Wie heeft er nog meer een gekke angst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:59

Soms schrik ik me dood van een paspop dan is het net alsof ie gewoon achter je staat mee te kijken :')
Maar alleen als ik ze vanuit me ooghoeken zie :P
Gewoon in de etalage maakt het niet uit in de winkel ook gewoon niet maar als ik ze uit me ooghoeken (gewoon heel even en dan realiseer ik me he wacht een paspop :P) zie dan is het net alsof ze op je af komen enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:06

k4tink4 schreef:
Ik durf pezen in mn eigen lichaam niet vast te pakken.. :P

denk aan achillespees bij je voet, pezen bij je hand enz
Ben bang dat het ineens knapt :P

:(:)

Dat heb ik dus ook. En als ik in bed lig heb ik nooit mijn hand/been whatever over de rand van het bed want anders gaan de ratten eraan knagen ( geen ratten in huis maargoed) mijn hond mag ook nooit met een poot over de rand van het bed/bank liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:09

Ohja en ik ben bang voor de Benelux tunnel. Toen ik klein was en we reden daar doorheen zei mijn moeder altijd dat er enge mannen zaten die mijn benen zouden pakken ( heel pedagogisch verantwoord) en sindsdien trek ik altijd mijn benen op als we door die tunnel gaan.

Sani

Re: Wie heeft er nog meer een gekke angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:43

Ik durf niet op de tribunes in het circus te lopen. :')

die dingen zijn zo wankel, ben altijd bang dat ik struikel, ze instorten, doorzakken etc.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 12:39

Ik heb een fobie voor krioelende beestjes, denk aan een mierennest ofzo...
Heb een keer een vliegende mieren-plaag gehad toen ik nog bij m'n ouders woonde, een half jaartje later ging m'n vader verbouwen, haalde houten planken van een muur en ontdekte dat die hele muur daar achter letterlijk zwart zag van de mieren... En dat móest ie natuurlijk ook even aan mij laten zien... :(

Verder ben ik bang voor zwanen en de tandarts :D

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 23:06

xClairex schreef:
Oja en die stalmuizen , ik krijg altijd een hartaanval als ze ineens door je stal rennen, of uit je kluis vliegen .
Dat laatste gebeurt niet meer sinds ik alle afgesloten heb hoor

pas geleden was ik me stal aan het opstrooien .
en toen hoorde ik ineens in het hoekje van me stal een gegil .
waren er twee muizen op hun gemakkie aan het rollebolle in me stal .
ze hadden ruzie :D

heb me snel opgetrokken aan de tralies en ben daar even blijven hangen .
maar van mijn gegil waren ze gelukkig zo weg dus heb er niet zo lang gehangen :D

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 23:07

ik ben echt super bang voor Michael Jackson :=
sorry voor alle fans hier. maar ik vind hem er echt niet
als een mens uitzien. Zijn laatste jaren dan he ;)

vroeger was hij vet schattig :)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 23:09

corientjuhh schreef:
Soms schrik ik me dood van een paspop dan is het net alsof ie gewoon achter je staat mee te kijken :')
Maar alleen als ik ze vanuit me ooghoeken zie :P
Gewoon in de etalage maakt het niet uit in de winkel ook gewoon niet maar als ik ze uit me ooghoeken (gewoon heel even en dan realiseer ik me he wacht een paspop :P) zie dan is het net alsof ze op je af komen enz.

Ik ook! Ben ontzettend bang voor paspoppen.
Ik was laatst ook in het Fort in Hoek van Holland (voor mijn profielwerkstuk) en heb me daar doodsangsten uitgestaan. Komt natuurlijk ook nog is bij dat ik bunkers eng vind.
En dan vind ik ook nog is roltrappen eng...

En nog iets. Ik heb een oom en tante waar ik bij hun thuis niet naar de wc durf (moet altijd in de badkamer). Er zit daar een soort luchtfilter in het plafond en toen ik klein was heb ik mezelf wijsgemaakt dat er een monster in zit die eruit komt. Kreeg ik later ook nog is een keer de deur niet meer van het slot. Sindsdien ga ik er nog steeds niet graag heen..

BananaMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 23:22

Hannah_Menno schreef:
Voor roosters in een zwembad.. Daar durf ik écht niet bij in de buurt te zwemmen.. :=

Dat heb ik ook brr.. :(:)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 23:24

Ik heb angst om me te blesseren (na een paar rot-ervaringen met behoorlijke blessures als gevolg) geldt dat ook als een 'gekke' angst?

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 23:27

angst om niet meer wakker te worden
geld dat ook?

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 23:36

de zee 's nachts en spinnen :Y)

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:03

Ik ben toen ik klein was heel hard van de trap gevallen bij ons thuis. Ik ben altijd wel een beetje bang op vreemde trappen en ladders/opstapjes e.d. Klinkt heel stom maar heb dan gewoon hoogtevrees :o :')

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:06

Ik ben bang dat ik in het openbaar van de trap af val.
Denk aan: overvol station of op school.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:09

BlackEyed schreef:
Ik ben bang dat ik in het openbaar van de trap af val.
Denk aan: overvol station of op school.

Dit heb ik idd ook.... Houd ook helemaal niet van volle plaatsen, bang dat ik een flater sla en in het middelpunt van de belangstelling sta door iets stoms..
Ben ook als de dood voor wespen. Hartslag 300.. brrr... Zodra iets hard zoemt, krijg ik al kippeve.

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:11

kimmie88 schreef:
Dit heb ik idd ook.... Houd ook helemaal niet van volle plaatsen, bang dat ik een flater sla en in het middelpunt van de belangstelling sta door iets stoms..

Of dat je naar de trein rent en keihard onderuit gaat oid.. :')

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:14

Ik ben ín huis bang in het donker. En ook voor alles dat vliegt (gevogelte dan, niet insectjes)

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:20

BlackEyed schreef:
kimmie88 schreef:

Of dat je naar de trein rent en keihard onderuit gaat oid.. :')

hahaha ja idd.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:20

cp112 schreef:
Ik ben ín huis bang in het donker. En ook voor alles dat vliegt (gevogelte dan, niet insectjes)

In huis nu niet meer, maar dat ik nog thuis woonde bij mijn ouders, had ik dat ook heeeel extreem. Als ik moestplassen, rende ik de trap op enn af...

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:25

Ik ga 'snachts dus echt niet naar de wc :x (soms lastig als je chronisch blaasonsteking hebt :Y))
En als het moet druk ik alle lichten aan (tot groot ongenoegen van vriend en schoonouders waar we de bovenverdieping mee delen)

Buiten heb ik er geen last van.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:28

cp112 schreef:
Ik ga 'snachts dus echt niet naar de wc :x (soms lastig als je chronisch blaasonsteking hebt :Y))
En als het moet druk ik alle lichten aan (tot groot ongenoegen van vriend en schoonouders waar we de bovenverdieping mee delen)

Buiten heb ik er geen last van.

Zodra ik wakker word om te plassen kan ik echt niet meer slapen voordat ik naar de wc ben geweest... Echt frustrerend, hoor.
Buiten heb ik het soms, maar zeker niet altijd.

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:31

Ik ben echt voor ongelooflijk bang, dat het gek is.
Ik ben bang voor schimmels, insecten, muizen, ratten, vogels, spinnen, schapen, open trappen, liften, stilstaande roltrappen, grote ruimtes, kleine ruimtes, vliegen (met een vliegtuig), open zeeën/oceanen, het donker, clowns, paspoppen, gewone poppen, bewegend speelgoed, en nog veel meer idiote dingen waarvan anderen zich afvragen hoe je er bang voor kan zijn.
En toch heb ik van de meeste dingen weinig last en heb ik een prima leven.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:38

CarmN schreef:
Ik ben bang voor schimmels, insecten, muizen, ratten, vogels, spinnen, schapen, open trappen, liften, stilstaande roltrappen, grote ruimtes, kleine ruimtes, vliegen (met een vliegtuig), open zeeën/oceanen, het donker, clowns, paspoppen, gewone poppen, bewegend speelgoed, en nog veel meer idiote dingen waarvan anderen zich afvragen hoe je er bang voor kan zijn.

hahah Je zou toch zeggen dat je dan iedere dag paniekerig zou moeten levebn, als ik het zo lees.
Vliegen was ik idd vergeten te melden. Stijgen en landen is al geen favoriet van mij, maar zodra er turbelentie is, knijp ik mijn vriend zijn hand of knie oid helemaal plat hah
Liften: hangt ervan af hoe hoog het gebouiw is, hoe langzaam of hard de lift gaat en hoe klein of groot de lift is

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 17:02

kimmie88 schreef:
CarmN schreef:

hahah Je zou toch zeggen dat je dan iedere dag paniekerig zou moeten levebn, als ik het zo lees.
Vliegen was ik idd vergeten te melden. Stijgen en landen is al geen favoriet van mij, maar zodra er turbelentie is, knijp ik mijn vriend zijn hand of knie oid helemaal plat hah
Liften: hangt ervan af hoe hoog het gebouiw is, hoe langzaam of hard de lift gaat en hoe klein of groot de lift is

Maar het zijn wel allemaal dingen die je opzich kan verwijderen, behalve liften en paspoppen.
Als er turbulentie is dan moet ik echt gekalmeerd worden met medicatie ofzo, of iemad moet me knock out slaan!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 17:20

Ik was vroeger bang voor friet! :')
Haha, als ik er aan denk is het alweer hilarisch!

Nu ben ik nergens bang voor, angst is voor mij een illusie wat tussen de oren zit en wat je begrenst in je doen en laten, daarom probeer ik altijd mijn angsten onder ogen te komen.
Alleen kom ik die nooit tegen, misschien moet ik het extremer aanpakken :=

Het enige wat ik heb is schrik van iets, maar dat is in het begin wanneer ik het voor het eerst zie, daarna ga ik er wel op af.