[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:51

he even een vraagje. Ik heb al zon 5 jaar een navelpiercing. Ik heb alleen t idee dat het huidje ervoor dunner word. ( is nu al 1 miss 2 jaar zo.. ) maar een vriendin van mij had gewoon tijdens het douchen op een gegeven moment dat ze haar piercing zo door de huid heen kon trekken.. soort van uitscheuring zeg maar, en nu heeft ze een akerlig lidteken. Zij had de piercing maar een maand, en bij mij gaat t al jaren goed.. maar vraag me af of dat bij mij ook zomaar zou kunnen? Ik moet wss nu wel een korter staafje want deze is aardig groot geworden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 14:03

Volgens mij kan een navelpiercing in principe gewoon uitgroeien. :j

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 14:04

Alles kan uitgroeien dus denk een navelpiercing ook?
Zelf heb ik er geen ervaring mee.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 14:04

Ik heb er verder geen last van, maar dan haal ik hem er liever eerder uit, dan dat ie er een x uitgroeit.. Al is het nu dus al heel lang zo.. miss wel 2 jaar. Miss een keer even langs een piercer gaan, die kan er dan ff naar kijken. Vind me buik zo raar zonder piercing haha

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 14:46

Ja, een navelpiercing is in principe ook een oppervlakte piercing dus er bestaat een kans dat hij uitgroeid. Zelfs na enkele jaren :j.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 14:53

Bij mij werd het ook steeds dunner. Bij mijn laatste zwangerschap heb ik hem uit gedaan en kreeg ik het niet meer in. Ik weet dus niet of het echt uit kan groeien. Ik heb wel gehoord dat het WEL kan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 14:58

Hoelang duurt het eigenlijk voordat het gaatje dicht gegroeid is weer? Ik heb de mijnes ook al ruim 3,5 jaar en nooit problemen mee, hij is nooit geirriteert ook. Ook het wisselen gaat probleemloos en soepel. Alleen laatst had ik dus mijn piercing uitgehaalt voor ongeveer 7 uurtje's, en kreeg ik hem verdomde moeilijk weer in, het deed me echt zeer ik moest hem als het ware weer ''doorprikken''.. Was ik toch wel verbaasd over dat dat zo snel kon gaan..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:04

Volgens mij ligt dat ook aan de persoon zelf Shanna, als je snel geneest ed. gaat het sneller. Ik weet wel dat met name tongpiercings heel snel dicht kunnen groeien, hoe het zit met navelpiercings weet ik niet.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:07

hmm ik hou t wel in de gaten.. liever een gaatje dan een lidteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:32

Vicky_88 schreef:
__Laura schreef:
Ik had ook nergens last van.. Behalve dan dat ik me kapot schrok haha.
Tong is nu (dag 4) nog steeds wit (gisteren ook al).. Wanneer wordt 'ie weer mooi roze ^) ?

uh Laura... Wit?? dat heb ik nog niet gezien :+

Ik heb er al vaker van gehoord haha :))

Ik spoel met blauw mondwater trouwens (geen listerine)..

& litteken schrijf je met dubbel t ipv met dt!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 16:43

ligt idd aan welke piercing en bij wie hij zit fiffil. Sommige mensen groeit het enorm snel dicht, anderen niet meer. :) En tong/lip groeit idd sneller terug dicht als bv navel

Spetterrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:14

Fiffill schreef:

Dacht dat dit alleen in het begin kon gebeuren. :o
Neus piercing is ook erg snel dicht gegroeit hoor :+

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:26

Tong/lip groeit geloof ik sneller dicht omdat het zachte weefsel aan de binnenkant van je mond (het roze dus) sneller geneest dan de huid zelf.
Een navelpiercing kan idd ten alle tijden uitgroeien. :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 23:28

Spetterrr schreef:
Fiffill schreef:

Dacht dat dit alleen in het begin kon gebeuren. :o
Neus piercing is ook erg snel dicht gegroeit hoor :+

zeker niet :)

als je je piercing al jaren hebt en je draagt ineens een zware piercing of een te grote piercing kan hij uiteindelijk ook gewoon nog uitgroeien :j

lip groeit binnen idd snel dicht, buitenkant absoluut niet.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:13

Afbeelding

ik zit te denken die van me tragus ook voor me tong te bestellen, nu had ik een tongpiercing met een hartje, maar ook plat en daardoor ging ik heel erg slissen, nog ff kieken of dit wel gaat dan...

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:52

xDramaQueen schreef:
ik zit te denken die van me tragus ook voor me tong te bestellen, nu had ik een tongpiercing met een hartje, maar ook plat en daardoor ging ik heel erg slissen, nog ff kieken of dit wel gaat dan...

Heb je een vriend? Die zal er dan niet blij mee zijn :x :+

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:57

pinuts schreef:
he even een vraagje. Ik heb al zon 5 jaar een navelpiercing. Ik heb alleen t idee dat het huidje ervoor dunner word. ( is nu al 1 miss 2 jaar zo.. ) maar een vriendin van mij had gewoon tijdens het douchen op een gegeven moment dat ze haar piercing zo door de huid heen kon trekken.. soort van uitscheuring zeg maar, en nu heeft ze een akerlig lidteken. Zij had de piercing maar een maand, en bij mij gaat t al jaren goed.. maar vraag me af of dat bij mij ook zomaar zou kunnen? Ik moet wss nu wel een korter staafje want deze is aardig groot geworden.

Die van mij begon na 3 jaar ook uit te groeien. Heb hem er toen zelf uitgehaald, omdat ik ook geen groter litteken wou. Iets langer dan een jaar daarna was ie zo goed als dichtgegroeid en heb ik hem nog een keer laten zetten... Ben benieuwd hoe het nu blijft gaan. Heb hem ondertussen alweer bijna een jaar :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 11:20

MuSLi schreef:
xDramaQueen schreef:

Heb je een vriend? Die zal er dan niet blij mee zijn :x :+

met dat bloemetje?
het is een bot klein bloemetje, niet veel anders dan een balletje denk ik :)

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 16:52

Ooeh dat bloemetje is leuk!

Waar komt ie vandaan?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:42

ik heb volgende week een afspraak voor mijn rook! Bij passion for piercings in Groningen, ik ben nu wel een beetje benauwd omdat een vriend wilde verhalen heeft opgeduikeld, allemaal in de trant van "zeer pijnlijke piercing". Zijn hier eigenlijk mensen met een rook? Volgens mij is het wel een redelijk orginele piercing.
Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:42

Een rook?

Gisteren ben ik terug gegaan naar de shop, in de hoop dat ik eindelijk een korter staafje in m'n tong mocht.. Maar helaas, hij was schijnbaar nog steeds gezwollen. Nog even wachten tot maandag dus..

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:46

je hoeft alleen maar even in de eerste post te kijken of op google als je nieuwsgierig bent wat een rook is.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:46

Tja... Een rook piercing is een kraakbeen piercing. Dus fijn zal het niet voelen ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:47

Oke! Kende de benaming ervan niet :) Lijkt me inderdaad een vrij pijnlijke plek..

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:49

nee fijn zal het inderdaad niet voelen aangezien het ook een aardig stukje kraakbeen is, niet zoals de rand van je oor :+ spannend!