Bang voor mijn bevalling!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

semenamy

Re: Bang voor mijn bevalling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 08:32

Nee nog steeds niet haha! Vannacht wel weer serieuze voorweeen gehad..dachtr zou het dan toch? Maar nee ben schijnbaar uiteindelijk weer in slaap gevallen merkte ik vanmorge!
Vanmiddag naar gyn. ben wel benieuwd!

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 16:56

jonge Sem schiet toch eens op zeg!

Wat leuk al die kleine beeb foto's!!

Die van ons heeft de laatste dagen wat last van krampjes gehad. Dat waren zware nachtdiensten hoor....

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 20:43

Kan hem er ook wel uitkijken! De enigste reden wat de gyn. kon bedenken voor het lange zitten is dat broer en zus ruimte hebben gemaakt en deze dus niet zo krap moet zitten als zij destijds.

Strippen doen ze hier niet, dat was wat voor vk zeiden ze. Hier beginnen ze meteen met 41 weken inleiden.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 07:57

Ow, strippen is weer iets voor de minder geleerde mensen :roll: Maar goed, ze zullen het wel weten he! Maar met 41 weken wordt de kleine dus sowieso ''gehaald"? Hoever ben je nu?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 08:06

Goedemorgen!

Ik sta ook op punt van knappen :Y) :+ Zit nu op 38 weken en 1 dag. Het rommelt zo nu en dan wat, maar echt serieus kan ik het nog niet nemen :P :D Kindje is goed ingedaald en ligt met het hoofdje in het bekken.

Ben benieuwd wanneer de kleine spruit besluit om naar buiten te komen..

@Semenamy: hoop voor jou dat het niet te lang meer duurt! Inleiden bij 41 weken is beter dan bij 42 weken.

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 09:09

Ik weet het niet..wil liever helemaal niet ingeleid hoeven te worden..
Ben maandag 40 weken..ruim een week dus max nog!

@Pletje123..Gefeliciteerd! Is het je eerste kindje?Fijn om te weten dat hij´startklaar´ ligt!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 17:50

En Semenamy???? Ben je al bevallen???
Of lig je nu te bevallen ;).

Hoe is het met iedereen?? Nog aan het genieten van de zwangerschap en of de kleintjes???

Ik zit nog steeds op mijn roze wolk.. ZuChT!! Wat is het toch prachtig!!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 18:01

Die van mij zit stevig waar ze zit en is vast en zeker niet van plan om te zakken := Draak! Ze lijkt op dr moeder :j

Ik zit nu pás op mn roze wolk ;) Ik moet nog 3 weken, maar het gaat mij te snel!

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:44

Nog steeds niets hier!!word er gek van....!
Tot donderdag anders gaan ze hem halen.

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:47

semenamy schreef:
Nog steeds niets hier!!word er gek van....!
Tot donderdag anders gaan ze hem halen.

ik was net even op je profiel aan het kijken en zag daar een prachtige baby!! wat een bos haar!!
Heel mooi.

Heel veel succes bij je (volgende?) bevalling!!

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:15

Spannend hoor, een aantal van jullie zal binnenkort een klein friemeltje vast kunnen houden. Heel veel succes met de komende bevallingen!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:18

Spannend allemaal :D

Hier nog steeds niks nieuws... :P

Afgelopen zaterdag zijn we uit eten geweest, zo van: dit zal voorlopig wel de laatste keer zijn :Y) En we hebben genoten!! Waren wel weer op tijd thuis, want 's avonds voel ik me het minst happy met mijn lichaam. Dan doet mijn buik met een beetje pech ook nog zeer, dus dan is lopen echt killing voor mijn humeur :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:19

@Semenamy: hoeist nu bij jou?

Bij ons is het trouwens het eerste kindje ja :)

Ow en dames: kriebelt het bij jullie ook zo dat je straks weer paard mag rijden? Ik zat er 27 maart voor het laatst op... dat is echt al veeeeels te lang geleden voor mijn gevoel :D

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:32

Ik rij nog steeds wel.. :j
Mis alleen het eigen paard hebben wel, maar dat zal hem eerst ook niet worden met 2 kleintjes..

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:33

Hoe ver ben je in je zwangerschap?

Ik ben met 10 weken met paard en al omgevallen en daarna werd het mij ten strengste verboden om nog te rijden. Ik val nooit, zul je altijd zien :')

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:39

Ben nu 23 weken..
Heb met de eerste ook niet zo lang doorgereden, maar voel me er nu nog steeds goed bij.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:41

Oke :) Wel lekker dat je nog kunt rijden :j

Ik merkte wel dat ik last kreeg van mijn bekkenbodem na het rijden. Dan liep ik haast kreupel na het rijden :P Weet niet wat je rijdt, maar ik reed mijn paard in het M2 en moest zodoende veel doorzitten etc ;)

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:41

Ik ben bij de eerste ook van het paard gevallen, maar ja, dat deed ik wel vaker... Ik wist toen ook nog niet dat ik zwanger was, maar ik ben toen ik er achter kwam meteen gestopt met paardrijden. Ik val namelijk met grote regelmaat van een paard....
En nu rijd ik dus ook geen paard, sterker nog, de laatste keer dat ik op een paard zat was in januari. En ik mis het ook niet :) Ik vind paardrijden wel leuk, maar ik vind het ook heel leuk om te poetsen en wandelen en gewoon naar ze te kijken. Dat vind ik leuker dan het rijden!

JesseandHope: Nog niet ingedaald! Eigenwijsje :)
Ukkepuk hier was al bezig met indalen := En is dus ook al gedraaid!

SemenAmy: Nog 3 dagen! Of is hij er al?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:48

Pfff mis jij het rijden helemaal niet? Jeetje..

Er zijn vrouwen die me vertellen dat ik straks hoogstwaarschijnlijk alleen maar oog zal hebben voor de baby. Dat denk ik ook, de eerste weken :Y) Dan mag je sowieso niet rijden, want je moet je lijf eerst de tijd geven goed te genezen. Maar zodra het kan, dan denk ik dat ik niet te houden ben hoor.. het is zo'n onderdeel van mijn leven en echt mijn passie! Kan me geen leven zonder paardrijden voorstellen. Nu hebben we ook de paarden in eigen bezit én ze staan ook nog eens aan huis.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:51

Nee hoor, ik rijd ook echt al jaren niet meer actief! Ik ben zo'n goedweer rijder, zonnetje moet schijnen, maar het ook niet te warm zijn, en dan lekker de bossen in voor een ritje. Eventueel in de bak. Maar het serieuse rijden is niks voor mij :=

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:54

Oow oke :D :D

Ik ben een echte fanatiekeling.. rijd fanatiek dressuurwedstrijden en met het jonge paard wil ik straks ook graag spring- en crosslessen rijden! Mijn vriend, die ook rijdt, werd soms wel eens gek van me.. dan wilde ik per se nog even rijden, maar dan moesten we naar de manege even verderop. Pfff... dat leverde zo nu en dan wel wat discussies op :P

De planning is nu dat ik straks eerst op mijn oude wedstrijdpaard stap om weer in het ritme te komen. Dat zal vooral in het weekend zijn en misschien een keertje tussendoor als er iemand is om op de kleine te passen ;) Van het voorjaar, als de dagen weer langer worden, dan stap ik weer op ons jonge paard. Die staat nu stil, omdat hij nog niet zo makkelijk is en we er geen ander op durven te zetten.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 09:00

Grootse plannen dus voor van het voorjaar :D
Wel leuk dat jouw vriend ook paard rijd! Ik zou mijn vriend nooit zo ver krijgen :=

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 10:00

Hey dames!

Nou hier nog niks gebeurd hoor, óf ze is wel ingedaald maar ligt gewoon nogsteeds met die puntige billen in mn ribben. Óf ze is nogsteeds niet ingedaald! Donderdag zullen we het te weten komen :j

Vraagje heah... ik moet nu dus nog 3 weken tot mn uitgerekende datum en zo lang ik niet weet of ze wel of niet is ingedaald moet ik direct plat op de grond gaan liggen met mn benen omhoog als mn vliezen breken.
Ik doe het dan ook rustig aan en doe eigenlijk alleen nog puur noodzakelijke, dagelijkse, dingetjes.
Nu kan ik volgende week maandag met een kennis gezellig wat gaan drinken in scheveningen en naar de bios. Heerlijk er even tussenuit! Scheveningen is voor mij ongeveer een half uurtje rijden, maar ik word opgehaald en weer thuisgebracht (buik zit nu toch echt in de weg hoor :j)
Alleen nu wil mijn moeder dus niet dat ik dat doe. Die vind het van de zotte dat ik dat ga doen nu ik hoogzwanger ben en wat nou als mn vliezen breken enz enz enz. Doordat ze zich zo druk kan maken (in de zin van bezorgd zijn) heb ik ook al mn nachtje slapen bij een vriendin afgezegd (die woont op 1,5 uur afstand rijden, dus dat snapte ik wel).
Maar wat vinden jullie? Ik denk dat ik toch nog prima gewoon even een avondje weg kan. Het is vrij dichtbij een een ambulance is zo gebeld!
Daarnaast hoef ik zelf niet te rijden oid.
Ben benieuwd!

Liefs, Jess

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 10:02

Nou, gewoon lekker gaan als je je goed voelt. Die vliezen kunnen overal breken. Of je nu in Scheveningen zit of thuis op de bank. Je kan het altijd nog afzeggen op de dag zelf, toch?

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 10:05

JesseAndHope, ik ga mee met het antw van Karijn :j !