is wel een foto van toen de tattoo een dag oud was en ik er nog tegaderm over plakte.
Intussen is hij veel minder rood en iets lichter geworden.
Ik ben er in elk geval nog steeds heel blij mee, en kan blijven kijken naar de kleine details in de schaduwen
Moll schreef:hahahaha, zodra het machiente aan gaat, krijg je dat tintelende gevoel van binnen en zodra de eerste lijn staat weetje weer waarom je eigelijk het niet meer zou doen, zolang de lijn met de huid lijn mee loopt valt het wel mee, tot er even tgen de huidlijn in getatoeeerd word die zijn even wat gemeener, op de zijkant van je kuit valt de pijn wel mee, alleen op je enkel zit weinig vlees en volet het alsof er in je bot geprikt word, maar ontspan let op je ademhaling en ride it out, ga mee op die golf en komt het allemaal goed