Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vicky_88 schreef:__Laura schreef:Ik had ook nergens last van.. Behalve dan dat ik me kapot schrok haha.
Tong is nu (dag 4) nog steeds wit (gisteren ook al).. Wanneer wordt 'ie weer mooi roze?
uh Laura... Wit?? dat heb ik nog niet gezien
Spetterrr schreef:Fiffill schreef:Volgens mij kan een navelpiercing in principe gewoon uitgroeien.
Dacht dat dit alleen in het begin kon gebeuren.![]()
Neus piercing is ook erg snel dicht gegroeit hoor
pinuts schreef:he even een vraagje. Ik heb al zon 5 jaar een navelpiercing. Ik heb alleen t idee dat het huidje ervoor dunner word. ( is nu al 1 miss 2 jaar zo.. ) maar een vriendin van mij had gewoon tijdens het douchen op een gegeven moment dat ze haar piercing zo door de huid heen kon trekken.. soort van uitscheuring zeg maar, en nu heeft ze een akerlig lidteken. Zij had de piercing maar een maand, en bij mij gaat t al jaren goed.. maar vraag me af of dat bij mij ook zomaar zou kunnen? Ik moet wss nu wel een korter staafje want deze is aardig groot geworden.
MuSLi schreef:xDramaQueen schreef:ik zit te denken die van me tragus ook voor me tong te bestellen, nu had ik een tongpiercing met een hartje, maar ook plat en daardoor ging ik heel erg slissen, nog ff kieken of dit wel gaat dan...
Heb je een vriend? Die zal er dan niet blij mee zijn![]()