Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen geeft de arbeitsdeskundige wel alles door aan de keuringsarts. We zullen het zien. Eerst volgende week naar Lelystad! Het komt nu dicht bij. Ben heel benieuwt.
Had een fantastische baan die ik kwijt ga raken...ik zou zo graag weer willen werken maar werken maakt mij ziek.Ik kan werk niet half doen dus werk ik mezelf over de kop.
beetje CGT en je bent weer beter.
Tinky12 schreef:Ze drukken je maar naar de CGT terwijl de resultaten ronduit bedroevend zijn.Een virus kun je nu eenmaal niet uit je lijf praten...
Mij werd verteld dat ik maar moest stoppen met mijn medicatie...CGT moest gaan doen en aan mijn conditie werken.
Heb tijdje terug een conditie test gedaan(voor medisch onderzoek)...dat heeft ruim 14 dagen geduurt voordat ik daarvan was bijgekomen,mijn klachten zijn verergerd...heb nieuwe bijgekregen en ik zit weer om de 4 dagen met mijn B12 injecties terwijl ik daarvoor was afgebouwd naar de 7 dagen.
Bah...
Ga maar eens een injectie klaar maken...of zou ik dan toch naar de keuringsarts luisteren en lekker paar uurtjes naar de sportschool gaan,daarna naar CGT en de B12 achterwege laten yeah...right
... DebGizmo schreef:Weet iemand misschien of je die smelttabletten ook in de winkel kunt halen? Bijvoorbeeld bij een etos/trekpleister/kruidvat oid?
hopelijk gaat ze zich zo goed voelen dat ze haar bedrijfje voort kan zetten.
al heb ik injecties en geen tabletten.
), en heb nu een vast contract in het ziekenhuis waar ik mijn opleiding gedaan heb. Ik was ook altijd iemand die alles heel goed wilde doen, maar heb op een gegeven moment de knop omgezet, moest wel, anders blijf je over je eigen grenzen heen gaan. Goed is ook goed genoeg. (klinkt makkelijk, maar valt echt niet mee, ik weet het). Soms ga ik nu nog wel over mijn grenzen heen en dat merk ik dan echt wel een week of 2, maar soms vind ik het ook waard. Ik kan er inmiddels een middenweg in vinden, maar blijf knokken tegen mijn lijf om steeds nog wat beter te worden. Het zijn steeds kleine vorderingen met af en toe een grote stap terug, maar al met al win ik het nog steeds en daar ben ik blij om. De vit B12 inj helpen me ook hierbij, zorgen ervoor dat ik met goede dagen geen pijnstilling hoef te gebruiken en dat ik minder moe ben.
(ja duh, natuurlijk werkt dat!). En nu dus proberen of deze smerige tabletten helpen. Sindsdien is m'n urine knalgeel. Denk dus dat ik het wel opneem, maar met dezelfde snelheid weer uitplas (serieus, een half uur na die tabletten is m'n urine gigagekleurd
)
Rebel_Jits schreef:Ik heb 4 weken lang, elke week een injectie gekregen. Was om te kijken of het hielp(ja duh, natuurlijk werkt dat!). En nu dus proberen of deze smerige tabletten helpen. Sindsdien is m'n urine knalgeel. Denk dus dat ik het wel opneem, maar met dezelfde snelheid weer uitplas (serieus, een half uur na die tabletten is m'n urine gigagekleurd
)
En tsja dat is te weinig geweest maar ik ben niet iemand die tegen mijn huisarts in gaan, voel me dan een bemoeial. En ik weet wel dat het voor mn eigen bestwil is, maar ik wil dit eerst afwachten en ik heb nu toevallig in mn boek (jaja ik ga doktersassistente worden
) gelezen dat de opstart inderdaad 10 ampullen is met minimaal 3 dagen er tussen (dus dat hoeft niet standaard 2 per week te zijn) is. Ik moet nu over 6 weken bloed prikken, kijken hoe mn B12 dan is en dan laat ik dat ook wel even weten..
kom net bij de huisarts vandaan.. heb een verwijzing voor een neuroloog.. ook nog fysiotherapie en heb amitriptyline gekregen tegen de pijn gekregen.. maar of ik daar zo volijk van word
bleek ook nog een sluimerende blaasontsteking dus heb ooknog antibiotica d'r bij.