Ah joh, het mocht toch van die man dus ik zou ze gewoon plaatsen.
Blend
Geplaatst: 17-02-10 09:12
Ja je hebt ook wel gelijk, hahaha. Stiekum is die "man" ook gewoon mijn vriend hoor Maar de reacties hier in de omgeving zijn nogal uitlopend. Over thuis tattoeerders bedoel ik dan.
De eerste tattoo's waren natuurlijk ook niet super geweldig, maar het gaat steeds beter en steeds meer mensen willen wel een tattoo van hem. Zijn vader, zus en ik zijn voornamelijk proefkonijnen geweest, en hij heeft ook bij zichzelf elk plekje waar hij bij kon op zijn lichaam benut om te oefenen Zijn vader gaf er ook niet om, en zijn zus had ook al best veel lef en heeft 3 grote tattoo's laten zetten op best zichbare plekken! Maar ik was eerst wel terughoudender en heb alleen eerst mijn bil beschikbaar gesteld Het is natuurlijk nogal een risico om een tattoo te laten zetten door iemand die nog echt in de oefen fase zit. Er zijn mensen die er nooooit aan zouden beginnen, en weer andere die vinden het niet erg om proefkonijn te zijn.
Maargoed ik zal een linkje neerzetten van de tattoo die ik dus heb gezet.
Prachtig man, die veer heel gaaf Heb je hem zelf ingekleurd? Sowieso doe je het hoogstwaarschijnlijk beter dan de rest hier Op Marscha na dan.
Laatst bijgewerkt door Onali op 17-02-10 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Caresse07
Geplaatst: 17-02-10 09:21
Zooooo die is echt gaaf die veer met die roos, nou ik zou niet weten waarom je hier niet zelf ook mee verder zou gaan
Blend
Geplaatst: 17-02-10 09:34
Zo pfff, Ik kan dus weer ademhalen? Leuke reacties, dank jullie wel...
ja ik heb hem echt helemaal zelf gezet dus ook het inkleuren heb ik gedaan... En er mee verder gaan? Mwah ik weet niet, kan namelijk niet echt goed tekenen (alleen overtrekken ) Mag binnenkort nog wel een keertje oefenen op mijn schoonvader, alleen is hij nog moed aan het verzamelen. Soms deed ik de naald namelijk te diep en soms weer te oppervlakkig waardoor een lijn weer overmoest enzo, en daar heb ik mijn vriend aardig pijn mee gedaan
nou ik vind het het erg goed gezet voor je allereerste keer hoor!!! Ik had ook een vriend(je) .. die tatoerder was ook thuis tatoeerde overal waar hij ging nam hij zn spullen mee. Heb er geen moeite mee hoor
Die roos is hartstikke netjes gezet joh! Voor een eerste keer zou ik er maar trots op zijn
Blend
Geplaatst: 17-02-10 09:52
Nou kan me best voorstellen dat er mensen zijn die er moeite mee hebben hoor Het is natuurlijk niet voor niks dat shops aan van van die strenge eisen moeten voldoen. En kan me ook zomaar voostellen dat artiesten die in de shops werken, of eigen shop hebben, het niet prettig vinden om meerdere redenen...
Maar bedankt voor de complimenten!
manie
Geplaatst: 17-02-10 10:01
Ik vind het een super resultaat voor een eerste keer dat je een tattoo zet!
ik vind de tattoo ook mooi hoor Ik zou liever nar de shop gaan bij mij zou er nooit een thuis tattoeerder mogenkomen niet dat ze het niet zouden kunnen . Maar thuis krijg je het nooit zo steriel als in de shop
Wauw, als ik niet zou weten dat je het voor de 1e keer gedaan had, zou ik denken dat hij gewoon door een ervaren artiest is gezet Echt mooi En ik snap wat je bedoelt met de gedachten over thuis tattoeerders. Ik heb allebei mijn tattoo's bij een iemand thuis laten zetten en heb er geen problemen mee gehad, ze staan er mooi en netjes op, dus dan vind ik het goed. Ook werkt hij hygienisch (sorry kwam niet op het goede woord ) Naalden uit steriele verpakking etc.
@babbii_lief: Begrijp ik wel hoor We hebben hier een aparte "tattoo kamer" waar we zo schoon mogelijk in proberen te zijn en alles is natuurlijk steriel verpakt e.d. maar een autoclaaf bijvoorbeeld hebben we niet. Die zijn gruwelijk duur jammer genoeg...
@Kelcy: Ik heb ook best wel zin om het nog een keer te proberen Zaterdag gaat mijn vriend naar de tattoo conventie in Utrecht, nieuwe naalden kopen en hopelijk neemt hij ook nog nieuwe kleuren mee (ik wil namelijk een mooie felle kleur roze ) Hopelijk is mijn schoonvader dan zo ver dat ik het mag proberen op hem...
Lijkt me wel gaaf zeg, gewoon een tattoo maken bij iemand Man van mijn collega heeft de namen van hun 2 kids door henzelf op zijn arm laten zetten... Píjn heeft ie gehad doordat de jongste de naald er flink induwde, maar ik vind het echt een supergaaf idee!
Tattooconventie in Utrecht, zaterdag? Wat, waar, hoe laat?
Blend
Geplaatst: 17-02-10 14:38
Ja maar dat vind ik dan weer eng Al denk ik wel dat je daar veel van leert, hoe hard je kan drukken enzo hahaha
Die van April in Zeist weet ik idd.... Maar waar is ie deze zaterdag dan?
kelcy
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-10 14:39
ik zou het zelf toch niet doen hoor haha
kat heel ook i love you op der rechter schouderkop staan toch?!
kelcy
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-10 14:41
Bellatrix schreef:
Vergeten jullie de conventie in Zeist niet op 10/11 april? Loopt een meeting topic over.
<--- lijkt het meeste op een blije nee anders moet ik terug naar de optiecien maar ik heb er nogsteeds heel veel zin in!! er komt waarschijnlijk wel een vriendin van me mee
Laatst bijgewerkt door kelcy op 17-02-10 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt