[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Inge

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:12

@Ine , Mooi! , ben benieuwd naar het resultaat ervan.

Mijn afspraak staat nu ook vast, 17 augustus bij Wildcat in Antwerpen.
Ze gaan hem freehand doen, met Cherry Blossoms enz en japans , ik wil stoer en toch vrouwelijk, ben benieuwd of hun gedachtegang hiervan bij de mijne gaat passen ;)

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:37

Dankje :)

Inge, ik ga naar de Glorybound Tattoo in Antwerpen, maar weet dus pas woensdag wanneer ze gaan kunnen om hem ook daadwerkelijk te zetten! Wildcat is ook erg goed, hoop dat ze iets gaan maken dat bij je past, maar daar vertrouw ik wel op!

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:53

Mijne komt ook van bij Wildcat, ik had eerst een totaal ander idee, wat blijkbaar niet mogelijk was, of het zou toch niet mooi zijn.
Hij legde alles duidelijk uit, en de tattoo die ik nu heb vind ik zelf echt prachtig, gewoon wat ik wou...

Bij mij is het vervellen alweer gedaan..
Mijn tattoo staat er nu een week en 3 dagen, kan het dat die al helemaal genezen is nu dan?
Lijkt mij wel snel, aangezien er zeker 2 weken gesmeerd moest worden enzo...
De tattoo is ook niks lichter geworden, gewoon nog even donker als ervoor...

Ine, waar is glorybound? Ik heb er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:03

Glorybound is in de Reyndersstraat (zijstraat Groenplaats). Het is de shop van Joe Dynamite, ik weet niet of je daar ooit van gehoord hebt? Hij is nogal een begrip hier in Antwerpen :) .

De shop kan je idd vaak helpen met het kiezen van een beter design voor op je huid. Heb je een foto van de jouwe, smilie_?

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:36

ik ga in augustus weer even een tijdje zitten

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:37

@ ayasha: zo raar gedacht is het nog niet als je had gehoopt niet bij te hoeven werken.
Ik sta bijna vol (vind ik dan) en heb nog nooit iets een tweede keer laten doen, is ook nooit nodig geweest.

Ik ben ook weer in twijfel over een nieuwe tatt, weet wel wat ik ongeveer wil, maar niet helemaal.
Denk dat ik binnenkort maar weer eens bij Jarno (Needle-art) aanklop om te kijken of hij iets met mijn ideeën kan...

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:49

nou, ik heb ook de indruk dat ik niet meer terug hoef te gaan hoor.
Enkel misschien om de ogen iets feller te laten maken, nu vallen ze precies een beetje in het niets.

@ Inne: natuurlijk heb ik van hem al gehoord, wist alleen niet dat dat zijn shop was ;)
Een vriend van mij gaat altijd naar een shop in de straat van de fish and chips.
Dat zou ook een hele goeie zijn, ben alleen even zijn naam kwijt.
De tattoo's die die kerel heeft zijn in elk geval stuk voor stuk heel erg mooi gezet en waren heel wat goedkoper dan de mijne.

http://i191.photobucket.com/albums/z112/silke_88/DSC06527.jpg
Deze foto staat een paar pagina's terug ook al, vandaar de link.
Het is wel een foto van toen de tattoo een dag oud was en ik er nog tegaderm over plakte.
Intussen is hij veel minder rood en iets lichter geworden.
Ik ben er in elk geval nog steeds heel blij mee, en kan blijven kijken naar de kleine details in de schaduwen :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 07:16

Tatyana schreef:
@ ayasha: zo raar gedacht is het nog niet als je had gehoopt niet bij te hoeven werken.
Ik sta bijna vol (vind ik dan) en heb nog nooit iets een tweede keer laten doen, is ook nooit nodig geweest.

Ik ben ook weer in twijfel over een nieuwe tatt, weet wel wat ik ongeveer wil, maar niet helemaal.
Denk dat ik binnenkort maar weer eens bij Jarno (Needle-art) aanklop om te kijken of hij iets met mijn ideeën kan...

thanks! :o Ben ik dus niet helemaal vreemd! :o
Het is onderhand genoeg bijgetrokken om toonbaar te zijn tot wanneer het bijgewerkt kan worden, daar ben ik iig blij om. :o

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 08:30

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 08:36

StEpHaNiE66 schreef:
Ayasha: Ik zou ook nog even afwachten. De huid is nu toch nog niet hersteld dus ze kunnen er nu niet overheen. Kijk even hoe het bijtrekt en maak dan een afspraak :).

Calvin: Waar en wat voor tat ga je laten zetten??

Ik plaats even een foto rechtstreeks want de link doet het steeds niet.

Ja ik heb nog niet in de zon gelegen ;).
Afbeelding

Ik heb de naam van mijn paard.. Calvin dus ;P met een steigerend paardje naast/half schuin over de N heen..

Hij is zeer goed gelukt.! is totaal niet rood :D

Maar mijn god.. wat een pijn deed het |(
Ik vind het knap wat jij hebt laten zetten ;) Is erg mooi :)

Ik zal snel een foto plaatsen

StEpHaNiE66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 08:39

Die van mij lijkt ookal genezen....er zitten geen vellen en korsten aan maar het jeukt ontzettend :)....Het is nog wel dik maar de zwarte kleur is ook goed gebleven voor zover ik kan zien.

@ Calvin: Ja ik ben zeer benieuwd naar een foto :D...bedankt maar het was ook niet geheel onpijnlijk bij mij haha..

@moll: Echt gaaf zo'n sleeve!! Hoeveel afspraken gaan hieraan vooraf totdat je hem helemaal hebt?

Veel mensen uit Belgie hier :D

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:35

@StEpHaNiE66, nou dat lgt aan je zelf hoeveel uur je kan vol houden, ik heb de eerste 2 keer 6 uur gezeten, nu ga ik als ik weer ga zo'n 3 uur zitten, 6 uur kan ik wel hebben alleen krijg ik koorts savonds.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 10:13

Tatyana. Plaats nog eens fotos van je lijf :) Ik heb ze ooiit in ver verleden gezien hier ergens. :)
Ben er nog steeds van onder de indruk :)

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 10:18

Moll schreef:
@StEpHaNiE66, nou dat lgt aan je zelf hoeveel uur je kan vol houden, ik heb de eerste 2 keer 6 uur gezeten, nu ga ik als ik weer ga zo'n 3 uur zitten, 6 uur kan ik wel hebben alleen krijg ik koorts savonds.

Das behoorlijk 6 uur zitten. Lijkt mij nou niet helemaal prettig. Ik sta voor 4 uur ingepland en ben al bang dat ik dat niet volledig uit kan zitten.

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 10:29

de pijn trekt weg op een gegeven moment zit je in een zone en dan voel je eigelijk niks meer, komt goed maak je niet te druk

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 10:52

Moll schreef:
de pijn trekt weg op een gegeven moment zit je in een zone en dan voel je eigelijk niks meer, komt goed maak je niet te druk

Okay, naja ik vind het alsnog knap van je. Ja, ik zit me echt al een maand lang op te vreten. Dit komt denk ik omdat ik bij mijn vorige tattoo niet lekker werd toen ze klaar waren.

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 10:59

dat niet lekker worden dat ken ik wel ja, ik kreeg na die 6 uur dus koude koorts, das ook niet echt heel prettig, hoe je het draait of keert, je stop toch iets in je huid wat er niet in hoord,en ja daar krijg je toch gewoon een reactie op

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 11:05

smillie_ schreef:
nou, ik heb ook de indruk dat ik niet meer terug hoef te gaan hoor.
Enkel misschien om de ogen iets feller te laten maken, nu vallen ze precies een beetje in het niets.

@ Inne: natuurlijk heb ik van hem al gehoord, wist alleen niet dat dat zijn shop was ;)
Een vriend van mij gaat altijd naar een shop in de straat van de fish and chips.
Dat zou ook een hele goeie zijn, ben alleen even zijn naam kwijt.
De tattoo's die die kerel heeft zijn in elk geval stuk voor stuk heel erg mooi gezet en waren heel wat goedkoper dan de mijne.

http://i191.photobucket.com/albums/z112/silke_88/DSC06527.jpg
Deze foto staat een paar pagina's terug ook al, vandaar de link.
Het is wel een foto van toen de tattoo een dag oud was en ik er nog tegaderm over plakte.
Intussen is hij veel minder rood en iets lichter geworden.
Ik ben er in elk geval nog steeds heel blij mee, en kan blijven kijken naar de kleine details in de schaduwen :D

Ik vind hem heeeel mooi! Leuke tekening ook.

In de Glorybound zeiden ze dat de mijne op zo'n 100euro zou komen, maar dat was voordat ze wisten dat ik deze foto helemaal in kleur wilde. Dus ik vraag het morgen nog maar eens. Hoeveel had jij betaald?
In de Kammenstraat (van F&C) weet ik er niet precies 1 zijn, enkel een piercer.

Ik zie dat iedereen hier zo lang heeft moeten zitten... Ik heb met mijn eerste 2 uur gezeten en vond dat al behoorlijk. Maar misschien ben ik een watje :+ . Op het eind werd ik vrij zweverig in mijn hoofd :') .
Ik denk dat mijn nieuwe ongeveer even lang gaat duren, hij is van grootte bijna gelijk.
Maar misschien hangt het ook van de plaats af waar je hem laat zetten of je het uithoudt?
Ik vroeg me af... numero 2 komt dus helemaal op mijn voet. Ik kan me inbeelden dat dit een pijnlijke plaats wordt, maar ik heb ergens over die verdovende zalf gelezen. Helpt dat nu een beetje of is het meer een placebo? Want dan zit ik de pijn wel gewoon uit als het geen wondermiddel is :).

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 11:08

kom kom wie mooi wil zijn moet pijnlijden,dus geen zalfjes, en op de voet ja dat doet zeer, net zoals binnen kant arm, oksel, kuiten, en rib

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 11:12

Ja precies. Dat is erg vervelend.
Bij mij is het ook een deel, van te voren abnormaal druk maken, omdat ik het doodeng vind, dan zit ik eenmaal is er niks aan de hand, dan is het klaar en komt alle spanning eruit. Naja we zien het nu wel.

-- Tja, ik zou zelf ook nooit die zalf gebruiken. Ik heb gehoord dat deze ook maar zo'n 15 minuten de pijn weghoud en daarna voel je alles weer.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 11:17

Ok dan doen we het wel zonder. Mijn eerste begint aan mijn enkel en loopt naar boventoe op de zijkant van m'n kuit, dat zou dan ook al een "pijnlijke" plek moeten zijn?
We zien wel, eens ik er zit kan ik toch niet meer gaan lopen en zal ik wel op m'n tandjes bijten (en vriendlief zijn hand fijnknijpen :') ).

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 11:21

hahahaha, zodra het machiente aan gaat, krijg je dat tintelende gevoel van binnen en zodra de eerste lijn staat weetje weer waarom je eigelijk het niet meer zou doen, zolang de lijn met de huid lijn mee loopt valt het wel mee, tot er even tgen de huidlijn in getatoeeerd word die zijn even wat gemeener, op de zijkant van je kuit valt de pijn wel mee, alleen op je enkel zit weinig vlees en volet het alsof er in je bot geprikt word, maar ontspan let op je ademhaling en ride it out, ga mee op die golf en komt het allemaal goed

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 11:23

Moll schreef:
hahahaha, zodra het machiente aan gaat, krijg je dat tintelende gevoel van binnen en zodra de eerste lijn staat weetje weer waarom je eigelijk het niet meer zou doen, zolang de lijn met de huid lijn mee loopt valt het wel mee, tot er even tgen de huidlijn in getatoeeerd word die zijn even wat gemeener, op de zijkant van je kuit valt de pijn wel mee, alleen op je enkel zit weinig vlees en volet het alsof er in je bot geprikt word, maar ontspan let op je ademhaling en ride it out, ga mee op die golf en komt het allemaal goed

Jij moet gynaecoloog worden :') _O-

Sorry :o

Weinig mannen die zo in praktijk zijn :j ( mss in theorie meer :+ )

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 11:43

tja net 6 weken een kleintje in huis, dus ik hoorde niks anders hahahahahaha

StEpHaNiE66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 11:46

Nou toen ik dat machientje hoorde dacht: Mijn god waar ben ik nu weer aan begonnen! En hij begon al gelijk met het pijnlijkste stuk (alhoewel ik niet weet welk deel dat was haha).

@ moll: ja je weet het mooi te brengen...met de golf mee...een golf van pijn ja!

Trouwens vreemd..mijn tattoeerder heeft zelf geen tattoo's :)