Ik ben zelf kapster en werk in een kappersgroothandel dus heb ze ook met personeels korting gekocht. Maar heb ze gewoon met de clipjes zodat ik ze als ik wil elke dag er in en er uit kan halen. En anders zet een collegaatje van me ze er in.
Ik heb vorige week nieuwe extensions laten zetten. Maar nu op een andere manier en het bevalt me wel goed. Normaal werd het in twee rijen gezet en meer onderaan mijn hoofd. Plus de waxjes werden tot korreltjes gerold. Nu heb ik één rij van 25 extensions, meer bovenop mijn hoofd en de waxjes zijn dichtgevouwen. Voordeel van die 'vlokjes' is dat het minder snel klit, je er minder van voelt (als je met je hand over je haar gaat).
Dag voor Cimmy's verjaardag had ik net weer nieuwe in laten zetten
Meer dan 25 heb ik ook niet nodig, ze zijn duur zat en zo kan ik mijn haar lang laten groeien zonder dat het een slap bosje haar wordt
chance
Geplaatst: 27-07-10 11:18
Ik wil vooral ook volume en wat verlenging omdat mijn eigen haar ontzettend dun is en sluik valt. Heb ook niet veel haar... En mijn eigen haar groeit zo ontzettend langzaam..
Wat is eigenlijk de dagelijkse verzorging van matjes/extensions?
@urselin, Je haren zaten echt leuk. Ik dacht echt dat dat je eigen haren waren En waar heb jij ze laten zetten?
Thanks Ik heb ze bij John Beerens in Tilburg laten zetten Het is prijzig, maar het bevalt me daar heel goed.
Ik heb eigenlijk vrij weinig onderhoud aan mijn extensions. Gebruik wel shampoo en conditioner van Chi, maar die vind ik gewoon heel fijn (en ruikt lekker ).
Ik gebruik andrelon perfect in de puntjes werkt super!
VonDutch
Geplaatst: 27-07-10 12:57
Hier mijn fotos van mijn clipsin. (let niet op mijn hoofd ) Ik heb nu maar 2 grote matten in, ik heb nog 3x3 liggen, 3x2 en 4x1.. maar ben te lui om die allemaal in te doen. Dus dan is het nog voller ( vind ik niet mooi )
Hallo, ik wil graag een haarverlening, en heb nu mijn haren zon 10 tot 15 cm. Is dit lang genoeg om extentions te laten zetten? Verder hoef ik niet heel erg veel volume, het gaat echt om de lengte. Wat zouden jullie mij aanraden?
@ vondutch.. Vind het ook niet zo mooi eerlijk gezegd.. Doordat de onderkant zo dun is ziet het er nep uit..
Zonde, want juist met die andere matten erbij lijkt t me wel mooi! Heb je daar geen foto van?
Maarja als je t zelf niet mooi vind voller houdt t op. Vind het gewoon zonde als ik wel is iemand zie die dit ook zo dun heeft, dan denk ik, als je t voller doet lijkt t veel natuurlijker
Sarcasm
Geplaatst: 27-07-10 17:34
VonDutch schreef:
Ja maar ik vind dat zelf niet zo mooi, en die hou ik gewoon als reserve..