[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:25

smaken verschillen :Y) Ik heb nog geen klachten gehad :P
Maar ik kan me indenken dat zo'n piercing met een steen en uitsteksels niet echt heel erg prettig aanvoelt :')

Twaalf

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:26

Er bestaat zelfs een vibrerende tongpiercing :')
Ik had er nog nooit van gehoord, maar zag hem staan op de site die hier laatst langskwam :))

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:28

Hahaha mn vriend zei laatst dat hun ook vibrerende dingetjes verkopen voor om/op je tong dus helemaal niet eens een piercing _O-

Zooo ik kan gewoon al op dat oor van mn rookje slapen haha :oo

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:29

urselin schreef:
Ik heb alleen maar positieve reacties gekregen op mijn tongpiercing gelukkig :')

Dat kuiltje had ik de eerste dagen ook volgens mij.
Je tong lijkt dan een beetje ingedeukt?

*gaat in spiegel kijken* ja ingedukt ja en net waar 't bolletje geloof ik zit als ik m'n tong gewoon in m'n mond hou (maargoed dat kan ik dus niet zo goed zien, want zodra ik m'n mond open heb zittie al weer anders) en ook precies het maatje van het bolletje.

edit: ik had trouwens ook allemaal van die tongpiercings met stekels gezien ja, behalve dat me dat dan voor je zoenpartner niet fijn lijkt, lijkt me ook allesbehalve prettig voor jezelf!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:31

Ja dat had ik ook Maartje :j
Trekt vanzelf wel bij!

Die steeksels lijken me idd ook niet fijn :n

En vibrerende dingen voor om je tong zonder piercing nodig te hebben, bestaan ook ja :))

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 00:36

lijkt me verdomd moeilijk praten :')

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 09:58

c_alsemgeest schreef:
lijkt me verdomd moeilijk praten :')

whaha :+

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 11:16

Heb ook een tongpiercing. Mijn moeder was ZO boos dat ze een week niet tegen me gepraat heeft. Hij zit er nu nog steeds, heb hem inmiddels 3 jaar ofzo. Ik vond het wel pijn doen, en daarna werd mn hele tong dik, haha.
Enige die ik erin kan doen zijn die normale zilveren. Heb ooit eens zo'n leuk zwart bolletje met een rood kruis erop gedraaid. Stond ik bij een concert in 013, opeens plakte mijn mond. Ik vroeg me echt af wat dat kon wezen. Bleek dat de lijmlaag op het bolletje was losgelaten! Hij was gewoon 'gesmolten'. Echt zo vies! En die ik daarvoor had, ook een plastic iets, had ik kapot gedraaid op het schroefdraad.
Dus voor mij alleen de simpele zilveren, vind ik ook het mooist.
Raar is het wel dat als ik hem eruit haal om schoon te maken en ik zet dan een fles cola aan mijn mond, dat het heel raar drinkt zonder piercing :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 17:01

Ik ben al echt lid van veel te veel hyves :+

Oh ik heb een drama...
ik probeer al 2 dagen bij aop te bestellen, maar als ik de betaling wil doen (ideal) opend hij m'n abn pagina niet :(
Ik krijg dan steeds een foutmelding...
Ik wil m'n gouden piercing ;(

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 17:15

Nou ik heb aop betaald via vooruitbetaling... erg vervelend aangezien mijn bestelling dan waarschijnlijk ietsjes langer duurt ^) Ik heb meteen aop een mailtje gestuurd... het probleem ligt denk ik bij de abn, maar het is toch handig dat zij het weten.

*wacht ongeduldig op een pakketje*
Laatst bijgewerkt door Mars op 27-11-09 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Offtopic quote verwijderd

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 17:41

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal offtopic berichten verwijderd.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:27

Ik heb vandaag na 3 jaar niet durven eindelijk m'n tragus laten zetten. :D
En het viel me hártstikke mee. :)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 13:04

Wat leuk! Gefeliciteerd :) Het lijkt mij wel een pijnlijke plaats idd.. := maar gelukkig viel het mee!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 16:50

ik heb inmiddels nu balletjes zonder steentjes maar die zeur wil nog steeds niets van me piercing weten, ik zelf vind het wel erg lekker zoenen, en heb toendertijd ook met iemand gezoend die er ook 1 had en ik vind het juist wel lekker :D maar zoals ik al zei, het is een vreselijke zeur afentoe dus ik doe hem wel uit afentoe :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 19:36

ik heb nu iets van 3 maanden een helix
nooit last van gehad
maar nu jeukt ie om een of andere reden
hij is ook nie dik of ontstoken om het gaatje
weten jullie wat het kan zijn?

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:23

haii

mag ik even binnen komen vallen??

ik heb in januari een neuspiercing laten zetten, maar deze is nog steeds niet genezen.
Er komt elke keer een soort paars bultje op, als ik die open maak en flink met schoonmaakspul overheen ga, dan gaat het wel weer weg.
Maar nu komt er ook pus uit.
Ik wil hem er dus uithalen, aangezien ik te veel problemen met dat ding heb..
Is het nu beter om eerst nog even aan de percer te laten zien?
(hij gaat er toch wel uit, wat de piercer ook zegt)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:44

Je kan altijd even langsgaan... misschien kan de piercer je de reden geven waarom de piercing moeilijk blijft doen?
Maar aan de andere kant... als hij er toch uit gaat is de reden misschien niet eens zo belangrijk meer ;)

105159 schreef:
ik heb nu iets van 3 maanden een helix
nooit last van gehad
maar nu jeukt ie om een of andere reden
hij is ook nie dik of ontstoken om het gaatje
weten jullie wat het kan zijn?

Het kan een beetje irritatie zijn, of het begin van een ontsteking... iig even goed in de gaten houden en misschien even voor de zekerheid wat ontsmetten. Maar ook weer net teveel ;)

Je kan altijd even langsgaan... misschien kan de piercer je de reden geven waarom de piercing moeilijk blijft doen?
Maar aan de andere kant... als hij er toch uit gaat is de reden misschien niet eens zo belangrijk meer ;)

xDramaQueen schreef:
ik heb inmiddels nu balletjes zonder steentjes maar die zeur wil nog steeds niets van me piercing weten, ik zelf vind het wel erg lekker zoenen, en heb toendertijd ook met iemand gezoend die er ook 1 had en ik vind het juist wel lekker :D maar zoals ik al zei, het is een vreselijke zeur afentoe dus ik doe hem wel uit afentoe :')

Inruilen die scharrel _O-

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:51

ik ben beter in de vragen dan in advies geven (waar moet ik advies over geven gezien ik net iets meer dan een week 1 piercing heb? :P )

nouja er zit nu een soort van barst in mijn tong (tongpiercing) is dat ook normaal? zeg maar voor dat balletje op de bovenkant zit een barst net zoiets als je hebt als je de cake gebakken hebt. Trouwens niet heel lang, maar 3mm oid. heb er verder ook geen pijn aan. Maargoed, is dat of kan dat normaal zijn?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:52

Whahaa :P

Jeuk heb ik ook een paar keer gehad toen ik hem indd 2 a 3 maandjes had
Maar dat is vanzelf weg gegaan en ik ging terug jeuken met mijn nagel :o

Ik zou wel even om advies vragen met je neuspiercing, als het dalijk gaat ontsteken en je haalt het eruit kan de prut er niet meer uit omdat het gaatje dichtgroeit

Heb gister nieuw, korter staafje industrial erin gepropt. Ik dacht dat ik dat wel ff zou voelen maar heb niet gemerkt dat ie er door heen ging (piercer deed t)
Haha echt maf :')
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 02-12-09 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:53

ja je tong gaat er altijd even vreemd uit zien door zo'n piercing... maar is het echt in te tong of meer in het bovenlaagje?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:55

bovenlaagje, ik moet sowieso maandag terug op controle

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 11:09

Dan kan het geen kwaad ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 11:11

ik heb de MD op mijn hand gehad tussen mijn duim en wijsvinger zeg maar.
Hij was gaan onsteken na een tijdje. dus wou ik hem er uit laten halen. Maar ik ben super bang voor spuiten dus no way !! dacht ik..

Stond onder dedouch en stootte me tegen de douchedeur aan met die Md , was er helemaal zat van heb hem beet gepakt en er zo uitgetrokken, nou i k kan je wel vertellen dat doet minder zeer dan dat je hem laat zetten.
Vriendin vn mij heeft hem er uit laten halen, en die heeft een liteken bij mij kan jhe er niks meer van zien.

..

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 11:31

Jeetje, wat een woorden komen hier allemaal voorbij! Ik weet niet eens wat het allemaal zijn!
Een tragix, een helix, een MD?? Wat zijn dat allemaal?
Ik vroeg me wel af hoevaak mensen hier hun tongpiercing schoonmaken? Ik haal hem er zelf elke week uit (op zondagavond) en maak hem schoon met Dettol. Ik merk dat op het staafje en het onderste balletje vies wit spul vasgeplakt zit, ondanks dat ik 2x per dag mijn tanden poets. Hij voelt dan ook heel vies!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 11:37

Majo schreef:
Jeetje, wat een woorden komen hier allemaal voorbij! Ik weet niet eens wat het allemaal zijn!
Een tragix, een helix, een MD?? Wat zijn dat allemaal?
Ik vroeg me wel af hoevaak mensen hier hun tongpiercing schoonmaken? Ik haal hem er zelf elke week uit (op zondagavond) en maak hem schoon met Dettol. Ik merk dat op het staafje en het onderste balletje vies wit spul vasgeplakt zit, ondanks dat ik 2x per dag mijn tanden poets. Hij voelt dan ook heel vies!

Afbeelding

Afbeelding

MD=microdermal
foto van google gepiekt :oo
Afbeelding

Die witte aanslag hangt een beetje af van je speeksel samenstelling en wat je eet.
het is eigenlijk gewoon een soort tandplak ;)
Ik heb er iig bijna geen last van, maar maak toch vaak mijn piercing schoon... komt vooral omdat ik nogal vaak van balletjes etc wissel :')