Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar goed, ze zullen het wel weten he! Maar met 41 weken wordt de kleine dus sowieso ''gehaald"? Hoever ben je nu?
Zit nu op 38 weken en 1 dag. Het rommelt zo nu en dan wat, maar echt serieus kan ik het nog niet nemen
Kindje is goed ingedaald en ligt met het hoofdje in het bekken.
.
Draak! Ze lijkt op dr moeder 
Ik moet nog 3 weken, maar het gaat mij te snel! 

En we hebben genoten!! Waren wel weer op tijd thuis, want 's avonds voel ik me het minst happy met mijn lichaam. Dan doet mijn buik met een beetje pech ook nog zeer, dus dan is lopen echt killing voor mijn humeur

Wel lekker dat je nog kunt rijden
Weet niet wat je rijdt, maar ik reed mijn paard in het M2 en moest zodoende veel doorzitten etc
Ik vind paardrijden wel leuk, maar ik vind het ook heel leuk om te poetsen en wandelen en gewoon naar ze te kijken. Dat vind ik leuker dan het rijden!
En is dus ook al gedraaid!
Dan mag je sowieso niet rijden, want je moet je lijf eerst de tijd geven goed te genezen. Maar zodra het kan, dan denk ik dat ik niet te houden ben hoor.. het is zo'n onderdeel van mijn leven en echt mijn passie! Kan me geen leven zonder paardrijden voorstellen. Nu hebben we ook de paarden in eigen bezit én ze staan ook nog eens aan huis.

Van het voorjaar, als de dagen weer langer worden, dan stap ik weer op ons jonge paard. Die staat nu stil, omdat hij nog niet zo makkelijk is en we er geen ander op durven te zetten. 

)