Dus kan dat bij de HA krijgen? Volgens hen is er alleen dusputal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petulan schreef:Heb net contact gehad met de huisarts over de klachten die er nog waren. Zegt hij doodleuk dat er in de brieven uit het ziekenhuis al heeft gestaan dat er een 'jonge' (alsin nog niet lang daar zittend), actieve vorm van crohn aanwezig is. Hij was stomverbaasd dat er nog geen medicatie was gestart..
Oke.. Fijn.. Nu voel ik me helemaal tussen wal en schip. Gelukkig maandag terug, dan ga ik dat wel aanhalen. En de rest van mn lijstje
Quincy1974 schreef:Als ik 's avonds weg moet dan eet ik 's avonds een boterham ipv warm eten. Als ik last krijg is dat vaak na het avondeten. Als ik dan thuiskom staat mijn prakkie klaar en gaat dat zo de magnetron in om alsnog warm te eten.
Hoe vaak neem je de loperamide dan? Ik neem altijd maar 1 capsule en dat helpt heel goed, laatst borrelde het en toen heb ik er preventief 1 genomen, had ik nog niet eerder gedaan.
Petulan schreef:Maar je hebt geen aanwijzingen gehad op Crohn in je dikke darm?
_Lott schreef:Quincy1974 schreef:Als ik 's avonds weg moet dan eet ik 's avonds een boterham ipv warm eten. Als ik last krijg is dat vaak na het avondeten. Als ik dan thuiskom staat mijn prakkie klaar en gaat dat zo de magnetron in om alsnog warm te eten.
Hoe vaak neem je de loperamide dan? Ik neem altijd maar 1 capsule en dat helpt heel goed, laatst borrelde het en toen heb ik er preventief 1 genomen, had ik nog niet eerder gedaan.
als ik thuis ben neem ik niets. ga ik ergens heen neem ik er eentje. meer wil ik niet omdat ik dan echt een rotgevoel krijg in mijn buik. maar eentje werkt perfect
en ik ga nergens heen zonder die pilletjes!