Hoi meiden, heb me hier lange tijd niet laten zien. Vind het op het moment lastig om op iedereen te reageren. Lees nog wel mee, maar reageren wil niet lukken
! Wat niet betekent dat het niet goed gaat. Het gaat wel redelijk goed. Ga 3 dagen per week naar m'n werk, 2 uur per dag. Gaat prima. Vanaf komende week 3 uur per keer. Vind het weer fijn om op m'n werk te zijn, heb de gezelligheid en de mensen toch wel erg gemist. Bij de psych liep ik even vast, durfde het (ondanks aanmoedigen van PW) toch niet aan te geven. Bij een controle afspraak bij de huisarts durfde ik het wel bij hem aan te geven. Hij heeft binnenkort toch een doorspreekuurtje met de psych, dus gaat dan ook namens mij het een en ander vragen. Samen met de ha gekeken waar ik nog aan wil en moet werken. In het algemeen gaat het beter, voel me niet meer non-stop rot, kan genieten van kleine dingen, slaap beter.. dingen die maanden terug niet gingen. Alleen de onderliggende oorzaken (zelfbeeld en angst om te falen) die waarschijnlijk dit veroorzaken, zijn nog niet aagepakt. Hij gaat dat bij de psych neerleggen.. ik hoef pas over 3 weken naar de psych en als ik daar kom heeft de ha het besproken met de psych. Ben benieuwd.
Verder een erg pijnlijke rug, liep ik al een tijd mee, en afgelopen week toch ook maar bij de huisarts nagevraagd. Na jaren van therapie voor m'n rug nu weer fysio. Zag het eigenlijk niet zitten, maar hij verplicht me vriendelijk.. ga dus maar, heb geen zin dat het erger wordt. Heb van de week de voicemail ingesproken, hoop dat ze morgen terugbellen. Wel grappig, het is een fysio die ook een psycholoog is.. wie weet heb ik er nog meer aan dan alleen fysio
!
Aikon; Wat fijn dat je brace eindelijk klaar is, wat fijn zeg. Hoop dat het zal bevallen, je hebt er lang genoeg op moeten wachten. Logisch dat je die mensen afbelt, je hebt zolang naar je brace uitgekeken! Hoe gaat het verder met alle andere zaken?
Wat vervelend dat je hond ziek is! Gelukkig dat ie alweer wil eten, maar ik zou het toch even in de gaten houden allemaal.
Charlot: Wat vervelend dat je van die enge dromen hebt. Ik heb er met vlagen ook erg veel last van, is toch denk ik de onrust in je hoofd. Ik vond het vaak ook moeilijk om mezelf aan te zetten tot actie, maar je moet op een gegeven moment toch jezelf bij elkaar rapen. Al wandel je maar 10 minuten buiten of was je de auto. Wát je doet maakt niet uit, als je maar bezig bent. Succes dinsdag.
Bobomelo: Natuurlijk ben je ook welkom hier.
PW: Is je vriendin weg? Leuk weekend gehad met elkaar? Nu ook wel weer blij dat ze weg is? Morgen een druk programma?
Ik vind inderdaad ook dat ze laks reageerde toen haar hond jouw tafel beschadigde. Ik zou me doodschamen als het mijn hond was geweest. Leuk dat haar honden beter naar jou luisteren als ze weg is. Waarschijnlijk ben jij een stuk consequenter en duidelijker.
We lopen elkaar steeds mis dit weekend, hoop je binnenkort nog even uitgebreider te spreken 
Zilla:
Citaat:
Wat jij hebt dat heb ik trouwens ook wel hoor..... op een minder goede dag ben ik geneigd om in mijn oude patroon terug te vallen. Dat komt namelijk omdat ik dan spanning voel in mijn lichaam en zolang ik dan bezig ben is die spanning weg. Je kunt wel bezig zijn maar dan op een rustige manier en met genoeg pauzes. Wat ik probeer te doen om niet in mijn oude ritme terug te vallen is bij alles wat ik doe mezelf afvragen of het echt nodig is. Als het niet echt nodig is vraag ik me af voor wie ik het doe; Voor mezelf of voor een ander? Als het voor mezelf is en ik vind het leuk doe ik het. Als het voor een ander is dan laat ik het. Dat betekent niet dat ik nooit iets voor een ander doe maar ik doe het alleen als het mij uitkomt en als ik het leuk vindt.
Hoe herkenbaar.. Vind het knap dat jij je bewust die vragen aan jezelf kunt stellen op het moment dat je voelt dat de spanning bij je toeneemt. Ik kan dat nog niet. Ik merk vaak dat ik te ver ben gegaan aan het eind van de dag.. als ik bekijk wat ik gedaan heb en voor wie en hoe kapot ik dan ben. Ik doe graag dingen voor anderen, maar er is een verschil wie je blij maakt, de ander of jezelf (en de ander dus ook). Nee zeggen is moeilijk en ik vind het ook moeilijk om dat te doen. Toch merk ik dat ik het nu een paar keer heb gedaan en dat een ander het echt niet erg vindt.
Zo, vrees dat ik niet iedereen gehad heb, maar laat het hier nu even bij. Zal het proberen een beetje bij te houden
!