Als het kindje op de 15de is geboren, of dit nu in '07 was, in april of wat dan ook, die moeten van 12.40 tot 13.00

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Xantaatje schreef:benangelique schreef:mijn gevoel switched. lijkt me prachtig om BV te kunnen geven, maar zie enorm op tegen de rompslomp als kolven, alleen moeten voeden zonder dat over te kunnen dragen etc.
ja dat kan je inderdaad je man niet laten doen![]()
![]()
Wat je zou kunnen doen, is er gewoon mee starten en kijken hoe het gaat. Ik neem aan dat je pas na een aantal weken gaat werken? dan kan je altijd overstappen of eerder als je het niets vindt. Het kolven valt reuze mee hoor meid, maar onthou altijd jij moet er achter staan wat een ander ook zegt. Want BV geven met een naar gevoel is ook niet de bedoeling
benangelique schreef:ik ga pas weer werken als de kleine al 5 maanden is zelfs! neem 2 weken ouderschapsverlof op en heb dan ook nog 6 weken zomervakantie (onderwijs), dus dat komt mooi uit allemaal.
wowamigo, borstvoeding.com heb ik idd gelezen. heeft idd al heel veel nut om maar kort te voeden zelfs. dat wist ik niet!
Elinaa schreef:aaah kijk nou hoe lekker tevreden en relaxederg mooie baby en foto ervan
Angela schreef:benangelique schreef:ik ga pas weer werken als de kleine al 5 maanden is zelfs! neem 2 weken ouderschapsverlof op en heb dan ook nog 6 weken zomervakantie (onderwijs), dus dat komt mooi uit allemaal.
wowamigo, borstvoeding.com heb ik idd gelezen. heeft idd al heel veel nut om maar kort te voeden zelfs. dat wist ik niet!
Wouw, dat is echt een fijne tijd na de geboorte! Goede planning
Cyntje schreef:Ja, ik vind het ook leuk.
Nu begint ze meer dingen te kunnen, lacht ze tussendoor even naar me.
En van de week was het helemaal lachen.
Ik voed altijd liggend op bed, maar tussendoor kijk ik meestal TV en tegenwoordig moet ze én drinken én TV kijken meent ze
Dus wat doet ze dan... drinken... los... tv kijken... en dan draait ze haar hoofd en vind ze vanzelf de borst wel weer terug, grappig vind ik het.
Van de week deed ze het weer, pat zat erbij, dus ze koppelde los.
Ik zo: ( wel vriendelijk uiteraard ) trrrrrrrrrug!
Hup draait der hoofd om en drinkt verder